ПО-ВИСОКА ПЪРГАВИНА. ПО-НИСКО СЪПРОТИВЛЕНИЕ.

Аеродинамика.

ПО-ВИСОКА ПЪРГАВИНА. ПО-НИСКО СЪПРОТИВЛЕНИЕ.

Аеродинамика.

Добрите идеи не е задължително да са сложни: благодарение на целенасочените аеродинамични мерки като управлението на въздушните клапи, активния заден спойлер или Air Curtain на предната броня вашето BMW постига оптимално аеродинамично съпротивление. То се отразява положително на ефективността и стабилността по курса и понижава нивото на шума в интериора. Убедете се сами.

ПО-ВИСОКА ПЪРГАВИНА. ПО-НИСКО СЪПРОТИВЛЕНИЕ.Аеродинамика.

Добрите идеи не е задължително да са сложни: благодарение на целенасочените аеродинамични мерки като управлението на въздушните клапи, активния заден спойлер или Air Curtain на предната броня вашето BMW постига оптимално аеродинамично съпротивление. То се отразява положително на ефективността и стабилността по курса и понижава нивото на шума в интериора. Убедете се сами.

Read more

ACTIVE AIR STREAM БЪБРЕКОВИДНА РАДИАТОРНА РЕШЕТКА.

Active Air Stream бъбрековидната радиаторна решетка знае кога двигателят, спирачките и другите компоненти се нуждаят от въздух и автоматично отваря въздушните клапи. Когато няма нужда от подаване на въздух, те отново се затварят. Така се подобрява аеродинамиката, а разходът на гориво се понижава.

ВЪЗДУШНА ЗАВЕСА.

Вие контролирате своя автомобил, а въздушната завеса контролира насрещния въздушен поток. Защото тя по удивително лесен, но много ефективен начин понижава въздушното съпротивление на каросерията. Нейните стесняващи се въздушни канали ускоряват насрещния въздушен поток и целенасочено го отвеждат покрай колелата. Така се намаляват завихрянията в арките на калниците и се понижава въздушното съпротивление на каросерията, както и разходът на гориво и СО2 емисиите.

УПРАВЛЕНИЕ НА ВЪЗДУШНИТЕ КАНАЛИ.

Давате газ и се движите все по-бързо и по-бързо – но въпреки това се усещате въздушно съпротивление. Защото Air Breather канализират въздушния поток около предните колела, а това осигурява по-малко завихряния в арките на калниците. Така се понижават разходът на гориво и СО2 емисиите.

АКТИВЕН ЗАДЕН СПОЙЛЕР.

С повишаване на скоростта се увеличават и силите, които действат върху каросерията на автомобила. При скорост 110 км/ч активният заден спойлер се издига автоматично. Въздушното съпротивление се понижава, сцеплението се оптимизира, а притискането на задната ос се увеличава. В допълнение към това се понижават разходът на гориво и СО2 емисиите. При скорост 70 км/ч задният спойлер се прибира автоматично.

AIR BLADE.

Air Blade са остри удължения на задната колона, които откъсват въздушния поток. Така се намалява зоната с понижено налягане зад автомобила и се понижава въздушното съпротивление на задната част на автомобила. Това също понижава разхода на гориво и СО2 емисиите.

АЕРО ДЖАНТИ.

Лека игра с вятъра: аеро джантите с оптимизирано обтичане с турбинен дизайн оптимално отвеждат въздуха покрай вашето BMW и подобряват аеродинамиката на автомобила.

АЕРОДИНАМИКАТА НА BMW i8.

Обтекаема каросерия, характерна конична форма, ниско тегло – BMW i8 категорично е чистокръвен спортен автомобил. Редица аеродинамично оптимизирани елементи гарантират, че най-високата динамика ще е комбинирана с оптимална ефективност. Пример за това е Layering дизайнът на задните LED светлини, оформени като въздушни канали, които се обтичат от насрещния въздушен поток.

Разход на гориво и CO2 емисии на BMW i8 (3):
среден разход на гориво в л/100 км: 1,9
СО2 емисии в г/км: 42
Среден разход на електроенергия в кВтч/100 км: 14,0

Разход на гориво и CO₂ емисии.

  • Данните за разхода на гориво, емисиите на СО2 и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с Европейската директива (EC) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Цифрите се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

    (1) Данните са валидни до 15 април 2018 г. За по-точна информация за наличността се обърнете към вашия BMW Partner.

    Данните за автомобилите, означени с (3), вече са измерени на базата на новият тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. [При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.]

    СО2 спесификациите за ефективност са измерени в съответствие с директива 1999/94/EC and the Pkw-EnVKV и са базирани на разхода на гориво и стойностите на СО2 според европейския цикъл за движение NEDC за този тип автомобил.

    Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емсии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.