BMW Електрическа мобилност BMW Plug In хибрид

BMW PLUG-IN ХИБРИДИ.

BMW PLUG-IN ХИБРИДИ.

Най-доброто от два свята.

С комбинацията си от бензинов двигател и електромотор BMW Plug-in хибридите гарантират максимална гъвкавост и са перфектно пригодени за индивидуалните изисквания и потребности на всекидневието. Натрупаният опит на напълно електрическата технология BMW eDrive на подмарката BMW i осигурява чисто електрически пробег до над 70 километра (в зависимост от модела) - с което електрическото задвижване с нулеви локални емисии е перфектно пригодено за градското движение, всекидневното пътуване до работното място, както и за дълга обиколка по магазините. При по-дълги пътувания или по магистралите все така се наслаждавате на комфортния пробег на двигателя с вътрешно горене. Благодарение на интелигентното разпределение на енергията BMW Plug-in хибридът превключва автоматично между задвижванията в зависимост от нуждите и по този начин винаги гарантира максимална ефективност. Постоянно увеличаващата се гама от BMW Plug-in хибридни автомобили вече включва 10 различни модела от Серия 2, Серия 3, Серия 5, Серия 7 и Х моделите за максимално разнообразие и индивидуалност за всеки стил на живот. Насладете се на света на BMW Plug-in хибридите и открийте модела, който ви подхожда най-добре!

Прочети повече

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ: НАЙ-ВАЖНИТЕ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НАШИТЕ PLUG-IN ХИБРИДИ.

  • Какво представлява един Plug-In хибрид?
    BMW Електрическа мобилност BMW Plug In хибрид FAQ

    Plug-in хибридните автомобили (PHEV, Plug-In Hybrid Electric Vehicle) комбинират бензинон двигател, електромотор и високоволтов акумулатор - тоест най-доброто от два свята. Това позволява понижаването на разхода на гориво и на СО2 емисиите. Освен това взаимодействието на двете системи осигурява допълнителна динамика и мощност при ускорение.

    Един Plug-in хибрид може да бъде зареден от всеки контакт, Wallbox или обществена зарядна станция („plug in“ = „включване в контакта“). Максималната ефективност на един Plug-in хибрид се постига при напълно зареден акумулатор, поради което трябва да са налични възможности за зареждане у дома и на работното място.

    Електрическият пробег за чисто електрическо шофиране при напълно зареден акумулатор за BMW 530e например достига до 66 километра. Благодарение на технологичния напредък през следващите години електрическият пробег ще се увеличава - също като при всички автомобили с високоволтов акумулатор. При рекуперация, тоест винаги, когато отместите крака си от педала на газта, кинетичната енергия се превръща в електрическа и се съхранява в акумулатора - по този начин печелите допълнителни километри електрически пробег.

    Като част от своята стратегия „Power of Choice“ BMW предлага на своите клиенти голям избор от Plug-in хибриди като съзнателен избор за особено ефективно задвижване.

    Plug-in хибридите са идеални за водачите, които търсят максимална гъвкавост: от една страна електрическо задвижване за всекидневието, например за оптимално изгодно и устойчиво пътуване до работното място. Оптимални са редовно изминавани отсечки до работното място със средна дължина, при които преобладават електрически изминатите километри. От друга страна, автомобилите предлагат максимален пробег и гъвкавост за дълги разстояния, например при почивката през уикенда със семейството.

  • Какви преимущества осигурява един Plug-In хибрид?

    Водачът на един Plug-in хибрид се наслаждава и на почти безшумното изживяване при шофиране в чисто електрически режим на шофиране, както и на допълнителната мощност на електромотора при ускорение.

    Голяма част от собствениците на Plug-in хибриди вече успяват да изминат електрически голяма част от своите маршрути. Защото често всекидневните маршрути са значително по-къси от 50 километра. В зависимост от индивидуалната тарифа за електроенергия още дне са възможни значителни икономии в сравнение с класическите модели с двигател с вътрешно горене. Но в същото време при един Plug-in хибрид не се налага да се откажете от техния комфортен пробег. При недостатъчен заряд или капацитет на акумулатора при необходимост автоматично се включва двигателят с вътрешно горене.

    В зависимост от държавата тази категория автомобили има и финансови преимущества: чрез директно финансово стимулиране за електромобили, както и индиректно чрез данъчни облекчения благодарение на по-ниските СО2 емисии.

  • Кои фактори влияят на мощността на високоволтовия акумулатор на моя Plug-in хибрид?

    Значителен външен фактор, влияещ на мощността и капацитета на един акумулатор, е температурата. Това със сигурност ви е познато от батерията на вашия мобилен телефон. При ниски и много високи температури възможностите на батерията са ограничени. Затова най-вече през зимата е важно автомобилът да бъде предварително кондициониран още по време на процеса на зареждане - тоест акумулаторът и интериорът за бъдат затоплени. Или охладени през лятото. По този начин не само спестяване енергия за пътуването, но в същото време още от самото начало си осигурявате допълнителна ефективност благодарение на оптимално темперирания акумулатор. В допълнение към това оптимизираните стратегии за работа на вашия автомобил до голяма степен неутрализират влиянията на температурата. Знаехте ли, че: Капацитетът също така дава информация за евентуално наличният пробег. Пробегът обаче се повлиява освен от температурата и от консуматори като например климатичната инсталация, товара и вашия стил на шофиране.

