BMW XM G09 3/4 от ниска гледна точка

THE XM

BMW XM G09 3/4 от ниска гледна точка

ТЕХНИЧЕСКИТЕ ДАННИ НА НОВОТО BMW XM.

THE XMТЕХНИЧЕСКИТЕ ДАННИ НА НОВОТО BMW XM.

Новото BMW XM – двигатели, факти и размери

BMW XM ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ.

Избери модел
  • BMW XM (10)

Общо задвижване ⁽¹⁾ ⁽²⁾

Тип задвижване Petrol - plug-in hybrid
Мощност в кВ (hp) 480 (653) (9)
Въртящ момент в Nm 800 (9)
Предаване 8-степенна, автоматична
Задвижване Задвижване на всички колела

Двигател с вътрешно горене TwinPower Turbo ⁽¹⁾

Цилиндри 8
Обем в cm³ 4395
Номинална мощност в кВ (hp)/1/мин 360 (489)/5400-7200
Номинален въртящ момент в Nm/1/мин 650/1600-5000

Електрически двигател ⁽²⁾ ⁽³⁾

(Номинална) мощност/30 минути мощност в кВ (hp) 145 (197)/57 (77)
(Номинален) въртящ момент в Nm 280

Представяне

Ускорение 0–100 км/ч в сек 4.3
Максимална скорост в км/ч 250
Електрическа максимална скорост в км/ч 140

Икономия на гориво/емисии на CO2 ⁽¹⁾ ⁽⁴⁾

Разход на гориво, комбиниран WLTP в л/100 км (5) 1.6-1.5
CO2 емисии, комбиниран WLTP в г/км ⁽⁵⁾ 36-33
Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВч/100 км ⁽⁵⁾ 30.1-28.9
Електрически пробег, WLTP в км ⁽⁶⁾ 82-88

Батерия с високо напрежение/48 волта, зареждане ⁽⁷⁾

Капацитет на батерията в kWh 25.7
Максимална мощност на зареждане AC/DC в кВ 7.4/-
Време за зареждане DC 10–80% в мин -
Време за зареждане AC 0–100% в ч 4.25

Размери/тегло

Дължина/ширина/височина в мм 5110/2005/1755
Междуосие в мм 3105
Собствено тегло в кг ⁽⁸⁾ 2785
Капацитет на багажника в л 527-1820
Капацитет на горивото в л 69
Доставя се по избор с поддръжка за натоварване на ремарке, спирачки, до 12%/теглич в кг 2700/140
BMW джанти и гуми EС етикет за гуми снимка отблизо

BMW ДЖАНТИ И ГУМИ.

Ние подлагаме гумите на нашите автомобили на най-строги тестове с до 50 различни критерии за качество – значително повече от предписаното от единния регламент за етикетиране на гуми, който се прилага в цяла Европа. Тук ще намерите цялата информация за качествата на гумите, използвани от BMW.

РАЗХОД НА ГОРИВО И СО2 ЕМИСИИ.

BMW XM*:
Среден разход на гориво в л/100 км: x,x–x,x
СО2 емисии в г/км (комбинирани): xxx–xxx

Официалните данни за разхода на гориво, СО2 емисиите, разхода на електроенергия и електрическия пробег са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. WLTP данните отчитат диапазона при всички възможни допълнителни оборудвания. За сертифицираните след 01.01.2021 година автомобили официалните данни са налични само според WLTP. Повече информация за методиките NEDC и WLTP може да намерите на www.bmw.de/wltp

* При температури под 0 градуса Целзий чисто електрическото задвижване на този Plug-in хибрид е на разположение едва след няколко километра, когато батерията загрее до работна температура.

Прочети повече

РАЗХОД НА ГОРИВО И СО2 ЕМИСИИ.

  • BMW XM*,**:
    Разход на гориво, комбиниран WLTP в л/100 км: 1,6–1,5
    CO2 емисии, комбиниран WLTP в г/км: 36–33
    Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВч/100 км: 30,1–28,9

    Официалните данни за разхода на гориво, СО2 емисиите, разхода на електроенергия и електрическия пробег са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. WLTP данните отчитат диапазона при всички възможни допълнителни оборудвания. За сертифицираните след 01.01.2021 година автомобили официалните данни са налични само според WLTP. Повече информация за методиките NEDC и WLTP може да намерите на www.bmw.de/wltp

    * При температури под 0 градуса Целзий чисто електрическото задвижване на този Plug-in хибрид е на разположение едва след няколко километра, когато батерията загрее до работна температура.

    Цифрите за производителност, консумация и CO2 емисии се отнасят за превозни средства със стандартна трансмисия.

    (1) Данните за ефективността на бензиновите двигатели се отнасят за превозни средства, използващи гориво RON 98. Данните за разхода на гориво се отнасят за превозни средства, използващи референтни горива в съответствие с Регламент 715/2007 на ЕС. Може да се използва и безоловен RON 91 и по-висок с максимално съдържание на етанол 10% (E10). BMW препоръчва гориво RON 95. За високопроизводителни автомобили BMW препоръчва гориво RON 98.

    (2) За plug-in хибрид: Електрическо задвижване в зависимост от нивото на зареждане на батерията.

    (3) За Plug-in хибрид: При температури под нулата напълно електрическата система за задвижване е налична само след няколко километра шофиране, след като батерията се загрее до работна температура.

    (4) Официалните данни за разхода на гориво, емисиите на CO2, консумацията на мощност и електрическия пробег са определени в съответствие с предписаната процедура за измерване и съответстват на Европейски Регламент (ЕО) 715/2007 в приложимата версия. За обхватите, данните, определени съгласно WLTP, вземат предвид всяко допълнително оборудване (налично на германския пазар в този случай). За превозни средства, които са били ново типово одобрени от 1 януари 2021 г., съществуват само официалните данни според WLTP. За повече информация относно процедурите за измерване на NEDC и WLTP посетете www.bmw.com/wltp

    (5) За plug-in хибрид: претеглено, комбинирано (EC AC Charge Weighted)

    (6) Пробегът зависи от различни фактори, по-специално: индивидуален стил на шофиране, характеристики на маршрута, външна температура, отопление/климатик, предварителна климатизация.

    (7) Ефективността на зареждане зависи от нивото на зареждане, температурата на околната среда, индивидуалния профил на шофиране и използването на спомагателни консуматори. Показаните диапазони се основават на най-добрия случай на WLTP. Времената за зареждане се отнасят за околни температури от 23 градуса по Целзий след предходно шофиране и може да се различават в зависимост от начина на използване.

    (8) Теглото на EC без товар се отнася за превозно средство със стандартно оборудване и не включва допълнителни екстри. Теглото без товар включва 90% пълен резервоар и тегло на водача от 75 кг. Допълнителното оборудване може да повлияе на теглото на превозното средство, полезния товар и максималната скорост, ако избраното оборудване оказва влияние върху аеродинамиката на превозното средство.

    (9) Състои се от задвижване с двигател с вътрешно горене (определена номинална стойност) и електрическо задвижване (до определена номинална стойност). Електрическо задвижване в зависимост от нивото на зареждане на батерията.

    (10) Временни цифри; всички липсващи цифри не бяха налични по време на публикуването.