Декларация за достъпност.
BMW AG и „БМВ България“ ЕООД (наричани по-долу заедно „BMW“) проектират уебсайта си в съответствие с разпоредбите на Закона за изискванията за достъпност на продукти и услуги (ЗИДПУ). Тази декларация за достъпност се отнася до услугите за електронна търговия, достъпни чрез уебсайта bmw.bg.
По-специално, ЗИДПУ задължава доставчиците на услуги, наред с друго, да направят услугите за електронна търговия достъпни, така че те да могат да бъдат използвани от хора с увреждания по обичайния начин, без особени затруднения и по принцип без чужда помощ. В допълнение към техническите изисквания, законовите разпоредби задължават доставчиците на услуги да предоставят определена информация в достъпна форма, както следва:
Общо описание на услугата и описания и обяснения за разбиране на нейното изпълнение.
BMW предлага различни услуги за електронна търговия (наричани по-долу „Услуги“) на своя уебсайт, които позволяват на клиентите да купуват продукти и услуги онлайн. Наличните услуги са описани по-долу.
Уеб съдържанието, което не е част от описаните услуги, може (все още) да не е напълно достъпно.
BMW ConnectedDrive.
В онлайн магазина на BMW за BMW ConnectedDrive клиентите може да намерят дигитални услуги за превозното си средство. Те могат да добавят услуги за автомобил, който вече притежават, и да ги купуват онлайн. Предлаганите услуги зависят от превозното средство на клиента и може да варират. За ползване е необходим BMW ID и превозното средство трябва да бъде свързано с BMW ID.
Аксесоари и услуги.
В онлайн магазина за аксесоари на BMW клиентите могат да открият опции, с които да подобрят изживяването си при шофиране. Могат да търсят аксесоари за превозни средства в различни категории продукти и да ги закупят онлайн.
В търсенето на нови автомобили или в конфигуратора клиентите могат да избират за превозното средство подбрани части, принадлежности и аксесоари онлайн чрез уебсайта, в зависимост от наличността. В зависимост от наличността, клиентите могат да избират онлайн и пакети за сервизно и техническо обслужване за превозното средство в търсенето на нови автомобили или в конфигуратора.
Лайфстайл.
Клиентите могат да намерят колекции и аксесоари в онлайн магазина на BMW за лайфстайл. Могат да търсят и купуват онлайн артикули в различни категории продукти и с помощта на филтри.
Онлайн договаряне на дата.
Клиентите могат да резервират час за сервизно обслужване при партньор на BMW, използвайки онлайн договаряне на дата, като изберат желаните индивидуални услуги за превозното средство, което вече притежават, и уговорят съответен час. За ползване е необходим BMW ID и превозното средство трябва да бъде свързано с BMW ID.
Пробно шофиране.
Клиентите могат да резервират пробно шофиране на превозно средство от желаната серия чрез Резервиране на пробно шофиране, като въведат личните си данни и изберат желаната дата и час и партньора на BMW, при когото трябва да се извърши пробното шофиране. За да се резервира пробно шофиране е необходим BMW ID.
Изпълнение на изискванията за достъпност.
BMW полага много усилия, за да направи уебсайта си достъпен и да го подготви за използването на помощни технологии. За тази цел, при разработването на уебсайтовете с нива на съответствие A и AA са спазени техническите стандарти на европейския стандарт EN 301 549 и критериите за успех на посочените в него Насоки за достъпност на уеб съдържанието (WCAG) 2.1.
Съответните подстраници на уебсайта също предоставят информацията, изисквана от ЗИДПУ, по достъпен начин.
Информация за компетентния орган за надзор.
Комисия за защита на потребителите, https://kzp.bg/
ул. Врабча 1, етажи 3-5, София 1000
тел: 02 9330565
Имейл: info@kzp.bg
Обратна връзка и контакт.
Свържете се с нас, ако имате някакви въпроси.
Телефон: 0800 20230
Имейл: info.bg@bmwgroup.com
Работно време: Понеделник - петък: 09:00 - 18:00 часа (освен официалните празници)
Актуализиране на декларацията.
Тази декларация за достъпност беше последно актуализирана на 28 юни 2025 г.