  • Как за извлека максимума от моя Plug-in хибрид?

    При активирано водене към целта на вашия BMW Plug-in хибрид предвиждащото хибридно задвижване ви помага да се движите по-ефективно. Ползвайте функцията за активно водене към целта, дори и да познавате пътя. По този начин ползването на наличната електрическа енергия се разпределя оптимално и интелигентно в зависимост от вашия маршрут, така че например да можете да шофиране електрически в населените места и около целта на пътуването си. Освен това при един Plug-in познатите BMW режими за шофиране се допълват с режима HYBRID ECO PRO. Той осигурява оптимизиране на ефективността на функциите на задвижването, комфорта, светлините и климатизацията. Освен това режимът ситуативно ви дава съвети за ефективен стил на шофиране пред погледа ви на Head-Up дисплея и на арматурното табло - например ви съветва да отнемете газта, която предстои участък с ограничение на скоростта. Друга полезна функция е анализът на стила на шофиране, който анализира вашия стил на шофиране в менюто на автомобила и дава полезни съвети за още по-ефективно шофиране. При новите BMW автомобили с хибридно задвижване (напр. BMW X5 xDrive45e) ви подпомага и адаптивната рекуперация, когато отпуснете педала на газта. С помощта на интелигентно и адаптирано към ситуацията управление при отпускане на педала на газта автомобилът самостоятелно избира между безмоторно движение и рекуперация. В зависимост от движещите се отпред автомобили, ограниченията на скоростта, отбивките или населените места системата оптимално адаптира степента на отрицателното ускорение към ситуацията на пътя. По този начин могат да се редуцират задействанията на спирачния педал и да се повиши комфорта на возене - и то по ефективен начин.

  • Какво трябва да съблюдавам при по-дълги престои/паркиране на моя Plug-in хибрид?

    Когато оставяте автомобила си за по-дълъг период от време, например по време на отпуската, по възможност поддържайте ниво на заряд между 30 и 50 процента. Освен това при по-дълги престои автомобилът не трябва да е свързан със зарядна станция.

  • На какво трябва да обърна внимание при зареждането на моя Plug-in хибрид?

    Един Plug-in хибрид може да бъде зареден от всеки контакт, Wallbox или обществена зарядна станция („plug in“ = „включване в контакта“). Максималната ефективност на един Plug-in хибрид се постига при напълно зареден акумулатор, поради което трябва да са налични възможности за зареждане у дома и на работното място. Зареждайте своя Plug-in хибриден автомобил колкото се може по-често, за да можете винаги да извличате максимума от допълнителното електрическо задвижване.

BMW Електрическа мобилност BMW Зареждане

Бих искал да се запозная с темата зареждане.

BMW Електрическа мобилност BMW Пробег

Бих искал да се запозная с темата за пробега.

Бих искал да се запозная програмата BMW Корпоративни продажби за фирми.

РАЗХОД НА ГОРИВО И СО2 ЕМИСИИ.

BMW Серия 3 Седан BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,0–1,5
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 45–35
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,9–13,9

 

BMW Серия 3 Туринг BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,2–1,7
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 49–38
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,8–14,5

 

BMW Серия 5 Седан BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,2–1,6
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 50–36
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,6–13,8

 

BMW Серия 5 Туринг BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,4–1,8
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 54–42
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 16,7–15,4

 

BMW X5 xDrive45e:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,0–1,7
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 46–38
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 23,5–21,3

 

BMW X3 xDrive30e:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,4–2,1
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 54–48
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 17,1–16,4

 

BMW Серия 2 Актив Турър 225xe:
Среден разход на гориво в л/100 км: 1,9
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 42
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 13,5

 

BMW Серия 7 BMW Plug-In хибриди:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,5–2,1
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 57–48
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 16,2–15,1

 

BMW X1 xDrive25e:
Среден разход на гориво в л/100 км: 1,9
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 43
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 13,8

 

BMW X2 xDrive25e:
Среден разход на гориво в л/100 км: 2,1–1,9
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 47–43
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 14,2–13,7

 

Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

 

Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

 

Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.

 

Прочети повече

РАЗХОД НА ГОРИВО И CO₂ ЕМИСИИ.

  • BMW Серия 3 Седан BMW Plug-In хибриди:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 2,0–1,5
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 45–35
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,9–13,9

    BMW Серия 3 Туринг BMW Plug-In хибриди:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 2,2–1,7
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 49–38
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,8–14,5

    BMW Серия 5 Седан BMW Plug-In хибриди:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 2,2–1,6
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 50–36
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 15,6–13,8

    BMW Серия 5 Туринг BMW Plug-In хибриди:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 2,4–1,8
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 54–42
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 16,7–15,4

    BMW X5 xDrive45e:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 2,0–1,7
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 46–38
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 23,5–21,3

    BMW X3 xDrive30e:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 2,4–2,1
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 54–48
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 17,1–16,4

    BMW Серия 2 Актив Турър 225xe:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 1,9
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 42
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 13,5

    BMW Серия 7 BMW Plug-In хибриди:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 2,5–2,1
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 57–48
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 16,2–15,1

    BMW X1 xDrive25e:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 1,9
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 43
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 13,8

    BMW X2 xDrive25e:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 2,1–1,9
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 47–43
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 14,2–13,7

    Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

    Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.