F40 offer

КОРОНА. ВИЕ ПИТАТЕ, НИЕ ОТГОВАРЯМЕ.

КОРОНА. ВИЕ ПИТАТЕ, НИЕ ОТГОВАРЯМЕ.

Скъпи клиенти,

Нашата мисия е предоставянето на цялостно и пълноценно обслужване на всички клиенти и любители на марките BMW, MINI и BMW Motorrad. Към настоящия момент основeн приоритет за нас са безопасността и грижата за здравето на нашите клиенти, партньори и служители.

 

В новата за всички нас ситуация, предизвикана от пандемичното разпространение на Коронавирус (COVID-19) ние разбираме загрижеността на всеки относно неговото здраве и здравето на неговите близки. Затова предлагаме набор от мерки, съобразени с последните наредби от Министерство на здравеопазването на Република България, инструкциите на Световната здравна организация и политиката на BMW Group.

 

Искрено се надяваме, че заедно ще успеем да запазим спокойствие, без да подценяваме ситуацията, която напомня, обществената отговорност на всеки от нас.

 

По-долу ще откриете информация относно предприетите мерки за сигурност, както и как можете да се свържете с нас.

 

Сърдечно благодарим за разбирането и търпението в този труден момент,

Екипът на BMW България

Прочети повече

ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ: 24.03.2020

Прочети повече

ВАЖНИ ВРЪЗКИ.

Препоръчваме на всички клиенти да отправят запитванията си онлайн или по телефон.

Можете да се свържете с нас всеки делничен ден между 09:00 и 17:00 часа.

 

ТЕЛЕФОН: 0800 20230

ИМЕЙЛ: info.bg@bmwgroup.com

Прочети повече

СТРОГИ МЕРКИ ЗА СИГУРНОСТ.

BMW 1 OFFER

СТРОГИ МЕРКИ ЗА СИГУРНОСТ.

Всички оторизирани BMW дилърства продължават своята дейност с изключително внимание относно вашата безопастност.

  • Бърза и лесна комуникация по телефон и e-mail с нашите оторизирани представителства;
  • При необходимост от сервизно обслужване или инспекция предлагаме услугата за приемане на автомобил на посочен от Вас адрес;
  • Възможност за безприсъствено предаване на автомобила в сервизните центрове;
  • Пълна дезинфекция на Вашия автомобил след сервизиране;
  • Използване на видео комуникация, за цялостна диагностика, съгласуване на обхвата на ремонта и удостоверяване на неговото приключване;
  • Дезинфекция на автомобилите за пробно шофиране преди и след всеки тест;
  • Възможност за плащане по банков път за извършените услуги;
  • Осигуряване на дезинфектанти, маски и ръкавици на служителите в нашите автосалони и сервизи;
  • Обстоен инструктаж на персонала относно спазване на най-високи хигиенни мерки;
  • Индивидуални срещи с търговците на BMW по заявка на клиента, при спазване на препоръчителната дистанция;
  • Възможност за скайп/ онлайн срещи с търговци;
  • Онлайн представяне на новите BMW модели.

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ.

  • Работят ли BMW дилърствата?

    Към момента всички дилърски представителства на BMW & MINI работят. Предвид ситуацията и важността да запазим здравето на клиентите и служителите ни, препоръчваме при възможност да отправяте запитванията по телефон, имейл или чрез контактните ни форми.

    Промените в работното време, както и телефон за връзка с представителствата на BMW & MINI са: 

    • М Кар София: от понеделник до петък от 09:00 – 18:00, събота от 10:00-16:00. Телефон за връзка +359 2 451 7800
    • Ауто Бавария: от понеделник до петък от 09:30 – 17:30 ч. Телефон за връзка: + 359 2 976 65 02
    • М Кар Пловдив: от понеделник до петък от 09:00-18:00 ч. Телефон за връзка 032 906 996
    • М Кар Плевен: от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 ч.; телефон за връзка Тел: +359 64 970 915
    • М Кар Варна: от понеделник до петък от 09:00 до 18:00 ч., събота от 10:00 – 15:00ч.; телефон за връзка +359 52 739 860
    • Бова Кар: от понеделник до събота от 09:00 до 18:00 ч.; телефон за контакт: +359 56 860 065
  • Как процедира BMW в случаи на заразени служители?

    Здравето и безопастността на служителите ни са наш основен приоритет. С оглед на текущото развитие BMW Group незабавно предприе необходимите мерки за защита на своите служители. В същото време  сме в постоянен контакт с  медицинската здравна служба и съответните органи и информираме нашите служители относно текущото развитие на ситуацията.

  • Как мога да се предпазя?

    Следете най-актуалната информация относно COVID-19, достъпна на уебсайта на Световната здравна организация (СЗО), както и при националните и местни здравни власти. Спазвайте стриктно указанията и препоръчаните мерки за поведение и хигиена.

