iX xDrive60: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 21–17,9; електрически пробег, WLTP в км[2]: 596–701
На голямо разстояние. И на по-голямо разстояние. Електрическият пробег определя пригодността за всекидневието и гъвкавостта на един електромобил. Благодарение на иновативните технологии, електрическите автомобили BMW имат висок капацитет на батерията. И те са не само устойчиви, но и особено мощни. BMW i7 eDrive50 и i7 xDrive60 например имат обхват на движение с електрозадвижване над 600 км според цикъла WLTP. iX xDrive60 дори има 701 км. Зареждайте в една от най-големите мрежи за зареждане в Европа, която продължава да се разраства. Интелигентните технологии допълнително оптимизират пробега на автомобила. При дълги пътувания оптимизираните за зареждане маршрути спомагат за планирането на зареждането.
Сравнение на електрически превозни средства и техните пробези.


i4 eDrive40 Гран Купе: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 18,6–15,4; електрически пробег, WLTP в км[2]: 491–600
i4 M50 xDrive Гран Купе: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 21,9–17,8; електрически пробег, WLTP в км[2]: 416–515
i5 eDrive40: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 18–14,7; електрически пробег, WLTP в км[2]: 512–626
i5 M60 xDrive: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 19,5–17,1; електрически пробег, WLTP в км[2]: 473–539
i5 eDrive40 Туринг: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 18,6–15,4; електрически пробег, WLTP в км[2]: 494–602
i5 M60 xDrive Туринг: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 20,2–17,7; електрически пробег, WLTP в км[2]: 454–522
i7 xDrive60: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 19,6–18,5; електрически пробег, WLTP в км[2]: 589–624
i7 M70 xDrive: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 23,7–20,8; електрически пробег, WLTP в км[2]: 490–559
iX1 eDrive20: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 17,1–15,5; електрически пробег, WLTP в км[2]: 430–473
iX2 xDrive30: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 17,7–16,3; електрически пробег, WLTP в км[2]: 418–449
iX xDrive60: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 21–17,9; електрически пробег, WLTP в км[2]: 596–701
iX M70 xDrive: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 23,6–20,6; електрически пробег, WLTP в км[2]: 518–600
Опознайте по-добре динамиката си на движение. Директно в My BMW App.
Ето как да увеличите пробега на даден BMW електромобил.
Всичко, което е необходимо, е натискането на бутон или подаване на гласова команда и Вашият BMW електромобил преминава в My Mode Efficient. Технологиите, които влияят на задвижването, работят с повишена ефективност, а функциите за климатизация и комфорт се ограничават автоматично.
Така се научавате на по-икономичен стил на шофиране.
BMW Operating System 8 и по-новите версии имат вграден инструктор по ефективността, който Ви показва как най-добре да ускорявате или да се движите по инерция за по-икономично управление. Ако шофирате оптимално, индикацията за мощността свети в синьо вместо в сиво. Пробегът, спечелен чрез ефективен стил на управление, се показва на информационния дисплей.
От клиенти за клиенти: Електромобилноста в ежедневието.
„Понякога е дори по-лесно, отколкото да управляваш автомобил с двигател с вътрешно горене.“
Разберете във видеото как нашите клиенти откриха за себе си зареждането у дома. Но също и колко удобно е зареждането при по-дълги пътувания. И какви възможности за това съществуват.
Превключете на максимален пробег по време на движение.
В My Mode Efficient функцията Max Range предлага повече сигурност на пробега. Например, ако дадена активирана зарядна колонка не може да се използва по план, пробегът на Вашето електрическо BMW може да се увеличи с до 25% с натискане на един бутон по време на движение.
Мощността на задвижването се редуцира, а максималната скорост се ограничава до 90 км/ч. Комфортните услуги като климатизация или отопление на седалките се намаляват автоматично. Колкото е възможно повече енергия се пренасочва към задвижването. Функцията Max Range е налична за много напълно електрически модели на BMW. За по-подробна информация се свържете с Вашия BMW партньор.
Повече за електромобилността.
Често задавани въпроси.
Допълнителна информация.
Пробно шофиране на желания
от Вас модел BMW.
Искате лично да се насладите на шофирането и усещането на желания от Вас електрически автомобил? Просто заявете онлайн пробно шофиране в желаното от Вас време. Вашият партньор от BMW ще се свърже с Вас и ще Ви осигури всични необходими информации.
Желаете ли персонална консултация?
За въпроси, детайлна информация или конкретни оферти може да се обърнете към най-близкия дилър на BMW. Нашите BMW търговци с удоволствие ще Ви консултират индивидуално по телефона или директно на място.
BMW Обслужване на клиенти.
Обслужването на клиенти на BMW е на разположение, за да Ви помогне с всичко свързано с BMW - така че нито един въпрос да не остане без отговор. Без значение дали вече шофирате BMW или тепърва планирате да закупите ново BMW.
Разход на гориво и СО2 емисии.
i4 eDrive40 Гран Купе: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 18,6–15,4; електрически пробег, WLTP в км[2]: 491–600
i4 M50 xDrive Гран Купе: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 21,9–17,8; електрически пробег, WLTP в км[2]: 416–515
i5 eDrive40: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 18–14,7; електрически пробег, WLTP в км[2]: 512–626
i5 M60 xDrive: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 19,5–17,1; електрически пробег, WLTP в км[2]: 473–539
i5 eDrive40 Туринг: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 18,6–15,4; електрически пробег, WLTP в км[2]: 494–602
i5 M60 xDrive Туринг: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 20,2–17,7; електрически пробег, WLTP в км[2]: 454–522
i7 xDrive60: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 19,6–18,5; електрически пробег, WLTP в км[2]: 589–624
i7 M70 xDrive: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 23,7–20,8; електрически пробег, WLTP в км[2]: 490–559
iX1 eDrive20: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 17,1–15,5; електрически пробег, WLTP в км[2]: 430–473
iX2 xDrive30: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 17,7–16,3; електрически пробег, WLTP в км[2]: 418–449
iX xDrive60: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 21–17,9; електрически пробег, WLTP в км[2]: 596–701
iX M70 xDrive: Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км[1]: 23,6–20,6; електрически пробег, WLTP в км[2]: 518–600
[1] Официалните данни за разхода на гориво, СО2 емисиите, разхода на електроенергия и електрическия пробег са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. WLTP данните отчитат диапазона при всички възможни допълнителни оборудвания (в случая за германския пазар). За сертифицираните след 01.01.2021 година автомобили официалните данни са налични само според WLTP. В допълнение, съгласно Регламент (ЕС) 2022/195 стойностите на NEDC вече отпадат в сертификатите за съответствие на ЕО от 1 януари 2023 г. Повече информация за методиките NEDC и WLTP може да намерите на www.bmw.de/wltp
Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.
[2] Пробегът зависи от различни фактори, най-вече: личният стил на шофиране, състоянието на трасето, външната температура, отоплението/климатизацията, предварителното темпериране.
[3] Динамиката на зареждането зависи от нивото на заряд на батерията, околната температура, индивидуалния стил на шофиране и ползването на допълнителни консуматори. Показаните пробези са базирани на WLTP Best Case. Времената за зареждане са валидни при температура на околната среда 23°C след предходно пътуване и може да варират в зависимост от потребителското поведение.
[4] Допълнително осигуреният пробег в км след High-Power зареждане в продължение на 10 минути е определен съгласно DIN70080 в цикъла WLTP. Той зависи от оборудването на превозното средство, индивидуалния профил на шофиране, температурата на околната среда, състоянието на зареждане и използването на допълнителни консуматори.