Нашият инструмент за управление на Вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието Ви за използване на бисквитки.
КОРОНА. ВИЕ ПИТАТЕ, НИЕ ОТГОВАРЯМЕ.
BMW И ПАРТНЬОРИТЕ НА BMW ЩЕ ВИ ПОМОГНАТ И ЩЕ ОТГОВОРЯТ НА ВСИЧКИТЕ ВИ ВЪПРОСИ.
ВСИЧКИ ОТОРИЗИРАНИ ДИЛЪРСТВА НА BMW ПРОДЪЛЖАВАТ СВОЯТА ДЕЙНОСТ С ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВНИМАНИЕ ОТНОСНО ВАШАТА БЕЗОПАСТНОСТ.
Мерки за сигурност:
- Бърза и лесна комуникация по телефон и e-mail с нашите оторизирани представителства;
- При необходимост от сервизно обслужване или инспекция предлагаме услугата за приемане на автомобил на посочен от Вас адрес;
- Възможност за безприсъствено предаване на автомобила в сервизните центрове;
- Пълна дезинфекция на Вашия автомобил след сервизиране;
- Използване на видео комуникация, за цялостна диагностика, съгласуване на обхвата на ремонта и удостоверяване на неговото приключване;
- Дезинфекция на автомобилите за пробно шофиране преди и след всеки тест;
- Възможност за плащане по банков път за извършените услуги;
- Осигуряване на дезинфектанти, маски и ръкавици на служителите в нашите автосалони и сервизи;
- Обстоен инструктаж на персонала относно спазване на най-високи хигиенни мерки;
- Индивидуални срещи с търговците на BMW по заявка на клиента, при спазване на препоръчителната дистанция;
- Възможност за скайп/ онлайн срещи с търговци;
- Онлайн представяне на новите BMW модели.
ЗА ДА СТЕ ВИНАГИ СВЪРЗАНИ С BMW.
НАСЛАДЕТЕ СЕ НА СВЕТА НА BMW ОТ ДОМА СИ.
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ.
Тук ще намерите полезни отговори на често задавани въпроси по отношение на актуалната ситуация с COVID-19.
Отворени ли са за клиенти дилърите и сервизите на BMW в момента?
Към момента всички дилърски представителства на BMW & MINI работят. Предвид ситуацията и важността да запазим здравето на клиентите и служителите ни, препоръчваме при възможност да отправяте запитванията по телефон, имейл или чрез контактните ни форми.
Промените в работното време, както и телефон за връзка с представителствата на BMW & MINI са:
- М Кар София: от понеделник до петък от 09:00 – 18:00, събота от 10:00-16:00. Телефон за връзка +359 2 451 7800
- Ауто Бавария: от понеделник до петък от 09:30 – 17:30 ч. Телефон за връзка: + 359 2 976 65 02
- М Кар Пловдив: от понеделник до петък от 09:00-18:00 ч. Телефон за връзка 032 906 996
- М Кар Плевен: от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 ч.; телефон за връзка Тел: +359 64 970 915
- М Кар Варна: от понеделник до петък от 09:00 до 18:00 ч., събота от 10:00 – 15:00ч.; телефон за връзка +359 52 739 860
- Бова Кар: от понеделник до събота от 09:00 до 18:00 ч.; телефон за контакт: +359 56 860 065
Мога ли както обикновено да посетя своя дилър на BMW за покупка на автомобил?
Към момента всички дилърски представителства на BMW & MINI обслужват клиенти, но предвид ситуацията и важността да запазим здравето на клиентите и служителите ни, препоръчваме при възможност да отправяте запитванията по телефон, имейл или онлайн. Моля да не предприемате посещение на дилърството без да сте се свързали предварително с търговец.
Интересувам се от ново/употребявано BMW, но за съжаление не мога да посетя дилъра. Има ли и други възможности?
Оферта можете да получите от всяко дилърство на BMW и MINI онлайн - по имейл или телефон. Ако все пак уговорите среща на място, тя трябва да се проведе при спазване на всички мерки за безопасност. Разговорите трябва да се осъществяват от 2 метра.Молим да не предприемате посещение на дилърството без да сте се свързали предварително с търговец. Предвид ситуацията и важността да запазим здравето на клиентите и служителите ни, препоръчваме при възможност да отправяте запитванията по телефон, имейл или онлайн.
Наближава моментът за обслужване на моето BMW. Мога ли в момента да уговоря час?
Продължаваме да предлагаме сервизни услуги, за да гарантираме необходимата мобилност, дори предвид настоящата ситуация. За ваше удобствно всички наши оторизирани дилърства и сервизи предлагат услугата сервиз "От врата до врата" - взимане на автомобил от посочен от Вас адрес, както и онлайн записване за час в сервизите. Освен това се предлагат пълна дезинфекция на автомобила след сервизиране, както и използване на кутия за оставяне на ключовете. При необходимост има възможност за видео комуникация, както за допълнително открити неизправности, така и за приключване на ремонта.Моля, свържете се с вашия BMW/MINI сервиз по телефона или онлайн или посете сайта, за да научите повече.
Мога ли в момента за закарам своето BMW за ремонт в сервиз?
