
BMW ЕЛЕКТРИЧЕСКА МОБИЛНОСТ.
Насладете се с нас на света на BMW Електромобилите и Plug-in хибридите.
След близо 50 години изследователска и развойна дейност ние въвеждаме по пътищата устойчивата и щадящата околната среда мобилност по пътищата с разнообразие от електрифицирани модели. Освен нашите напълно електрически модели като новото BMW iX, BMW iX3 или BMW i3 и BMW i3s, нашата най-голяма на автомобилния пазар гама от Plug-in хибридни автомобили гарантира най-доброто от два свята за всеки стил на живот и всяка потребност. Убедителният пробег и всестранните предложения на BMW Зареждане правят електрифицираното шофиране и зареждане по-гъвкаво, лесно, екологично и по-атрактивно от всякога. Като автомобилен производител, ние сме ангажирани с целите на Парижкото споразумение за климата и се стремим да бъдем най-успешният и устойчив премиум доставчик за индивидуална мобилност. Защото за нас устойчивостта не е тенденция, а задължение за действие.
ТЪЙ КАТО ПЪТЯТ КЪМ БЪДЕЩЕТО Е ИНДИВИДУАЛЕН ЗА ВСЕКИ.
Електрическата мобилност на BMW.
За да може всеки да получи правилният отговор, ние в BMW разработихме три различни концепции за електрифицирана и устойчива мобилност: електромобил, Plug-in хибрид и Mild-Hybrid. По този начин създаваме не само разнообразни и напълно индивидуални предложения за нашите клиенти. Но и последователно подобряваме екологичната равносметка на цялата ни гама от автомобили.

ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ.

PLUG-IN ХИБРИД.

MILD-HYBRID.

ТЪЙ КАТО БЪДЕЩЕТО ИЗИСКВА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДНА ЗАДВИЖВАЩИ КОНЦЕПЦИИ.
Насладете се на стратегията за електрификация на BMW.

„CHANGING LANES“ – НАСЛАДЕТЕ СЕ НА BMW PODCAST!
„Changing Lanes” е официалният Podcast на BMW. В този епизод ще ви обясним разликите между Plug-in хибрид, Mildhybrid, напълно електрически автомобил и много други. Ние знаем колко е трудно да бъдете информирани за всички технологии, свързани с електрическата мобилност. Заради това в този епизод на „Changing Lanes“ ще ви разкажем за всички видове електромобили, от PHEV до автомобилите с горивна клетка. Научете повече за разликите по отношение на зареждането, конфигурациите на двигателите и всекидневното ползване - ако искате да сте информирани за последните новости и искате да узнаете как функционират електромобилите, проследете този епизод на BMW-Podcasts.
РАЗХОД НА ГОРИВО И СО2 ЕМИСИИ.
BMW iX(1):
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: под 21
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
BMW iX3:
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 17,8–17,5
BMW Серия 3 Седан BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,0–1,5
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 45–35
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,9–13,9
BMW Серия 5 Седан BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,2–1,6
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 50–36
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,6–13,8
Данните за автомобилите, обозначени с (1), са предварителни.
Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.
Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.
Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.
РАЗХОД НА ГОРИВО И CO₂ ЕМИСИИ.
-
BMW iX(1):
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: под 21
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0BMW iX3:
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 17,8–17,5BMW Серия 3 Седан BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,0–1,5
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 45–35
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,9–13,9BMW Серия 5 Седан BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,2–1,6
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 50–36
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,6–13,8Данните за автомобилите, обозначени с (1), са предварителни.
Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.
Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.
Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.