BMW M3 Седан G80 2020 Isle of Man Green metallic от перспектива птичи поглед с отворена врата

THE M3.

BMW M

BMW СЕРИЯ 3 СЕДАН М АВТОМОБИЛИ: ФИНАНСИРАНЕ И ЛИЗИНГ

THE M3.BMW СЕРИЯ 3 СЕДАН М АВТОМОБИЛИ: ФИНАНСИРАНЕ И ЛИЗИНГ

Насладете се на създадените по мярка оферти за финансиране и лизинг на BMW Финансови услуги. Информирайте се за детайлите и преимуществата на отделните продукти и научете койт пакет е най-подходящият път за вас до вашето ново BMW M3 Competition Седан, BMW M3 Седан, BMW M340i xDrive или BMW M340d xDrive Седан.

Прочети повече

СРАВНЕНИЕ НА ПРОДУКТИТЕ ЗА ФИНАНСИРАНЕ И РИЗИНГ НА BMW СЕРИЯ 3 СЕДАН М АВТОМОБИЛИТЕ.

BMW БАЗОВО ФИНАНСИРАНЕ
BMW ЦЕЛЕВО ФИНАНСИРАНЕ
BMW SELECT
ОПЕРАТИВЕН ЛИЗИНГ

ПОДБРАНИ ПРОДУКТИ НА BMW ФИНАНСОВИ УСЛУГИ ЗА BMW СЕРИЯ 3 М АВТОМОБИЛИТЕ.

BMW ЛИЗИНГ.

Искате да научите повече по темата BMW Лизинг? Следвайте долния линк и се информирайте в детайли за изгодните оферти и продукти за лизинг на BMW Финансови услуги.

BMW ФИНАНСИРАНЕ.

Обмисляте да финансирате своето ново BMW M3 Competition Седан, BMW M3 Седан, BMW M340i xDrive или BMW M340d xDrive Седан или се нуждаете от детайлна информация за продуктите? Следвайте долния линк и се информирайте в детайли за атрактивните оферти и възможности за финансиране на BMW Финансови услуги.

BMW ЗАСТРАХОВАНЕ.

Удължаване на гаранцията, застраховка на двигатели или застраховка за защита на вноските: BMW Финансови услуги ви предлага атрактивни застрахователни продукти за вашето ново BMW M3 Competition Седан, BMW M3 Седан, BMW M340i xDrive или BMW M340d xDrive Седан.

Разход на годиво и СО₂ емисии на BMW Серия 3 Седан М Автомобили.

BMW M3 Competition Седан:
Среден разход на гориво в л/100 км: x,x–x,x
СО2 емисии в г/км (комбинирани): xxx–xxx


BMW М3 Седан:
Среден разход на гориво в л/100 км: x,x–x,x
СО2 емисии в г/км (комбинирани): xxx–xxx


BMW M340i xDrive Седан:
Среден разход на гориво в л/100 км: 7,3–7,0
СО2 емисии в г/км (комбинирани): 167–159


BMW M340d xDrive Седан:
Среден разход на гориво в л/100 км: 5,7–5,3
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 149–139


Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

 

Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

 

Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.
 

Прочети повече

Разход на годиво и СО₂ емисии на BMW Серия 3 Седан М Автомобили.

  • BMW M3 Competition Седан:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 10,2
    СО2 емисии в г/км (комбинирани): 234

    BMW M3 Седан:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 10,8
    СО2 емисии в г/км (комбинирани): 248

    BMW M340i xDrive Седан:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 7,3–7,0
    СО2 емисии в г/км (комбинирани: 167–159

    BMW M340d xDrive Седан:
    Среден разход на гориво в л/100 км: 5,7–5,3
    СО2 емисии в г/км (комбинирани: 149–139

    Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

    Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.