АКТУАЛНАТА BMW
СЕРИЯ i.
Насладете се на пробега на BMW Електромобилите. От 2010 година BMW i разработва автомобили с напълно или частично електрическо задвижване. Както и едно напълно ново разбиране за устойчивостта и автомобила и автомобилите. Насладете се на моделите на BMW Серия i.
- 485 (659) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 3.7 сек
BMW i7 M70 xDrive.
BMW i7 M70 xDrive[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 23,3 – 20,8; Електрически пробег, WLTP в км: 488–560
- до 400 (544) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 4.7 сек
BMW i7.
- 442 (601) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 3.8 сек
BMW i5 M60 xDrive Седан.
BMW i5 M60 xDrive[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 20,6 – 18,2; Електрически пробег, WLTP в км: 455–516
- до 250 (340) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 6.1 c
BMW i5 M60 xDrive Touring
- до 442 (601) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 3.9 c
BMW i5 M60 xDrive Touring
- до 250 (340) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 6.0 сек
BMW i5 Седан.
- 400 (544) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 3.9 сек
BMW i4 M50 Гран Купе.
BMW i4 M50 xDrive[1][2]: Среден разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км: 22,5–18; Електрически пробег, комбиниран по WLTP в км: 415–520
- до 250 (340) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 5.6 сек
BMW i4 Гран Купе.
- 455 (619) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 3.8 сек
BMW iX M60 Sports Activity Vehicle.
BMW iX M60[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 24,7 – 22,0; Електрически пробег, WLTP в км: 500–563
- до 385 (523) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 4.6 сек
BMW iX.
- до 210 (286) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 6.8 сек
BMW iX3.
- до 230 (313) кВт (к.с.)
- Ускорение (0-100 км/ч) 5.6 сек
BMW iX1.
ДРУГИ ТЕМИ.
ПРЕГЛЕД НА BMW i МОДЕЛИТЕ.
Разгледайте още днес бъдещето на мобилността. Спортни или мощни, луксозни лимузини или комфортни високопроходими автомобили. Моделите на BMW Серия i се адаптират към всяка ситуация.
BMW i5.
BMW i5 е напълно електрическият вариант на бизнес седан. Динамиката на управлението среща спортния дизайн и интелигентните асистиращи системи.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ (G60).
BMW i5 предвести началото на нова ера през 2023 година. То бе първият автомобил на BMW Серия 5 с напълно електрическо задвижване. С мощността си от 250 кВт (340 к.с.) BMW i5 eDrive40 се движи възхитително спортно. Пробегът до 582 км[1] го прави подходящо както за всекидневието, така и за дълги пътувания. Всеобхватните асистиращи системи като Асистент за шофиране Professional и BMW Live Cockpit Professional повишават сигурността и комфорта.
Визуално BMW i5 продължава успешния език на формите на BMW Серия 5, допълнен от функционални дизайнерски детайли. В излъчването му доминират типичните за BMW пропорции като дългото междуосие, издълженият преден капак и плавната линия на покрива. Луксозният му характер се подчертава от акценти като осветената бъбрековидна решетка BMW Iconic Glow, големият панорамен стъклен покрив и кристалният Interaction Bar.
BMW i5[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 18,9 – 15,9; Електрически пробег, WLTP в км: 497–582
BMW i5 M60 (G60).
BMW i5 M60 се отличава с динамиката на едно BMW M. Мощността от 442 кВт (601 к.с.) му позволява да развие максимална скорост от 230 км/ч. То ускорява от 0 до 100 км/ч за само 3,8 секунди. И успява да спре бързо благодарение на BMW M спортните спирачки. Интелигентното задвижване на четирите колела BMW xDrive за части от секундата адаптира автомобила към новите условия на пътя. Резултатът са оптимално сцепление и стабилност. Също толкова гъвкаво реагира и Интегралното активно кормилно управление. От маневрено при паркиране до стабилно при високи скорости. С чисто електрическия пробег до 515 километра[1] вие сте перфектно подготвени както за всекидневието, така и за по-дълги пътувания.
