ПО-ВИСОКА СКОРОСТ. ПО-НИСКО ТЕГЛО.

BMW EfficientLightweight.

ПО-ВИСОКА СКОРОСТ. ПО-НИСКО ТЕГЛО.

BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight е красноречив пример за перфектното съчетаване на ефективното и динамично шофиране. Защото благодарение на особено леките и здрави материали като например карбон за пътническата клетка, алуминий за окачването, високоякостни стомани за каросерията или най-модерни магнезиеви сплави за двигателя се намалява разходът на гориво и в същото време се подобряват динамичните характеристики и динамиката на управлението.

ПО-ВИСОКА СКОРОСТ. ПО-НИСКО ТЕГЛО.BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight е красноречив пример за перфектното съчетаване на ефективното и динамично шофиране. Защото благодарение на особено леките и здрави материали като например карбон за пътническата клетка, алуминий за окачването, високоякостни стомани за каросерията или най-модерни магнезиеви сплави за двигателя се намалява разходът на гориво и в същото време се подобряват динамичните характеристики и динамиката на управлението.

Read more

ПО-НИСКО ТЕГЛО. ПО-ДОБРО УСКОРЕНИЕ.

ПО-НИСКО ТЕГЛО. ПО-ДОБРО УСКОРЕНИЕ.

От задното окачване до алуминиевия преден капак, от М алуминиевите джанти до покрива от CFRP – BMW M4 Купе е пример за разнообразието на BMW EfficientLightweight.
 

BMW M4 Купе: (1):
Среден разход на гориво в л/100 км: 9,1 (8,3)
CO2 емисии в г/км: 209 (194)

Read more

ЗДРАВИНА И СИГУРНОСТ: КАРОСЕРИЯ ОТ КАРБОН.

С първите пътнически клетки от карбон при серийни автомобили BMW i революционизира автомобилното производство. С това BMW поставя нови стандарти при олекотените конструкции. Благодарение на високата си здравина те осигуряват най-добра защита на пътниците при инциденти, като в същото време са много леки, за да компенсират допълнителното тегло на мощния акумулатор. Резултатът: по-висока сигурност и разточително и комфортно усещане за простор при същевременно намаляване на теглото – а с това и още по-висока динамика.

Използването на високотехнологичния материал карбон при крупносерийното производство на автомобили като при BMW i3 и BMW i8 е уникално в световен мащаб. Дълго време използването на този материал бе ограничено, тъй като той се изработва ръчно. Днес BMW Group сами произвеждат въглеродните нишки и плочите от въглеродни нишки, което позволява автомобилно производство в големи серии.

ЗДРАВИНА И СИГУРНОСТ: КАРОСЕРИЯ ОТ КАРБОН.

ЗДРАВИНА И СИГУРНОСТ: КАРОСЕРИЯ ОТ КАРБОН.

С първите пътнически клетки от карбон при серийни автомобили BMW i революционизира автомобилното производство. С това BMW поставя нови стандарти при олекотените конструкции. Благодарение на високата си здравина те осигуряват най-добра защита на пътниците при инциденти, като в същото време са много леки, за да компенсират допълнителното тегло на мощния акумулатор. Резултатът: по-висока сигурност и разточително и комфортно усещане за простор при същевременно намаляване на теглото – а с това и още по-висока динамика.
Използването на високотехнологичния материал карбон при крупносерийното производство на автомобили като при BMW i3 и BMW i8 е уникално в световен мащаб. Дълго време използването на този материал бе ограничено, тъй като той се изработва ръчно. Днес BMW Group сами произвеждат въглеродните нишки и плочите от въглеродни нишки, което позволява автомобилно производство в големи серии.

РАЗХОД НА ГОРИВО И СО2 ЕМИСИИ.

Данните за разхода на гориво и СО2 емисиите са в зависимост от избрания размер гуми. Данните без скоби се отнасят до базовия модел със серийна скоростна кутия, данните в скобите са за модела с опционална трансмисия (виж Допълнително оборудване).
Повече информация за официалния разход на гориво и официалните емисии на СО2 на новите леки автомобили може да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

Read more

Разход на гориво и CO₂ емисии.

  • Данните за разхода на гориво, емисиите на СО2 и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с Европейската директива (EC) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Цифрите се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

    (1) Данните са валидни до 15 април 2018 г. За по-точна информация за наличността се обърнете към вашия BMW Partner.

    Данните за автомобилите, означени с (3), вече са измерени на базата на новият тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. [При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.]

    СО2 спесификациите за ефективност са измерени в съответствие с директива 1999/94/EC and the Pkw-EnVKV и са базирани на разхода на гориво и стойностите на СО2 според европейския цикъл за движение NEDC за този тип автомобил.

    Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от „handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, който се предлага безплатно от дилърите на BMW или на https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.