Нашият инструмент за управление на Вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието Ви за използване на бисквитки.

RELAX. WE CARE.
#КАКВОТО И ДА СЕ СЛУЧИ. ВИНАГИ НА ВАШЕ РАЗПОЛОЖЕНИЕ. ПРОАКТИВНА ГРИЖА.
НИЕ СЕ ГРИЖИМ, ЗА ДА НЕ СЕ НАЛАГА ВИЕ ДА ГО ПРАВИТЕ.
За срещата за сервизно обслужване, която може би сте забравили. За предупредителното съобщение, което може да не сте разбрали. Ние ще се погрижим за смяната на маслото и за смяната на колелата, така че да не се налага вие да го правите. А ако не знаете към кого да се обърнете в случай на произшествие? Просто се отпуснете. Ние винаги сме на ваше разположение.
Proactive Care е нещо повече от продукт. Това е обещание: ние няма да ви разочароваме - така че можете да се отпуснете. За да се потопите в света на Proactive Care, всичко, от което се нуждаете, е приложението My BMW. А най-хубавото е, че няма да възникнат никакви допълнителни разходи. Подробности можете да намерите в раздела за предварителни условия по-долу.
ПРЕГЛЕД НА ПРЕИМУЩЕСТВАТА ЗА ВАС.
- 01 Проактивно. Директен контакт при необходимост от обслужване.
- 02 Индивидуално. Допълнителни, свързани с необходимостта сервизни предложения.
- 03 Безпроблемно. Решаване на проблемите и поддръжка дори и от разстояние.
- 04 Професионално. Директна помощ от експерти на BMW, сервизни партньори на BMW и с Оригинални BMW части.
- 05 Безплатно. Включено в договора BMW ConnectedDrive.
PROACTIVE CARE. ДОБРОТО ОБСЛУЖВАНЕ С МИСЪЛ ЗА БЪДЕЩЕТО.
Proactive Care автоматично ви свързва с целия сервизен свят на вашия BMW сервизен партньор и извън него.

Онлайн записване на час.
По-лесно от всякога: С BMW online appointment вече можете да резервирате час за посещение на сервиза само с няколко кликвания и по всяко време на уебсайта или с приложението My BMW - бързо и когато ви е удобно.

По-бързи процеси.
Нашите специалисти осигуряват бърза и лесна помощ директно в автомобила чрез телефон или дистанционна услуга, така че нищо да не попречи да продължите пътуването си. Ако е необходима допълнителна помощ, ние ще ви насочим към най-близкия сервизен партньор на BMW или ще ви изпратим мобилен телефон за сервизно обслужване.

Винаги сме на ваше разположение.
Хубаво е да знаете с кого точно можете да се свържете в най-лошия случай. С BMW Roadside Assistance (пътната помощ на BMW) компетентният партньор е само на едно телефонно обаждане разстояние - денонощно, 365 дни в годината. Независимо дали по телефона, чрез кликване в менюто на iDrive или чрез приложението MY BMW - специалист на BMW е винаги на разположение.

Несравнимо обслужване.
Нашата сервизна мрежа от многобройни професионални сервизни партньори на BMW ви предлага отлично обслужване. Най-съвременните решения, като дистанционна диагностика и прозрачни видеоконсултации, са съчетани с удобства като онлайн запазване на час за сервизно обслужване, регистрация от дома, 24-часово предаване/приемане и дигитални възможности за плащане. Индивидуално и иновативно.

Винаги сме на ваше разположение.
Хубаво е да знаете с кого точно можете да се свържете в най-лошия случай. С BMW Roadside Assistance (пътната помощ на BMW) компетентният партньор е само на едно телефонно обаждане разстояние - денонощно, 365 дни в годината. Независимо дали по телефона, чрез кликване в менюто на iDrive или чрез приложението MY BMW - специалист на BMW е винаги на разположение.

Несравнимо обслужване.
Нашата сервизна мрежа от многобройни професионални сервизни партньори на BMW ви предлага отлично обслужване. Най-съвременните решения, като дистанционна диагностика и прозрачни видеоконсултации, са съчетани с удобства като онлайн запазване на час за сервизно обслужване, регистрация от дома, 24-часово предаване/приемане и дигитални възможности за плащане. Индивидуално и иновативно.
PROACTIVE CARE ЗА ВАШЕТО BMW.
Искате да се възползвате от Proactive Care? Това е съвсем лесно. Тук ще научите как:

