Нашият инструмент за управление на Вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието Ви за използване на бисквитки.
АКТУАЛНОТО BMW СЕРИЯ 7.
От много десетилетия е номер едно в сегмента на луксозните седани. Не трябва да правите компромиси със спортния дух, динамиката на управлението, лукса и комфорта – това са основните елементи, които осигуряват уникалността на BMW Серия 7. Този автомобил от висок клас се отличава с изключителната увереност, ексклузивните материали и стилния дизайн.
ПРЕГЛЕД НА BMW СЕРИЯ 7.
Независимо от ситуацията, BMW Серия 7 прави изключително впечатление. Неговото благородно присъствие и самоуверен характер отразяват традицията, опита и съвършенството, очаквани в луксозния сегмент. Изключителната мощност и технологичното превъзходство на автомобила показват как нови, по-високи стандарти за динамика, комфорт и динамика могат да бъдат постигнати отново и отново.
5 ХАРАКТЕРИСТИКИ НА BMW СЕРИЯ 7.
- 01 Изключително, самоуверено излъчване
- 02 Без компромиси при комфорта и лукса
- 03 Изключителна динамика във всяко отношение
- 04 Най-модерна автомобилна технология
- 05 Най-добра свързаност с всички услуги благодарение на BMW ConnectedDrive

ПРЕГЛЕД НА ИСТОРИЯТА НА BMW СЕРИЯ 7.
Насладете се на произхода и историята на автомобилите от висок клас на BMW и на еволюцията и развитието на седаните, които поставят стандарти по отношение на динамиката, лукса и дизайна.
ПРЕГЛЕД НА ИСТОРИЯТА НА BMW СЕРИЯ 7.
Насладете се на произхода и историята на автомобилите от висок клас на BMW и на еволюцията и развитието на седаните, които поставят стандарти по отношение на динамиката, лукса и дизайна.
ПЪРВОТО ПОКОЛЕНИЕ НА BMW СЕРИЯ 7.

(BMW E23)
1977 бе годината на раждането на BMW Серия 7. Един автомобил, който олицетворява динамичен спортен дух, най-модерна техника и елегантен лукс на най-високо ниво. Наследникът на моделното семейство BMW E3 се оборудва с 6-цилиндрови двигатели, които във всяко ниво на мощността си впечатляват с несравнимо спокойния си ход и динамика и превръщат автомобилите в най-спортните седани от високия клас. Дизайнът на каросерията е базиран на проектите на Пол Брак и се отличава със снишаващи се предна и задна части, които също като ниската средна линия допълнително подчертават спортния дух на луксозната лимузина.
Още от 1978 година се предлагаха модерни оборудвания като електронна автоматична климатична инсталация и контрол на скоростта, а от 1979 година и антиблокираща система (ABS) и дигитална електроника на двигателя. През същата година всички двигатели получиха и електронно впръскване на бензина.
През 1980 година бе представен и върховият модел: BMW 745i развиваше 185 кВт (252 к.с.) и максимална скорост 227 км/ч. При модернизацията през 1982 година бе променена предната част на модела за още по-добра аеродинамика, монтираше се 4-степенна автоматична трансмисия и усъвършенствано окачване. За 9 години заводите произведоха над 270 000 екземпляра от изключително успешното моделно семейство, които продължиха победния ход на модерните седани от висок клас на BMW.
Производство: 1977–1986 година
Двигатели: 2,5–3,4 литра (110–185 кВт, 150–252 к.с.), 6-цилиндрови
Дължина/широчина/височина: 4 860 мм/1 800 мм/1 430 мм
ВТОРОТО ПОКОЛЕНИЕ НА BMW СЕРИЯ 7.

(BMW E32)
Вторият модел на BMW Серия 7, създаден под ръководството на дизайнера Клас Луте, се отличаваше с хармонични линии и динамични, самоуверени стилови елементи. Такива са например широката бъбрековидна решетка отпред или внушителната задна част с L-образни задни светлини, които допълнително подчертаваха визията. BMW Серия 7 вече серийно се оборудваше с ABS, опционално с Park Distance Control и двойно остъкляване, което осигуряваше значително понижаване на нивото на шума и не позволяваше изпотяване на прозорците.
От 1987 година лимузината от висок клас вече се предлагаше с 5-литров V12 двигател с мощност 220 кВт (300 к.с.). Двигателят бе първият от този тип в германското автомобилостроене след 1945 година. BMW Серия 7 вече се предлагаше и като дълга версия за максимален комфорт на задната седалка. От 1989 година новата линия на оборудването High-Line издигна лукса до едно ново ниво, с детайли като бордови хладилник и дори автомобилен телефон.
За пръв път при сериен автомобил от 1991 година като опция се предлагаха ксенонови светлини, през 1992 година моделът бе сериозно обновен. Палитрата от двигатели бе допълнена с два V8 двигателя с работен обем 3 и 4 литра. До 1994 година бяха произведени около 310 000 екземпляра.
Производство: 1986–1994 година
Двигатели: 3,0–5,0 литра (135–220 кВт, 184–300 к.с.), 6-, 8- и 12-цилиндрови
Дължина/широчина/височина: 4 910–5 024 мм/1 845 мм/1 400-1 411 мм
ТРЕТОТО ПОКОЛЕНИЕ НА BMW СЕРИЯ 7.