Към момента всички дилърски представителства на BMW & MINI обслужват клиенти, но предвид ситуацията и важността да запазим здравето на клиентите и служителите ни, препоръчваме да направите предварително вашата уговорка по телефон, имейл или онлайн. Моля да не предприемате посещение на дилърството без да сте се свързали предварително.
Какви хигиенни мероприятия се провеждат при дилърите на BMW?
Всички оторизирани BMW дилърства продължават своята дейност с изключително внимание относно вашата безопастност:
- Бърза и лесна комуникация по телефон и e-mail с нашите оторизирани представителства;
- При необходимост от сервизно обслужване или инспекция предлагаме услугата за приемане на автомобил на посочен от Вас адрес;
- Възможност за безприсъствено предаване на автомобила в сервизните центрове;
- Пълна дезинфекция на Вашия автомобил след сервизиране;
- Използване на видео комуникация, за цялостна диагностика, съгласуване на обхвата на ремонта и удостоверяване на неговото приключване;
- Дезинфекция на автомобилите за пробно шофиране преди и след всеки тест;
- Възможност за плащане по банков път за извършените услуги;
- Осигуряване на дезинфектанти, маски и ръкавици на служителите в нашите автосалони и сервизи;
- Обстоен инструктаж на персонала относно спазване на най-високи хигиенни мерки;
- Индивидуални срещи с търговците на BMW по заявка на клиента, при спазване на препоръчителната дистанция;
- Възможност за скайп/ онлайн срещи с търговци;
- Онлайн представяне на новите BMW модели.
Нарични ли са BMW ConnectedDrive Услугите и BMW Remote Услугите?
BMW ConnectedDrive Услугите и BMW Remote Услугите са налични. Моля за повече информация да посетите ConnectedDrive портала - https://www.bmw-connecteddrive.bg/app/index.html#/portal.
При въпроси можете да се свържете с нас на 0800 20 230 или на имейл адрес info.bg@bmwgroup.com.
Налична ли е BMW помощта при повреди и инциденти?
Да, на разположение сме 365 дни в годината, 24/7.
Имате ли въпроси за BMW помощ при авария? Ако е така, можете да се свържете с нас по телефона на +359 2 80 60 765 в България или на +49-89-58 80 99 556 във всички други държави, в които се предлага BMW Помощ при авария.
Как сигурно да дезинфекцирам моя BMW/MINI автомобил?
Въз основа анализа на известни вирусолози в Германия, алкохолно-водните смеси са ефективен метод за борба с вируса.
Следната смес алкохол-вода е обявена за ефективна срещу Корона вирусите и се препоръчва от BMW:
• Смес етанол-вода (80% етанол, 20% вода)
Инструкции за приложение.
Моля, навлажнете само повърхностите - внимавайте да не пропуснете течността в пролуки като фуги или шевове. Изчакайте 30 секунди и почистете повърхността със суха и мека кърпа. Изхвърлете използваната кърпа.Ако не ви е наличен одобрен от BMW почистващ продукт, препоръчваме да използвате смес от етанол и вода в съотношение 80:20 за дезинфекция на интериора на автомобила и да продължите както е описано по-горе.В случай, че са налични само по-ниски концентрации на алкохол, също продължете както е описано по-горе. Допълнително почистете повърхностите с препарат и подсушете повърхността с мека и суха кърпа. Изхвърлете използваната кърпа.
Други продукти за почистване.
Не можем да оценим или препоръчаме нито един почистващ продукт от пазарната мрежа, ако съставките не са известни на BMW. Това означава, че други почистващи препарати или дезинфектанти също биха могли да дезинфекцират, но могат и да оставят петна или дори непоправими повреди по вътрешните повърхности на автомобила. Особено върху тапицериите и кожените седалки.Моля, имайте предвид, че дезинфектантите не бива да се използват вместо почистване, тъй като те не премахват замърсяванията. Затова моля не пропускайте редовното почистване на автомобила, тъй като микроби се натрупват под мръсотията.
Ще бъде ли доставено в уговорения срок моето BMW?
Молим да се свържете директно с вашето BMW/MINI дилърство по телефон или имейл. Те ще ви дадат информация относно статуса на вашата поръка.
Има ли промяна в датата на изтичане на вашата гаранция и вашите сервизни пакети, които са засегнати от Covid 19?
БМВ поема грижата за вашето спокойствие и гаранцията на автомобила ви.
Ние от БМВ се ангажираме да подкрепим клиентите си, засегнати от ограниченията наложени в борбата с COVID 19, като подсигурим удължаване срока на гаранцията, която изтича през този период. На автомобили, чиито край на гаранцията е след 16 март 2020, удължаваме покритието до 31 май 2020 г., за да ви дадем повече възможности да планирате посещението си съобразно динамичната ситуация. Удължаването се отнася и за прегледите, преди изтичане на гаранционния период, които също ще бъдат изпълнявани в указания срок. Необходимо е клиентите, да се свържат със сервизен партньор на BMW , за да се уговорят за удобни дата, начин на взимане, обслужване и доставка на автомобила обратно.
Моля, свържете се с Вашия BMW сервизен партньор по телефона или посетете неговата онлайн страница, за да научите за актуалните възможности, за да ви обслужим при пълна дезинфекция на автомобила още сега.
Връзка с партньорите на BMW може да намерите тук: https://www.bmw.bg/bg/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/BG/bg/BMW_BMWI_BMWM