  • Мога ли свободно да посетя дилърство?

    Към момента всички дилърски представителства на BMW & MINI обслужват клиенти, но предвид ситуацията и важността да запазим здравето на клиентите и служителите ни, препоръчваме при възможност да отправяте запитванията по телефон, имейл или онлайн. Моля да не предприемате посещение на дилърството без да сте се свързали предварително с търговец.

  • Заявих пробно шофиране и среща в дилърство на BMW. Какво да очаквам?

    Пробно шофиране бихте могли да направите единствено след предварителна уговорка с търговец и при спазване на всички мерки за безопасност. Разговорите трябва да се осъществяват от 2 метра, а автомобилът ще бъде надлежно дезинфекциран. Моля да не предприемате посещение на дилърството без да сте се свързали предварително с търговец. Предвид ситуацията и важността да запазим здравето на клиентите и служителите ни, препоръчваме при възможност да отправяте запитванията по телефон, имейл или онлайн.

  • Как мога да получа оферта?

    Оферта можете да получите от всяко дилърство на BMW и MINI онлайн - по имейл или телефон. Ако все пак уговорите среща на място, тя трябва да се проведе при спазване на всички мерки за безопасност. Разговорите трябва да се осъществяват от 2 метра.

    Молим да не предприемате посещение на дилърството без да сте се свързали предварително с търговец. Предвид ситуацията и важността да запазим здравето на клиентите и служителите ни, препоръчваме при възможност да отправяте запитванията по телефон, имейл или онлайн.

  • Имам нужда да сервизирам автомобила си. Как може да се случи?

    Продължаваме да предлагаме сервизни услуги, за да гарантираме необходимата  мобилност, дори предвид настоящата ситуация. За ваше удобствно всички наши оторизирани дилърства и сервизи предлагат услугата сервиз "От врата до врата" - взимане на автомобил от посочен от Вас адрес, както и онлайн записване за час в сервизите. Освен това се предлагат пълна дезинфекция на автомобила след сервизиране, както и използване на кутия за оставяне на ключовете. При необходимост има възможност за видео комуникация, както за допълнително открити неизправности, така и за приключване на ремонта.

    Моля, свържете се с вашия BMW/MINI сервиз по телефона или онлайн или посете сайта, за да научите повече.

  • Поръчах нов автомобил. Ще бъде ли доставен навреме?

    Молим да се свържете директно с вашето BMW/MINI дилърство по телефон или имейл. Те ще ви дадат информация относно статуса на вашата поръка.

  • Какъв е статусът на заводите?

    Здравето и защитата на  служителите ни са наш основен приоритет. В същото време динамичното развитие на пандемията от коронавирус оказва значително влияние върху търсенето на автомобили. Следователно използваме гъвкав подход и коригираме обема на производството. Към момента е спряно производството в нашите автомобилни заводи в Европа и Рослин (Южна Африка). Очаква се прекъсването на производството да продължи до 19 април 2020 г. След това ще продължим според ситуацията. Предстои да бъде взето решение как ще процедират дивизиите за двигатели и части, както и останалите ни международни автомобилни заводи.

  • Как сигурно да дезинфекцирам моя BMW/MINI автомобил?

    Въз основа анализа на известни вирусолози в Германия, алкохолно-водните смеси са ефективен метод за борба с вируса.

    Следната смес алкохол-вода е обявена за ефективна срещу Корона вирусите и се препоръчва от BMW:

    • Смес етанол-вода (80% етанол, 20% вода)

     

    Инструкции за приложение.

    Моля, навлажнете само повърхностите - внимавайте да не пропуснете течността в пролуки като фуги или шевове. Изчакайте 30 секунди и почистете повърхността със суха и мека кърпа. Изхвърлете използваната кърпа.

    Ако не ви е наличен одобрен от BMW почистващ продукт, препоръчваме да използвате смес от етанол и вода в съотношение 80:20 за дезинфекция на интериора на автомобила и да продължите както е описано по-горе.

    В случай, че са налични само по-ниски концентрации на алкохол, също продължете както е описано по-горе. Допълнително почистете повърхностите с препарат и подсушете повърхността с мека и суха кърпа. Изхвърлете използваната кърпа. 

     

    Други продукти за почистване.

    Не можем да оценим или препоръчаме нито един почистващ продукт от пазарната мрежа, ако съставките не са известни на BMW. Това означава, че други почистващи препарати или дезинфектанти също биха могли да дезинфекцират, но могат и да оставят петна или дори непоправими повреди по вътрешните повърхности на автомобила. Особено върху тапицериите и кожените седалки.

    Моля, имайте предвид, че дезинфектантите не бива да се използват вместо почистване, тъй като те не премахват замърсяванията. Затова моля не пропускайте редовното почистване на автомобила, тъй като микроби се натрупват под мръсотията.