ИЗИСКВАНИЯ.
- Просто изтеглете приложението My BMW и разрешете получаването на известия.
- Активирайте договора за BMW ConnectedDrive.
- Въведете автомобила и предпочитания сервизен партньор на BMW.
- Въведете имейл и телефонен номер.
- Задайте желаните известия и оторизации.
- Алтернативно, изпълнете същите стъпки в портала на BMW.
- Готово.
ПРИЛОЖЕНИЕТО MY BMW.
Интелигентни услуги за повече спокойствие. Приложението My BMW превръща мобилния ви телефон в дигитално продължение на вашето BMW. И идеалният канал за проактивна грижа. Открийте полезни и информативни функции, като например:

- Дистанционно актуализиране на софтуера. Това означава, че софтуерът на вашия автомобил е актуализиран.
- Преглед на състоянието на автомобила. Използвайте смартфона си, за да проверите маслото в двигателя, налягането в гумите (в зависимост от модела), спирачната течност и изискванията за обслужване.
- Директна връзка с помощ при произшествия и пътна помощ.
- Насрочване на среща онлайн. Резервирайте среща с вашия сервизен партньор на BMW само с няколко кликвания.
- Лесна настройка на личните данни, автомобила или сервизния партньор на BMW.

Получете вашето приложение My BMW само в три стъпки.
1. Изтеглете безплатно приложението My BMW от Apple Store или Google Play Store.
2. Създайте BMW ID или се впишете със съществуващия си такъв.
3. Въведете идентификационния номер на автомобила (VIN) на вашето BMW и го свържете с приложението My BMW.
BMW PAY.
Най-новата сервизна функция на My BMW завършва дигиталното сервизно обслужване и ви предлага всичко, което искате от една модерна система за онлайн плащане. Плащайте бързо, с максимална сигурност и получавайте незабавно потвърждение. Това ви позволява да следите финансите си по всяко време. Предлага се при съответните сервизни партньори на BMW.

Вашите предимства
- Прозрачно онлайн плащане.
- Плащайте 24/7 и извън работното време.
- Усъвършенствани възможности за плащане като Apple Pay, Google Pay, SEPA директен дебит и незабавен превод.
- Без време за изчакване на рецепцията за обслужване.

Вашето плащане само в три стъпки
- Ще получите SMS/e-mail или push известие чрез приложението My BMW с линк за плащане.
- Добавете информацията за плащането си.
- Веднага ще получите потвърждение.
ПРИЕМАНЕ НА БЕЗКОНТАКТНИ УСЛУГИ.
Тази услуга вече е достъпна 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Можете да оставите Вашето BMW напълно безконтактно на някой от нашите външни терминали. За целта си запишете час при вашия сервизен партньор на BMW по телефона или онлайн и изберете безконтактното бюро за обслужване. Няколко дни преди срещата ще получите линк, който ви позволява да се регистрирате предварително. След това ще получите код, с който можете да внесете депозит и отново да вземете ключа си. Предлага се от участващите сервизни партньори на BMW.

Вашите предимства
- Максимална гъвкавост с предаване на ключове 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
- Безконтактно чекиране без време за чакане.
- Най-доброто обслужване. Максимална независимост.

Вашата безконтактна услуга е само на три стъпки разстояние.
- Въведете данните си при предварителното онлайн чекиране, за да спестите още повече време.
- Съхранявайте ключовете в терминала.
- Ще получите информация веднага щом автомобилът може да бъде взет отново.
ИНТЕЛИГЕНТНА ВИДЕО КОМУНИКАЦИЯ.
Благодарение на BMW Smart Video Communication, иновативната система за видеодиалог, можете просто да наблюдавате работата на нашите BMW сервизни експерти. Докато вашето BMW се обслужва в сервиза, вие ще получите видеоклип по имейл, SMS или чрез приложението My BMW, който е създаден директно в сервиза. Независимо от това къде се намирате, можете лесно да видите какви допълнителни дейности по поддръжката и ремонта са необходими. Ще получите подробна оценка на разходите за предложената допълнителна работа, която можете да обсъдите с нашите сервизни експерти и да одобрите с едно кликване.

Вашите предимства
- Индивидуален видеоклип показва допълнителните изисквания за обслужване директно от сервиза.
- Абсолютна прозрачност и никакви скрити разходи.
- Бързи и лесни решения само с няколко кликвания.

Получете своето видео за сервизно обслужване в три стъпки.
- Докато Вашето BMW е в сервиз, ще получите видеоклип по имейл, SMS или в приложението My BMW, който е създаден директно в сервиза.
- Вашият BMW сервизен експерт ще ви предостави подробна оферта за предложените допълнителни сервизни дейности.
- Можете да обсъдите офертата с вашия сервизен експерт и да я одобрите с едно кликване.

BMW поддръжка: Доброто усещане за сигурност.