Динамиката на BMW i5 M60 проличава визуално и отвън. Особено през нощта всички погледи се привличат от BMW бъбрековидната решетка Iconic Glow с осветена рамка. По желание екстериорът е облагороден с карбонови елементи. Изработени старателно на ръка външни огледала. Или М заден спойлер, който осигурява още по-висока стабилност на автомобила при висока скорост.
Спортен и в интериора. Вентилираните спортни седалки осигуряват оптимална опора за тялото, а специфичните за М индикатори изобразяват вълнуващи графики на арматурното табло. По желание кокпитът може да се превърне в концертна зала чрез опционалната озвучителна система Bowers & Wilkins Surround Sound. 17 високоговорителя и 655 вата мощност възпроизвеждат вашите любими песни изключително емоционално.
BMW i5 M60 xDrive[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 20,6 – 18,2; Електрически пробег, WLTP в км: 455–516
BMW i7.
BMW i7 е първият напълно електрически луксозен седан. Той съчетава електрическата динамика и възхитителния Entertainment в едно незабравимо изживяване при шофиране.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ (G70).
BMW i7 е лицето на един напълно нов луксозен клас. От 2022 година то демонстрира, че елегантността, изключителните динамични характеристики и устойчивостта са повече от сбора от отделните елементи.
В екстериора доминира монолитният дизайнерски език. Отпред погледите се привличат от иконичната предна част. Особено впечатляващ: осветеният контур на бъбрековидната решетка. Тесните, двойни LED фарове излъчват елегантност. По желание те се предлагат в особено изискания вариант като BMW кристални фарове Iconic Glow с осветени елементи Swarovski. В комбинация с впечатляващата светлинна графика на сценария при посрещане Great Entrance Moments се създават незабравими моменти.
В интериора доминират висококачествени материали. Кожената тапицерия Merino, вълната кашмир и кристалите Swarovski осигуряват луксозна атмосфера. Мултифункционалният кристален елемент на BMW Interaction Bar съчетава визуално и тактилно управление. В комбинация с 14,9-инчовият BMW Curved Display с висока разделителна способност резултатът е уникален, мултимедиен кокпит.
Пътниците в BMW i7 също се наслаждават на максимален комфорт. 31,3-инчовият BMW Theatre Screen с голям формат създава атмосфера като в киносалон. В комбинация с кристалния 4D звук на озвучителната система Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound се осигурява уникално изживяване на задната седалка, което изпраща очите и ушите на пътешествие.
С уверените 400 кВт (544 к.с.) BMW i7 xDrive60 постига чисто електрически пробег до 625 километра[1]. С нулеви локални емисии и почти безшумно. Това се осигурява от BMW IconicSounds Electric за акустична атмосфера. Композирани от Ханс Цимер, те придружават всеки режим на шофиране с уникален звуков свят.
Производство: от 2022 година
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): Електромотор, 335–485 кВт (455–659 к.с.)
Дължина/широчина/височина в мм: 5 391 / 1 950 / 1 544
BMW i7[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 23,7 – 18,4; Електрически пробег, WLTP в км: 490–625
BMW i7 M70 (G70).
През 2023 година новият електрически луксозен клас BMW i7 срещна мощността на BMW M. Резултатът бе BMW i7 M70. Мощният BMW M eDrive двигател с 485 кВт (659 к.с.) ускорява автомобила за само 3,7 секунди от 0 до 100 км/ч. Серийното Executive Drive Pro допълнително повишава динамиката на управлението с Интегралното активно кормилно управление и адаптивното въздушно окачване на предната и задната ос. В същото време ефективността е повишена чрез олекотяване на конструкцията и аеродинамичния дизайн. Пробегът на BMW i7 M70 е до 559 км[1]. Благодарение на това достигате напълно електрически, почти безшумно и с нулеви локални емисии до всяка дестинация във всекидневието.
Екстериорът впечатляващо предава този характер навън. Разширеният BMW Individual high-gloss Shadow Line включва ексклузивни акценти в черен гланц. Аеродинамично оптимизираните М заден спойлер и черните М Спортни спирачки сигнализират за високата мощност. Силната индивидуалност се подчертава от характерната бъбрековидна решетка отпред. Особено в комбинация с осветлението на бъбрековидната решетка Iconic Glow. Абсолютен магнит за погледите не само през нощта. През деня вниманието се привлича от опционалното двуцветно BMW Individual Two-Tone лаково покритие като ексклузивен отличителен елемент.