(BMW E38)
Новото поколение на BMW Серия 7, което бе въведено на пазара през 1994 година, също впечатляваше с технически иновации. То бе първият европейски автомобил, която се предлагаше с навигационна система, а от 1996 година страничните въздушни възглавници за водача и пътника до него станаха част от серийното оборудване, въздушните възглавници за главите предпазват пътниците от 1997 година. Дизайнът е по-широк и спортен, но и по-елегантен.
Това е първото BMW Серия 7, което се предлага с дизелов двигател, 6-цилиндровият агрегат с технология Common-Rail развива 135 кВт (184 к.с.). От 1996 година гамата е допълнена с 6-цилиндров дизелов двигател с работен обем 2,5 литра и мощност 105 кВт (143 к.с.), от 1999 година за лимузината от висок клас се предлага и V8 дизелов двигател с мощност 180 кВт (245 к.с.), с което се поставя поредният рекорд: този автомобил е най-мощният дизелов автомобил на света.
На върха на гамата са BMW 750i/750iL с 12-цилиндров двигател с работен обем 5,4 литра и мощност 240 кВт (326 к.с.). След модернизацията на модела през 1998 година дизайнът впечатлява с по-динамични фарове и задни светлини, както и оформени по нов начин странични прагове и малко по-широка бъбрековидна решетка. Модернизирана е и палитрата от двигатели, агрегатите вече са по-ефективни и в същото време по-мощни.
От 2000 година BMW Серия 7 приютява и една нова технология на двигателите: BMW 750hL се произвежда в малка серия и работи на водород. Освен обичайната дълга версия под името L7 са произведени и около 900 автомобила, които са по-дълги с 39 сантиметра от базовия вариант. Общо са произведени 327 000 BMW Серия 7 (E38).
Производство: 1986–1994 година
Двигатели: 2,5–5,4 литра (105–240 кВт, 143–326 к.с.), 6-, 8- и 12-цилиндрови
Дължина/широчина/височина: 4 984–5 374 мм/1 862 мм/1 425-1 435 мм
ЧЕТВЪРТОТО ПОКОЛЕНИЕ НА BMW СЕРИЯ 7.

(BMW E65, E66, E67 и E68)
Новото BMW Серия 7 (E65), представено през 2001 година на IAA, беше изцяло нов автомобил във всяко отношение. При дизайна екипът на Крис Бенгъл заложи на оформени по напълно нов начин фарове и характерен, отделен капак на багажника. В интериора, системата iDrive осигурява на водача една непозната досега концепция за управление. Броят на уредите за управление е намален, вместо това около 700 функции на всеобхватните и разнообразни системи на автомобила се управляват с един-единствен бутон, която може да се върти и да се плъзга и натиска в 8 направления. Бордовият компютър ползва информация от интернет. Една друга новост и също световна премиера: 6-степенна автоматична трансмисия със селектор на волана. Най-мощната модификация с 12-цилинзров двигател с работен обем 6 литра вече развива 327 кВт (445 к.с.).
От 2003 година BMW Серия 7 се предлага с адаптивни светлини за завой, през 2005 година моделът е модернизиран основно. Визуално задната част става по-широка, бъбрековидната решетка става по-голяма, биксеноновите фарове, с много по-динамичен дизайн, вече са серийни. Системата iDrive е подобрена и се управлява по-ефективно. Освен това от есента на 2005 година се предлагат и асистент за дългите светлини, както и асистент за нощно виждане BMW Night Vision, които повишават сигурността при тъмнина.
Зад различните обозначения на модела се крият седанът (Е66), дългата версия с удължено с 14 сантиметра междуосие (Е66), бронираната версия (Е67) и версията с водородно задвижване (Е68).
Производство: 2001–2008 година
Двигатели: 3,0–6,0 литра (160–327 кВт, 218–445 к.с.), 6-, 8- и 12-цилиндрови
Дължина/широчина/височина: 5 039–5 179 мм/1 902 мм/1 491 мм
ПЕТОТО ПОКОЛЕНИЕ НА BMW СЕРИЯ 7.