BMW Обслужване на спирачките

BMW поправки на предно стъкло.
СПЕЦИФИЧНИ ЗА ПАЗАРА ОФЕРТИ, ПАКЕТИ И ПРОГРАМИ

- Agnam, unt, conempere doluptaquo que que posaepero consedit omniam rerumquis sint idit atquos at.
- Fugiti con nihit es siminvent ressinctur rerum et most et untis poreperis aut et est occum quat omnimus, omnim quassi re, sae perchilita volupta sunt ipsapidendae et atianih ilibus sa nos modisquo quaesti coressit labo. Atio eveles alis explate pa sinvendis utest, omnis ut od quam vendunt oriberori-or sam res volorest ent aut dignis soluptat.
НАШЕТО ЦЯЛОСТНО БЕЗПРОБЛЕМНО ОБСЛУЖВАНЕ.
Идеята „Отпуснете се. Ние се грижим за вас“ ни насърчава да подобряваме постоянно нашите услуги, за да можете да се съсредоточите изцяло върху радостта от шофирането. Следващите четири продукта и услуги допълват нашето отлично обслужване на клиентите.

Цялата гама от услуги на BMW.

Помощ при злополука BMW.
Дори и в случай на произшествие, ние винаги сме на ваше разположение. 24 часа в денонощието, 365 дни в годината - и то за целия срок на експлоатация на автомобила.

Пътна помощ BMW.
Една повреда е достатъчно досадна. Пътната помощ на BMW е валидна в цяла Европа и е на разположение на всеки водач на BMW и BMW i. Можете също така да се възползвате от безплатни допълнителни услуги за период до 10 години, ако редовно обслужвате вашето BMW при вашия сервизен партньор на BMW. *

Приложението My BMW.
Можете да управлявате срещите за поддръжка и сервизно обслужване бързо и удобно с помощта на приложението My BMW.
*Валидно за BMW/BMWi до 5 години след първоначалната регистрация и над 5 години с последен срок за поддръжка от 01.07.2022 г. Окончателното техническо обслужване включва моторно масло, включително филтър; спирачна течност; микрофилтри или сервизна проверка на автомобила в австрийски сервизен партньор на BMW.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ.
Какво е Proactive Care?
BMW е един от първите производители в автомобилната индустрия, които предлагат проактивни и прогнозни услуги. Проактивната грижа е нашата цел. За тази цел чувствителна сензорна система оценява данните в реално време и автоматично разпознава предстоящите нужди от поддръжка или ремонт на вашето BMW.
Защо трябва да актуализирам данните си за Proactive Care?
За да можете да се възползвате от всички предимства на BMW Service, ние се нуждаем от актуалните Ви данни за контакт. Моля, уверете се също така, че сте дали съгласието си за използване на вашите данни и че вашето BMW и сервизният ви партньор са съхранени във вашия ConnectedDrive акаунт. Само по този начин Proactive Care може да ви предложи цялостна и съобразена с нуждите ви поддръжка.
Предлага ли се Proactive Care за моето BMW?
Приложението My BMW може да се използва за автомобили след 2014 г. Ползите от Proactive Care обикновено зависят от модела и оборудването. Насладете се на пълния набор от предимства на BMW Proactive Care при моделите BMW/BMW i с BMW Операционна система 7. Вашият сервизен партньор на BMW с удоволствие ще ви помогне да активирате своя ConnectedDrive акаунт и Proactive Care.
Какво представлява ConnectedDrive?
BMW ConnectedDrive ви дава възможност да оборудвате вашето BMW с дигитални услуги и допълнителни услуги или да ги разширите. Proactive Care включва тези дигитални услуги в пакет.
Как работи ConnectedDrive?
BMW ConnectedDrive включва всички дигитални услуги, които интелигентно свързват автомобила с външния свят. В допълнение към телематичните услуги, това включва и системи за подпомагане на водача, връзки за мобилни устройства, както и развлекателни и пътнически услуги.
Изисквания за използване на ConnectedDrive:
- Вашият автомобил има вградена и активна SIM карта.
- Имате BMW ID.
- Добавили сте автомобила си към вашия BMW ID.
Съвет: Изтеглете приложението My BMW, за да се възползвате оптимално от предлаганите услуги. С помощта на приложението можете например да планирате пътуванията си, докато сте в движение, и предварително да изпратите дестинацията до вашето BMW.
Преглед на предлаганите услуги можете да намерите на страницата за преглед на ConnectedDrive.
Какво е CBS (Condition Based Service)?
При BMW обслужванията не са на фиксирани интервали. Вместо това интервалите за обслужване са базирани на действителното ползване на автомобила. CBS (Condition Based Service) следи състоянието на автомобилните части и работните течности с помощта на сензори и въз основа на специални алгоритми. Един нов автомобил показва теоретична дата за първото обслужване. Тази дата постоянно се актуализира по време на ползването на автомобила. Вие ще бъдете информирани само когато е необходимо обслужване.