Спортно и елегантно отвън, луксозно и комфортно в интериора. Атмосферата се определя от висококачествените материали като вълната кашмир и кристалите Swarovski. Комбинирани с иновативни технологии като BMW Interaction Bar и BMW Curved Display. В задната част 31,3-инчовият BMW Theatre Screen осигурява визуално кинематографично пътешествие на пътниците. Естествено под съпровода на 4D звука на опционалната озвучителна система Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound.
Производство: от 2023 година
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): Електромотор, 485 кВт (659 к.с.)
Дължина/широчина/височина в мм: 5 391 / 1 950 / 1 544
BMW i7 M70 xDrive[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 23,7 – 20,8; Електрически пробег, WLTP в км: 488–560
BMW iX.
Автомобилът на едно ново поколение. Напълно електрическото BMW iX предлага устойчив лукс, елегантен минимализъм и най-модерни технологии на двигателите. Комфортът от най-високо ниво среща монолитния дизайн и уникалното усещане за простор.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ (i20).
Пионерският дух на BMW iX се разпознава ясно още отвън. Неговата пуристка форма е доминирана от малкото, но характерни линии. Изцяло интегрираните детайли подчертават този ефект. Двойните фарове са най-тесните, монтирани някога на BMW. Експресивната, насочена вертикално BMW бъбрековидна решетка допълва Т-образната предна част. Изравнените с повърхността дръжки на вратите, безрамковите врати и правоъгълните контури на арките на калниците осигуряват екстравагантна визия в профил.
Но BMW iX впечатлява и с техниката си. Двата мощни електромотора и електрическото задвижване на четирите колела BMW xDrive съчетават гените на BMW X с електрифицирано задвижване. BMW iX xDrive40 развива мощност от 240 кВт (362 к.с.) при пробег до 564 км[1]. Още по-мощно е BMW iX xDrive50. 385 кВт (523 к.с.) му осигуряват пробег до 435 км[1]. На бърза зарядна станция и двата модела се зареждат от 10% до 80%[2] за само по-малко от 40 минути. Иновативните технологии като BMW iDrive и всеобхватните асистиращи и развлекателни системи са серийни и при двата модела.
Производство: от 2021 година
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): Електромотор, 240–455 кВт[3] (326–619 к.с.)[3]
Дължина/широчина/височина в мм: 4 953/ 1 967 / 1 695 – 1 696
BMW iX[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 24,7 – 19,4; Електрически пробег, WLTP в км: 403–633
BMW iX M60 (i20).
BMW iX M60 е първият електромобил в М сегмента на SUV. То осигурява мощна динамика с нулеви локални емисии във всекидневието.
Двата напълно електрически BMW eDrive двигателя развиват мощните 455 кВт (619 к.с.). Въртящият момент от 1015 Нм е винаги на разположение за ускорения. С BMW IconicSounds Electric дори и акустичното изживяване е абсолютно изключително. Пробегът до 633 км[1] ви позволява да стигнете безпроблемно до всяка цел във всекидневието.
Отвън доминира прогресивният език на формите. Монолитен, спортен и модерен. Истински магнит за погледите: динамичната предна част с голяма вертикална BMW бъбрековидна решетка, тесни двойни фарове и разделена на три части предна броня. Отстрани впечатляват 22-инчовите М аеродинамични джанти в цвят Titan Bronze. Задната част със светлините Shadow Line е също толкова ярка. Опционалният панорамен стъклен покрив Sky Lounge облива интериора със светлина отгоре.
Интериорът е ясен и редуциран. Техниката присъства винаги, но е интелигентно прикрита. Атмосферата се доминира от Shy Tech – модерна технология, елегантно слята с дизайна. Така например високоговорителите са интегрирани невидимо в интериора. Бутоните са редуцирани до най-важните. Благодарение на това вградената техника има стилно и иновативно въздействие. Интелигентните функции на BMW Live Cockpit Professional върху безрамковия BMW Curved Display ви отвеждат елегантно и комфортно до целта на пътуването. С интуитивно управление чрез докосване или гласови команди.
