BMW Електрическа мобилност BMW Електромобил

ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ НА BMW.

ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ НА BMW.

100% електрическа. 100% радост от шофирането. 100% BMW.

Знаехте ли, че още при летните Олимпийски игри през 1972 година в Мюнхен при маратонските бягания пред атлетите се движеше едно напълно електрическо BMW 1602e, за да ги снима и да им осигурява вода? Без отработени газове и безшумно то бе идеалният спътник, без да пречи на спортистите при върховите им постижения. Днес, близо 50 години по-късно, ние доведохме до съвършенство тази пригодност и нашия опит в областта на електрифицираната мобилност чрез последователно модернизиране на технологията BMW eDrive и подмарката BMW i. С нашите напълно електрически модели BMW iX, BMW iX3, BMW i3 и BMW i3s вие ще се насладите на едно напълно ново усещане на чиста радост от шофирането. Защото нищо не може да се сравни с почти безшумното плъзгане из града и по междуградските пътища, със спонтанните реакции на двигателя и уникалното ускорение от място. И всичко това без отработени газове и с нулеви локални емисии. Открийте света на BMW електромобилите.

Прочети повече
BMW Електрическа мобилност технология Електромобил BMW eDrive видео

ТЕХНОЛОГИЯТА.

Насладете се на напълно електрическата технология BMW eDrive.

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ: НАЙ-ВАЖНИТЕ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НАШИТЕ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.

  • Какво представлява един електромобил?
    BMW Електрическа мобилност BMW Електромобили FAQ

    Чисто електрическите автомобили (BEV, Battery Electric Vehicle) се движат само с електроенергия. Те нямат двигател с вътрешно горене, който да задвижва автомобила. Електроенергията се съхранява в акумулатор. Неговият капацитет определя пробега на електромобила, тоест каква отсечка може да измине с едно зареждане на акумулатора.
    Много водачи се притесняват за пробега - в повечето случаи необосновано. Все пак повечето BEV днес имат пробег над 250 километра. А 90 процента от водачите, например в Германия, всекидневно изминават по-малко от 100 километра.
    Чисто електрическите автомобили са идеални за потребителите, които могат да зареждат акумулаторите на своите електромобили у дома или на работното си място. Интензивно се разширява и обществената инфраструктура за зареждане. Така например в големите градове и покрай магистралите постоянно се изграждат нови зарядни станции. Това включва и множество High-Power зарядни станции за свръх бързо зареждане при пътувания, например на нашия партньор IONITY в Европа. Благодарение на това в бъдеще дългите ви пътувания ще стават все по-лесни.

  • Какви са преимуществата на електромобила?

    Електромобилът предлага едно напълно ново, заредено с емоции изживяване при шофиране. Наслаждавате се на въодушевяваща електрическа динамика благодарение на въртящия момент още от покой и плавното ускорение без прекъсвания. В същото време почти безшумният електромотор осигурява едно ново и спокойно усещане при шофиране.
    Освен това при движение BEV е с нулеви локални емисии и по този начин максимално щади околната среда.
    Другите преимущества на BEV са най-високата категория на специфичните за държавата стимули, както и данъчните облекчения.
     

  • Кои фактори влияят на мощността на високоволтовия акумулатор на моя електромобил?

    Значителен външен фактор, влияещ на мощността и капацитета на един акумулатор, е температурата. Това със сигурност ви е познато от батерията на вашия мобилен телефон. При ниски и много високи температури възможностите на батерията са ограничени. При вашия автомобил обаче това влияние на температурата до голяма степен е ограничено благодарение на оптимизираните работни стратегии. Знаехте ли, че: Капацитетът също така дава информация за евентуално наличният пробег. Пробегът обаче се повлиява освен от температурата и от консуматори като например климатичната инсталация, товара и вашия стил на шофиране.

  • Как моят стил на шофиране влияе на пробега на моя електромобил?

    Също като при автомобил с конвенционално задвижване така и при електромобила стилът на шофиране влияе на пробега. Като цяло важи следното: Предвиждащото и спокойно и равномерно шофиране оптимизира пробега. Ако например при пътуване по магистрала понижите скоростта си, можете осезаемо да увеличите пробега си. При рекуперация, тоест винаги, когато отместите крака си от педала на газта, кинетичната енергия се превръща в електрическа и се съхранява в акумулатора - по този начин печелите допълнителни километри пробег.

  • Какво трябва да съблюдавам при по-дълги престои/паркиране на моя електромобил?

    Когато оставяте автомобила си за по-дълъг период от време, по възможност поддържайте ниво на заряд между 30 и 50 процента. През лятото паркирайте автомобила си на хладно място или на сянка, а през зимата в гараж. Освен това при по-дълги престои автомобилът не трябва да е свързанза зареждане..

BMW Електрическа мобилност BMW Зареждане

Бих искал да се запозная с темата зареждане.

BMW Електрическа мобилност BMW Пробег

Бих искал да се запозная с темата за пробега.

Бих искал да се запозная програмата BMW Корпоративни продажби за фирми.

РАЗХОД НА ГОРИВО И СО2 ЕМИСИИ.

BMW iX(1):
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: под 21
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0


BMW iX3:
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 17,8–17,5


BMW i3:
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
Разход на електроенергия в кВч/100 км: 13,1


BMW i3s:
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
Разход на електроенергия в кВч/100 км: 14,6–14,0


Данните за автомобилите, обозначени с (1) , са предварителни.


Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.


Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.


Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.

Прочети повече

РАЗХОД НА ГОРИВО И CO₂ ЕМИСИИ.

  • BMW iX(1):
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: под 21
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0

    BMW iX3:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 17,8–17,5

    BMW i3:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
    Разход на електроенергия в кВч/100 км: 13,1

    BMW i3s:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0
    Разход на електроенергия в кВч/100 км: 14,6–14,0

    Данните за автомобилите, обозначени с (1) , са предварителни.

    Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

    Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.