iX2 xDrive30[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 17,7–16,3; Електрически пробег, WLTP в км: 418–449
Посочените стойности са определени в съответствие с предписания измервателен метод на WLTP. Действителните стойности зависят от различни фактори, например натоварване, стил на шофиране, маршрут, време, странични консуматори (включително климатик), гуми, състояние на стареене на батерията.
ТЕХНИЧЕСКИТЕ ДАННИ НА BMW iX2.
Тип задвижване |
Електрически |
---|---|
Мощност в кВт (к.с.) |
150 (204) |
Въртящ момент в Нм |
250 |
Предаване |
1-степенна, автоматична |
Задвижване |
Предно предаване |
Максимална мощност/30-минутна мощност в кВт (к.с.) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
Максимален въртящ момент в Нм |
250 |
Ускорение 0–100 км/ч в сек |
8,6 |
---|---|
Електрическа максимална скорост в км/ч |
170 |
1 | |
---|---|
CO₂ емисии, комбинирани WLTP в г/км |
0 |
Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км |
16,9–15,3 |
Електрически пробег, WLTP в км 2 |
439–478 |
Шум при преминаване в dB(A) |
66 6 |
3 | |
---|---|
Капацитет на батерията в кВтч |
64,8 |
Добавен пробег след 10 минути зареждане с висока мощност в км 3 |
132 - 152 |
Максимална мощност на зареждане AC в кВт |
11 / 22 |
Време за зареждане AC 0–100% в час |
6:30 / 3:45 |
Максимална мощност на зареждане DC в кВт |
130 |
Време за зареждане DC 10–80% в час |
0:29 |
4 554 мм
|
|
1 845 мм
|
|
1 560 мм
|
|
Дължина в мм |
4 554 |
Широчина в мм |
1 845 |
Височина в мм |
1 560 |
Широчина вкл. огледала (от страната на водача/пътника) в мм |
2 104 |
Междуосие в мм |
2 692 |
Собствено тегло на превозното средство в кг 4 |
1 960 |
Допустимо бруто тегло в кг |
2 460 |
Полезен товар в кг |
575 |
Монтаж на багажник на покрива без релси на покрива в кг |
75 |
Доставя се по избор с поддръжка за натоварване на ремарке, спирачки, до 12% / теглич в кг 5 |
750 / 80 |
Капацитет на багажника в л |
525–1 400 |
Тип задвижване |
Електрически |
---|---|
Мощност в кВт (к.с.) 7 |
230 (313) 7 |
Въртящ момент в Нм |
494 |
Предаване |
1-степенна, автоматична |
Задвижване |
Задвижване на всички колела |
Максимална мощност/30-минутна мощност в кВт (к.с.) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
Максимален въртящ момент в Нм |
494 |
Ускорение 0–100 км/ч в сек |
5,6 |
---|---|
Електрическа максимална скорост в км/ч |
180 |
1 | |
---|---|
CO₂ емисии, комбинирани WLTP в г/км |
0 |
Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км |
17,7–16,3 |
Електрически пробег, WLTP в км 2 |
418–449 |
Шум при преминаване в dB(A) |
65 6 |
8 | |
---|---|
Емисии на CO₂e до предаването на превозното средство (обхват 1, 2, 3 и следващи), прибл. в т |
14,6 |
Съдържание на вторични суровини в цялото превозно средство, прибл. в % |
16 |
3 | |
---|---|
Капацитет на батерията в кВтч |
64,8 |
Добавен пробег след 10 минути зареждане с висока мощност в км 3 |
125 - 140 |
Максимална мощност на зареждане AC в кВт |
11 / 22 |
Време за зареждане AC 0–100% в час |
6:30 / 3:45 |
Максимална мощност на зареждане DC в кВт |
130 |
Време за зареждане DC 10–80% в час |
0:29 |
4 554 мм
|
|
1 845 мм
|
|
1 560 мм
|
|
Дължина в мм |
4 554 |
Широчина в мм |
1 845 |
Височина в мм |
1 560 |
Широчина вкл. огледала (от страната на водача/пътника) в мм |
2 104 |
Междуосие в мм |
2 692 |
Собствено тегло на превозното средство в кг 4 |
2 095 |
Допустимо бруто тегло в кг |
2 605 |
Полезен товар в кг |
585 |
Монтаж на багажник на покрива без релси на покрива в кг |
75 |
Доставя се по избор с поддръжка за натоварване на ремарке, спирачки, до 12% / теглич в кг 5 |
1 200 / 80 |
Капацитет на багажника в л |
525–1 400 |
BMW ДЖАНТИ И ГУМИ.
Ние подлагаме гумите за нашите автомобили на най-взискателни тестове с до 50 различни критерия за качество - значително повече от предписаните законово от ЕС единни задължителни етикети. Тук ще намерите цялата информация за качествата на монтираните BMW гуми.
Разход на енергия и СО₂ емисии.
iX2 xDrive30[1]: Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км: 17,7–16,3; Електрически пробег, WLTP в км: 418–449
[1] Посочените стойности са определени в съответствие с предписания измервателен метод на WLTP. Действителните стойности зависят от различни фактори, например натоварване, стил на шофиране, маршрут, време, странични консуматори (включително климатик), гуми, състояние на стареене на батерията.