BMW iX M60[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 24,7 – 22,0; Електрически пробег, WLTP в км: 500–563
BMW i4
BMW i4 е първото напълно електрическо Гран Купе на BMW. То дава нова дефиниция на изключителната електрическа динамика на управлението, комфорта и пригодността за всекидневието. Като мощно BMW i4 M50 то олицетворява гените на BMW M.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ (G26).
Напълно електрическото BMW i4 Гран Купе има вълнуващо и уверено излъчване. Дизайнът експресивно подчертава иновативният характер. Бъбрековидната решетка е насочена вертикално, фаровете са динамично наклонени, а арките на задните калници подчертават широчината.
BMW i4 eDrive40 Гран Купе осигурява електризиращо спортно изживяване при шофиране с 250 кВт (430 к.с.) и наличния моментално максимален въртящ момент. Благодарение на иновативната задвижваща концепция то винаги е максимално ефективно. И особено комфортно, защото BMW i4 eDrive40 Гран Купе се плъзга почти безшумно над пътя.
Благодарение на оптимизираното разпределение на теглото и настройките на окачването и компонентите на задвижването то винаги се управлява особено приятно и прецизно. С пробег до 589 километра[1] до всички цели, които ви очакват във всекидневието.
Производство: от 2021 година
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): Електромотор, 210–485 (286–544)
Дължина/широчина/височина в мм: 4 783 / 1 852 / 1 448
BMW i4[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 22,5 – 15,8; Електрически пробег, WLTP в км: 406–589
BMW i4 M50 (G26).
BMW i4 M50 предлага спортната динамика на едно BMW M – напълно електрически. Задвижването се състои от два BMW M eDrive двигателя от пето поколение. В режим Sport-Boost то осигурява 400 кВт (544 к.с.) при старта, които без прекъсвания го ускоряват от 0 до 100 км/ч за само 3,9 секунди. Под съпровода на изразителния звук на BMW M IconicSounds Electric. С мощните М спортни спирачки то спира също толкова мощно. Серийното Адаптивно М окачване осигурява максимална прецизност. И приятен комфорт на возене, защото с чисто електрическия си пробег до 519 км[1] дори и дългите пътувания са напълно безпроблемни.
Екстериорът демонстрира съчетанието между BMW M и BMW i не само с детайли като логото на М и бъбрековидната решетка, но и с типичния за BMW i син пръстен около логото на BMW. Цялостният дизайн е оптимизиран аеродинамично. От затворената М бъбрековидна решетка до експресивните елементи на дифузора и М задния спойлер.
Погледът към интериора разкрива последователно насоченият към водача кокпит. BMW Curved Display е изцяло насочен към водача. В съчетания с тясното арматурно табло се осигурява ясна, модерна атмосфера. М коженият волан с контрастни шевове в цветовете на М не само изглежда спортен. Той лежи особено стабилно в ръцете. Вентилираните М спортни седалки осигуряват комфорт на всички пътници. Дори при повишаване на пулса.
Производство: от 2021 година
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): 400 (544)
Дължина/широчина/височина в мм: 4 783 / 1 852 / 1 448
BMW i4 M50[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 22,5 – 18,1; Електрически пробег, WLTP в км: 414–519
BMW iX3.
Като първия напълно електрически SUV BMW iX3 съчетава устойчивите технологии с наложилите се качества на SUV: комфортно, стабилно, мощно. Интелигентните възможности за зареждане срещат максималната динамика на управлението. Цялостната картина е допълнена от дизайна с ясни, мощни контури.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ (G08).
BMW iX3 с напълно електрическо задвижване бе представено на обществеността през 2021 година. Самоуверено отпред, благодарение на специфичната за BMW i бъбрековидна решетка. Интериорът също демонстрира устойчива атмосфера със серийното вътрешно осветление, настроено предварително в цвят BMW i Blue. Иновативното задвижване се включва със синия бутон Старт/Стоп. Но отговорният подход продължава. Електрическото задвижване на BMW iX3 е без редкоземни елементи и със 120-210 кВт (163 - 286 к.с.) е и особено мощно. Силата на рекуперацията, тоест на регенерацията на спирачната енергия, може да се адаптира на много степени, в зависимост от желания стил на шофиране. Пробегът на BMW iX3 е до 461 км[1]. При пътуване на бърза зарядна станция то може да се зареди от 10% до 80%[2] за около 31 минути.