(BMW F01/F02)
При своето представяне в Мюнхен BMW Серия 7 (F01) дефинира един нов стандарт за комбинацията между уверена динамика на управлението, забележително присъствие и изключителен комфорт при дълги пътувания. Елегантният и спортен дизайн се демонстрира от дългия преден капак, ниската линия на покрива и динамичните пропорции. Хромирана линия преминава през цялата задна част и в комбинация със задните светлини подчертава широчината на автомобила.
В интериора впечатляват ексклузивните материали с изключително качество на изработката, както и множество модерни асистиращи системи, като се започне от активния контрол на скоростта, през асистента за поддържане на лентата до Head Up дисплея. Допълнителна сигурност осигуряват камерите, които например показват зоната отзад или дори позволяват Surround View. Тази функция показва изображение на автомобила от „птичи поглед“ и по този начин гарантира оптимален обзор.
Дизеловите и бензиновите двигатели осигуряват спортна динамика, сред тях и V12 двигателят на BMW 760i с двойно свръхпълнене с турбокомпресори с мощност 400 кВт (544 к.с.). За пръв път BMW Серия 7 се предлага и с хибридно задвижване. За типичната за BMW динамика на управлението допринасят и опционалното задвижване на четирите колела, стабилизацията срещу наклоняване Adaptive Drive и електронния контрол на амортисьорите (EDC) – за сигурно, прецизно шофиране.
При модернизацията на модела през 2012 година е въведен нов централен дисплей с 3D визия, обновени асистиращи системи като например LED асистент за дългите светлини и модернизирани, по-ефективни двигатели.
Производство: 2008–2015 година
Двигатели: 3,0–6,0 литра (180–400 кВт, 245–544 к.с.), 6-, 8- и 12-цилиндрови
Дължина/широчина/височина: 5 072–5 212 мм/1 902 мм/1 479 мм
ШЕСТОТО ПОКОЛЕНИЕ НА BMW СЕРИЯ 7.

(BMW G11/G12)
Произвежданото от 2015 година BMW Серия 7 (G11) съчетава ненадминатата динамика и прецизност с изключително присъствие и ексклузивен лукс. Това се вижда веднага от изисканите, преливащи лакови покрития, но и по яркия дизайн, например на задната част. Ниските LED светлини, които са свързани с тясна светлинна лента, осигуряват самоуверено излъчване, което се подчертава от разположените силно встрани ауспухови накрайници с трапецовидни контури. Каросерията е от комбинация между CRFP (армирана с въглеродни нишки пластмаса), стомана и алуминий, която значително понижава теглото. Дългата версия (G12) може да бъде оборудвана с панорамен покрив, който осигурява много въздух благодарение на функцията си за плъзгане и повдигане. Като Sky Lounge той демонстрира и цветни графики, които са в хармония със светлинните акценти на средните колони. При доближаване BMW Серия 7 поздравява водача с “Welcome & Goodbye” светлинни графики.
Ексклузивните материали с висококачествена изработка осигуряват индивидуализация, например с коженото оборудване Nappa с шевове “Cognac” или интериорните лайстни, както и тавана. Развлекателната система за задните места е оборудвана с HD тъч дисплеи. При варианта Executive Lounge пътниците отзад се наслаждават на най-висок комфорт на седене благодарение на удобните кресла с масажна функция с разнообразни настройки. От страната на пътника до водача се наслаждавате на перфектен обзор, опората за краката е монтирана на седалката до водача.
Благодарение на интегрираната SIM карта BMW Personal Assistant има неограничен мобилен достъп до приложения и сервизи, например винаги актуалната Connected Navigation и възможността за Remote Software Upgrade. BMW Connected позволява пълната свързаност между смартфона и автомобила. Частично автоматизираното паркиране осигурява на водача контрол над автомобила, без да се намира в него: BMW Серия 7 може да излиза самостоятелно от напречни паркоместа или гаражи под надзора на водача.
При обновяването на модела през 2019 година той получи нова, значително по-голяма радиаторна решетка, която в комбинация с адаптираните фарове подчертава широчината и присъствието на луксозната лимузина.
Производство: 2015–до днес
Двигатели: 2,0–6,6 литра (183–448 кВт, 249–610 к.с.), 4-, 6-, 8- и 12-цилиндрови
Дължина/широчина/височина: 5 098–5 260 мм/1 902 мм/1 467-1 479 мм
Разход на гориво и СО₂ емисии.
BMW Серия 7:
Среден разход на гориво в л/100 км: 11,1–1,8
СО2 емисии в г/км (комбинирани: 252–41
Среден разход на електроенергия в кВтч/100 км: 20,1–17,9
Електрически пробег в км: 44–55
Официалните данни за разхода на гориво, СО2 емисиите, разхода на електроенергия и електрическия пробег са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. WLTP данните отчитат диапазона при всички възможни допълнителни оборудвания. За сертифицираните след 01.01.2021 година автомобили официалните данни са налични само според WLTP. Повече информация за методиките WLTP и NEDC може да намерите на www.bmw.de/wltp. Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.