ВЪРХОВ АТЛЕТ. ОЩЕ ПО-СИЛЕН.

Новото BMW M3 CS.

ВЪРХОВ АТЛЕТ. ОЩЕ ПО-СИЛЕН.

Новото BMW M3 CS.

ВЪРХОВ АТЛЕТ. ОЩЕ ПО-СИЛЕН.Новото BMW M3 CS.
BMW M

Ускорение 0-100 км/ч в сек

3,9*

Максимална мощност в кВт (к.с.) при об/мин

338 (460)/6 250*

Среден разход на гориво л/100 км

8,3*

СО2 емисии в г/км

194*

Новото BMW M3 CS е най-новият специален модел на BMW M GmbH и в същото време е най-мощният сериен автомобил на семейството М3 за всички времена. Мощният седан продължава успешната традиция на High-Performance автомобилите, която започна с легендарното BMW M3 Evolution. Оборудван с множество олекотени карбонови елементи и иновативни М технологии, екстремният спортист постига впечатляващо доброто време от 7:38 минути за обиколка по легендарната Северна отсечка на Нюрбургринг. В същото време лимитираното до 1 200 екземпляра BMW M3 CS впечатлява с пригодността за всекидневието на седан с четири врати. Кулминацията на една спортна икона.

BMW M3 CS:
среден разход на гориво в л/100 км: 8,3*
CO2 емисии в г/км: 194*

* Предварителни, все още непотвърдени данни. Възможни са промени.

Данните са измерени при тестовия цикъл на ЕС. Моделите на изображенията са с допълнително оборудване.

СПИРАЩ ДЪХА ДИЗАЙН. НАСИТЕНА С АДРЕНАЛИН ДИНАМИКА.

Атлетична предна част.

Дори и първото впечатление не би могло да бъде по-спортно: ниската двойна бъбрековидна радиаторна решетка с черни пластини и неподражаемите опционални адаптивни LED двойни фарове придават на предната част на BMW M3 CS едно безкомпромисно динамично присъствие. Разделената на три части предна броня с големи въздухозаборници осигурява ефективното охлаждане на мощния 6-цилиндров агрегат, както и на M Compound спирачките, респективно опционалните M Carbon керамични спирачки*, подчертават цялостната атлетична картина. За допълнително повишаване на аеродинамичното притискане на предната част и още по-висока динамика се използва впечатляващият, специфичен за модела CS преден спойлер от лек видим карбон, който има разрешение за обществени пътища.

*Поради специфичните характеристики на материала в зависимост от ситуацията и износването могат да се чуят шумове, особено при мокра настилка и малко преди спиране на автомобила. Под влиянието на влагата и солта по пътищата спирачното действие може да отговаря на това на конвенционална спирачна система. Това може да бъде усетено като кратковременно намаляване на спирачната сила и при нужда може да бъде компенсирано с по-силно натискане на педала.

Ненадмината мощ.

Под предният капак на BMW M3 CS работи M TwinPower Turbo редови 6-цилиндров двигател, който осигурява спиращи дъха динамични характеристики от най-висок клас. Динамичният High-Performance двигател с 460 к.с. и въртящ момент от 600 Нм ускорява екстремния спортист за 3,9 секунди от 0 до 100 км/ч до максималната скорост, ограничена до 280 км/ч.

* Предварителни, все още непотвърдени данни. Възможни са промени.

Безкомпромисна олекотена конструкция.

BMW M3 CS впечатлява с множеството олекотени компоненти за понижаване на теглото. Изработеният от CFRP преден капак е с 25 процента по-лек от вече олекотеният алуминиев преден капак на BMW M3 Седан. Леко вдлъбнатият в средната си част покрив също е изработен от CFRP. Така се спестяват допълнителни 6 килограма спрямо металния покрив, като в същто време се снижава и центърът на тежестта, които осигурява още по-висока пъргавина и динамика. В интериора концепцията за олекотяване на конструкцията продължава последователно в ергономичните олекотени М спортни седалки и средната конзола с понижено с 30 процента тегло спрямо серийния модел.

Оптимален контакт с пътя.

Идеално поведение на пътя до граничния режим осигуряват впечатляващите, новоразработени алуминиеви джанти с 10 спици в цвят Orbit Grey. Кованите джанти с оптимизирано тегло акцентират дизайна с 10 спици на състезателния автомобил BMW M4 DTM. Серийно са оборудвани с Michelin Pilot Sport Cup 2 гуми с размери 265/35 ZR 19 отпред и 285/30 ZR 20 отзад. По избор за още по-висока пригодност за всекидневието се предлагат и спортни гуми Michelin с по-дълбок рисунък на протектора.

Впечатляваща задна част.

Характерната задна част на BMW M3 CS подхожда перфектно на цялостния мощен език на формите. Отличителен акцент е Gurney аеродинамичният елемент от видим карбон, който повишава аеродинамичното притискане на задната ос и осигурява оптимизирани динамични характеристики – особено при по-високи скорости. Изработеният изцяло от CFRP М дифузор е динамичен магнит за погледите и е един вълнуващ завършек на задната част. Впечатляващите М двойни ауспухови накрайници от неръждаема стомана на двойната М изпускателна система са с логото на М.

УБЕДИТЕЛНО СПОРТНА ВИЗИЯ НА ИНТЕРИОРА.

Интериорът на новото BMW M3 CS е подчинен на спортната ексклузивност, която изпъква благодарение на множеството специфични за М детайли. Лайстните на праговете от алуминий с надпис M3 CS още преди качването ви подготвят за радостта от шофирането. Познатите от пакета Competition олекотени М спортни седалки са с ексклузивна пълна кожена тапицерия BMW Individual Bicolour Silverstone/Black. Дори и при наситено с адреналин шофиране по състезателна писта те осигуряват перфектна странична опора и освен това предлагат превъзходен комфорт при дълги пътувания.


В центъра на ориентирания към водача кокпит е разположен ергономично оформеният М кожен волан. Той осигурява безпрепятствен поглед към кръглите уреди с типично за М оформление и също като М Alcantara воланът опционално се предлага със спортни синьо-червени М декоративни шевове и означение на „12 часа“, което позволява максимален контрол над автомобила при всякакви ситуации на пътя. В сравнение със серийния детайл средната конзола е по-лека с около 30 процента и е тапицирана с изискана Alcantara със сиви контрастни шевове. Със същата тапицерия са покрити и маншонът на ръчната спирачка и интериорната лайстна на арматурното табло. Последната е елегантно интегриран надпис „CS“ като изявление на чист спортен дух.

Разход на гориво и CO₂ емисии.

  • BMW M3 CS:
    среден разход на гориво в л/100 км: 8,3*
    CO2 емисии в г/км: 194*

    * Предварителни, все още непотвърдени данни. Възможни са промени.

    Данните са измерени при тестовия цикъл на ЕС и са в зависимост от избрания размер гуми. Моделите на изображенията са с допълнително оборудване.

    Повече информация за официалния разход на гориво и официалните емисии на СО2 на новите леки автомобили може да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните не се отнасят до отделен автомобил и не са част от офертата, а служат само като база за сравнение между различни типове автомобили. Според директива 1999/94/EC при измерването на СО2 емисиите не се взимат под внимание СО2 емисиите, генерирани при производството и доставката на горивото респ. другите енергоносители.