Производство: от 2020 година
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): Електромотор, 120–210 (163–286)
Дължина/широчина/височина в мм: 4 734 / 1 891 / 1 668
BMW iX3[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 18,9 – 18,5; Електрически пробег, WLTP в км: 453–461
BMW iX1.
BMW iX1 е първият напълно електрически компактен SUV на BMW. Дизайнът е модерен и самоуверен. Характерните пропорции срещат монолитния дизайнерски език. Динамиката на управлението е мощна и ефективна благодарение на BMW eDrive.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ (U11).
BMW iX1 бе въведено на пазара през 2022 година. Освен че е първият напълно електрически BMW компактен SUV, то е и базовият електрически модел в гамата на BMW X автомобилите.
BMW iX1 съчетава отличната динамика на класически компактен SUV с модерната ефективност на технологията BMW eDrive. Например с особено компактната високоволтова батерия, монтирана в дъното на автомобила. Или с ефективната система за рекуперация, която генерира обратно енергия при спиране.
Отвън BMW iX1 изглежда спортно с мощните си пропорции и изправената предна част. При старта на модела за иновативната задвижваща технология под капака подсказват сините акценти. В модерния интериор са приятни дори и дългите пътувания. Например на активните седалки с индивидуално електрическо регулиране. Елегантният безрамков BMW Curved Display може да се управлява интуитивно с гласови команди и докосване. В същото време той е и интерфейсът към мощния BMW iDrive.
Производство: от 2022 година
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): Електромотор, 230 кВт (313 к.с.)[3]
Дължина/широчина/височина в мм: 4 500 / 1 845 / 1 616
BMW iX1[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 18,1 – 16,9; Електрически пробег, WLTP в км: 417–439
BMW i3
BMW i3 е пионер. Още от въвеждането си на пазара то съчетава изключителната динамика на управлението с насочени към бъдещето технологии. Интелигентното използване на рециклирани материали ви позволява да усетите устойчивостта.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ (i01).
BMW i3 бе въведено на пазара през 2013 година. То беше не само първото серийно BMW с електромотор, но и първият сериен автомобил изобщо, комбиниращ пътническа клетка от армирана с въглеродни нишки пластмаса (CFRP) с алуминиево окачване. Заради това теглото му е на нивото на това на конвенционален компактен автомобил с двигател с вътрешно горене, въпреки батерията. Освен това много от използваните при BMW i3 материали са от възобновяеми суровини.
Електромоторът развива 125 кВт (170 к.с.). Още при най-лекото натискане на педала въртящият момент осигурява максимално електрическо усещане при шофиране. През 2017 година бе представено BMW i3s с по-висока с 10 кВт (14 к.с.) мощност. С тях автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за само 6,9 секунди. С 0,4 секунди по-бързо от BMW i3.
От 2016 година се монтира батерия с капацитет 33,2 кВтч. През 2018 година капацитетът е увеличен дори до 42,2 кВтч. С него BMW i3 може да ицмине до 307 км (WLTP)[1]. На бърза зарядна станция батерията може да бъде заредена напълно с мощност над 50 кВт. Бяха произведени много над 250 000 автомобила BMW i3 и BMW i3s.
Производство: От 2013 до 2022 г.
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): електромотор (125 – 134 кВт, 170 – 184 к.с.), опционално до 2018 година с Range Extender (бензинов двигател 0,65 литра, 28 кВт, 38 к.с.)
Дължина/широчина/височина в мм: 3 999–4 011 / 1 775 / 1 578
Пробег (електрически): 307 км (WLTP*)[1]
BMW i3[1][4]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 16,6 – 15,3; Електрически пробег, WLTP в км: 278–307
BMW i8.
BMW i8 е първият сериен спортен автомобил с Plug-in хибридно задвижване. На IAA през 2009 година концептуалният прототип за пръв път съчета последователната устойчивост с великолепни динамични характеристики. Комбинирани с футуристичен и самоуверен дизайн.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ (i12, i15).
