BMW Електрическа мобилност BMW Електромобил

ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ НА BMW.

ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ НА BMW.

100% електрическа. 100% радост от шофирането. 100% BMW.

Знаехте ли, че още при летните Олимпийски игри през 1972 година в Мюнхен при маратонските бягания пред атлетите се движеше едно напълно електрическо BMW 1602e, за да ги снима и да им осигурява вода? Без отработени газове и безшумно то бе идеалният спътник, без да пречи на спортистите при върховите им постижения. Днес, близо 50 години по-късно, ние доведохме до съвършенство тази пригодност и нашия опит в областта на електрифицираната мобилност чрез последователно модернизиране на технологията BMW eDrive и подмарката BMW i. С нашите напълно електрически модели BMW iX, BMW iX3, BMW i3, BMW i3s и BMW i4 вие ще се насладите на едно напълно ново усещане на чиста радост от шофирането. Защото нищо не може да се сравни с почти безшумното плъзгане из града и по междуградските пътища, със спонтанните реакции на двигателя и уникалното ускорение от място. И всичко това без отработени газове и с нулеви локални емисии. Открийте света на BMW електромобилите.

Прочети повече
BMW Електрическа мобилност технология Електромобил BMW eDrive видео

ТЕХНОЛОГИЯТА.

Насладете се на напълно електрическата технология BMW eDrive.

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ: НАЙ-ВАЖНИТЕ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НАШИТЕ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.

  • Какво представлява един електромобил?
    BMW Електрическа мобилност BMW Електромобили FAQ

    Чисто електрическите автомобили (BEV, Battery Electric Vehicle) се движат само с електроенергия. Те нямат двигател с вътрешно горене, който да задвижва автомобила. Електроенергията се съхранява в акумулатор. Неговият капацитет определя пробега на електромобила, тоест каква отсечка може да измине с едно зареждане на акумулатора.
    Много водачи се притесняват за пробега - в повечето случаи необосновано. Все пак повечето BEV днес имат пробег над 250 километра. А 90 процента от водачите, например в Германия, всекидневно изминават по-малко от 100 километра.
    Чисто електрическите автомобили са идеални за потребителите, които могат да зареждат акумулаторите на своите електромобили у дома или на работното си място. Интензивно се разширява и обществената инфраструктура за зареждане. Така например в големите градове и покрай магистралите постоянно се изграждат нови зарядни станции. Това включва и множество High-Power зарядни станции за свръх бързо зареждане при пътувания, например на нашия партньор IONITY в Европа. Благодарение на това в бъдеще дългите ви пътувания ще стават все по-лесни.

  • Какви са преимуществата на електромобила?
  • Кои фактори влияят на мощността на високоволтовия акумулатор на моя електромобил?
  • Как моят стил на шофиране влияе на пробега на моя електромобил?
  • Какво трябва да съблюдавам при по-дълги престои/паркиране на моя електромобил?
BMW Електрическа мобилност BMW Зареждане

Бих искал да се запозная с темата зареждане.

BMW Електрическа мобилност BMW Пробег

Бих искал да се запозная с темата за пробега.

Бих искал да се запозная програмата BMW Корпоративни продажби за фирми.

РАЗХОД НА ГОРИВО И СО2 ЕМИСИИ.

BMW iX(1):
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: под 21
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0


BMW iX3:
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 17,8–17,5


BMW i3:
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
Разход на електроенергия в кВч/100 км: 13,1


BMW i3s:
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
Разход на електроенергия в кВч/100 км: 14,6–14,0


Данните за автомобилите, обозначени с (1) , са предварителни.


Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.


Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.


Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.

Прочети повече

РАЗХОД НА ГОРИВО И CO₂ ЕМИСИИ.

  • BMW iX(1):
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: под 21
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0

    BMW iX3:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 17,8–17,5

    BMW i3:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
    Разход на електроенергия в кВч/100 км: 13,1

    BMW i3s:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
    Разход на електроенергия в кВч/100 км: 14,6–14,0

    Данните за автомобилите, обозначени с (1) , са предварителни.

    Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

    Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.