BMW Серия 2 Кабриолет, снимка в движение

НОВО ЗНАЧЕНИЕ НА СВОБОДАТА.

BMW Серия 2 Кабриолет.

НОВО ЗНАЧЕНИЕ НА СВОБОДАТА.

BMW Серия 2 Кабриолет.

НОВО ЗНАЧЕНИЕ НА СВОБОДАТА.BMW Серия 2 Кабриолет.

Визията: спиращо дъха красива. Характерът: безгранично свободен. BMW Серия 2 Кабриолет е една демонстрация на спортната свобода и елегантността. Комбинацията между динамичен дизайн, мощни двигатели и ексклузивно оборудване в оформения по нов начин интериор разкрива нови хоризонти на безграничната радост от шофирането. Най-спортният кабриолет в своя клас не оставя съмнения колко привлекателна може да бъде независимостта.


BMW 230i Кабриолет:
Среден разход на гориво в л/100 км: 6,4-6,2
СО2 емисии в г/км: 147-141

Read more

НЕЗАВИСИМОСТТА В НАЙ-ДИНАМИЧНАТА СИ ФОРМА.

Акцентите на BMW Серия 2 Кабриолет.

BMW Серия 2 Кабриолет, екстериор

БЕЗКОМПРОМИСЕН ЕСТЕТ.

BMW Серия 2 Кабриолет, интериор

В КОМФОРТНАТА ЗОНА.

BMW Серия 2 Кабриолет, мек покрив

ШИРОКОСКРОЕН.

BMW Серия 2 Кабриолет, динамика на управлението

БЕЗГРАНИЧНО ДИНАМИЧНО.

BMW Серия 2 Кабриолет, екстериор

БЕЗКОМПРОМИСЕН ЕСТЕТ.

Екстериорът на BMW Серия 2 Кабриолет.

BMW Серия 2 Кабриолет, интериор

В КОМФОРТНАТА ЗОНА.

Интериорът на BMW Серия 2 Кабриолет.

BMW Серия 2 Кабриолет, мек покрив

ШИРОКОСКРОЕН.

Покривът може да бъде задействан напълно автоматично при скорост до 50 км/ч, като единственият лимит е небето.

BMW Серия 2 Кабриолет, динамика на управлението

БЕЗГРАНИЧНО ДИНАМИЧНО.

Динамика на шофиране и ефективност на BMW Серия 2 Кабриолет.

Спортните характеристики на BMW Серия 2 Кабриолет му придават още по-отличително и модерно излъчване.
OLIVER HEILMER, HEAD INTERIOR DESIGN BMW AUTOMOBILE

МОЩНО ИЗЯВЛЕНИЕ.

Дизайнът на BMW Серия 2 Кабриолет.

Първото впечатление: свобода и целеустременост. Уникалният дизайн на BMW Серия 2 Кабриолет излъчва лекота и елегантност, сила и вдъхновение. С отворен мек покрив, усъвършенстваната, още по-спортна предна част и атлетичният силует поставят естетически удивителен знак. Със затворен покрив, усещането по време на шофиране е не по-малко завладяващо - елегантният интериор вдъхновява с динамичен дизайн, висококачествено оборудване и значително повишен акустичен комфорт.
BMW Серия 2 Кабриолет, снимка в движение отстрани
BMW Серия 2 Кабриолет, означение на модела отзад
BMW Серия 2 Кабриолет, преден дизайн
BMW Серия 2 Кабриолет, три четвърти снимка отзад
BMW Серия 2 Кабриолет, кокпит
BMW Серия 2 Кабриолет, странична тапицерия на вратата
BMW Серия 2 Кабриолет, преден дизайн

BMW Серия 2 Кабриолет, снимка в движение отстрани

BMW Серия 2 Кабриолет, три четвърти снимка отзад

BMW Серия 2 Кабриолет, означение на модела отзад

BMW Серия 2 Кабриолет, кокпит

BMW Серия 2 Кабриолет, странична тапицерия на вратата

BMW Серия 2 Кабриолет, три четвърти снимка отпред

BMW СЕРИЯ 2 КАБРИОЛЕТ.

Разход на гориво и СО₂ емисии.

  • BMW M240i Кабриолет:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 7,6
    СО2 емисии в г/км: 173–172

    BMW 230i Кабриолет:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 6,4–6,2
    СО2 емисии в г/км: 147–141

    BMW 220i Кабриолет:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 6,2–6,1
    СО2 емисии в г/км: 142–139

    BMW 218i Кабриолет:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 6,5–6,3 [6,3–6,1]
    СО2 емисии в г/км: 148–144 [143–139]

    Данните за разхода на гориво, емисиите на СО2 и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с Европейската директива (EC) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Цифрите се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.
    Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните вече са измерени на базата на новият тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.