BMW i8 се задвижва от иновативен хибриден агрегат. С електрическото предно задвижване и 3-цилиндров TwinPower Turbo бензинов двигател на задните колела. Благодарение на това то има разхода на бензин на малък автомобил, но предлага динамиката на спортен автомобил. Чисто електрическата максимална скорост на купето е 120 км/ч. До 2019 г. с комбинирана мощност от 266 кВт (362 к.с.), след това дори 275 кВт (374 к.с.).
BMW i8 поставя стандарти и с визията си. То е първият сериен автомобил с лазерни светлини, а от 2018 година се предлага и като Роудстър. Общо са произведени 20 500 броя от тези иновативни автомобили.
Производство: От 2013 до 2020 г.
Задвижване, мощност в кВт (к.с.): Бензинов Plug-in хибриден двигател 266–275 (362–374)
Дължина/широчина/височина в мм: 4 689/ 1 942 / 1 289– 1 291
Електрически пробег, NEDC в км: до 55 километра
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ.
Разход на гориво и CO₂ емисии.
BMW i7 M70 xDrive[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 23,7–20,8;
Електрически пробег, WLTP в км: 488–560
BMW i7 xDrive60[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 19,6–18,4;
Електрически пробег, WLTP в км: 591–625
BMW i7 eDrive50[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 20,3 − 19,1;
Електрически пробег, WLTP в км: 575 − 611
BMW i5 M60 xDrive Седан[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 20,6–18,2;
Електрически пробег, WLTP в км: 455–516
BMW i5 eDrive40 Седан[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 18,9–15,9;
Електрически пробег, WLTP в км: 497-582
BMW i4 M50 Гран Купе[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 22,5–18,1;
Електрически пробег, WLTP в км: 414–519
BMW i4 eDrive40[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 19,1–16,1
Електрически пробег, WLTP в км: 491–589
BMW i4 eDrive35[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 18,7–15,8;
Електрически пробег, WLTP в км: 406–483
BMW iX M60[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 24,7–22,0;
Електрически пробег, WLTP в км: 500–563
BMW iX xDrive50[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 21,2–19,5;
Електрически пробег, WLTP в км: 590–633
BMW iX xDrive40[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 21,4–19,4;
Електрически пробег, WLTP в км: 403–436
BMW iX3[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 18,9–18,5;
Електрически пробег, WLTP в км: 453–461
BMW iX1[1]:
Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 18,1–16,9;
Електрически пробег, WLTP в км: 417–439
[1] Пробегът зависи от различни фактори, най-вече: личният стил на шофиране, състоянието на трасето, външната температура, отоплението/климатизацията, предварителното темпериране.
[2] Динамиката на зареждането зависи от нивото на заряд на батерията, околната температура, индивидуалния стил на шофиране и ползването на допълнителни консуматори. Показаните пробези са базирани на WLTP Best Case. Времената за зареждане са валидни при температура на околната среда 23°C след предходно пътуване и може да варират в зависимост от потребителското поведение.
[3] Временно повишаване <10 секунди в сравнение с обявената номинална стойност.
[4] Моделът вече не може да бъде поръчан като нов автомобил..
Данните за динамиката, разхода на гориво и CO₂ емисиите са валидни за автомобилите със серийна трансмисия.
Официалните данни за разхода на гориво, CO₂ емисиите, разхода на електроенергия и електрическия пробег са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. WLTP данните отчитат диапазона при всички възможни допълнителни оборудвания (в случая за германския пазар). За сертифицираните след 01.01.2021 година автомобили официалните данни са налични само според WLTP. В допълнение, съгласно регламент на ЕС 2022/195, стойностите на NEDC вече отпадат в сертификатите за съответствие на ЕО от 1 януари 2023 г. Повече информация за методиките NEDC и WLTP може да намерите на www.bmw.de/wltp
Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните CO₂ емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.
Данните за мощността на бензиновите двигатели се отнасят за превозни средства, използващи гориво RON 98. Данните за разхода на гориво се отнасят за превозни средства, използващи референтни горива в съответствие с Регламент 715/2007 на ЕС. Може да се използва и безоловен RON 91 и по-висок с максимално съдържание на етанол 10% (E10). BMW препоръчва гориво RON 95. За High-Performance автомобилите BMW препоръчва гориво RON 98.