СПОРТЕН ПРОВОДНИК НА ЕНЕРГИЯ.

Задвижването на i8 BMW.

СПОРТЕН ПРОВОДНИК НА ЕНЕРГИЯ.

Задвижването на i8 BMW.

Комбинацията от електрически мотор и мощен бензинов двигател формират основата за един от най-иновативните спортни автомобили на нашето време – BMW i8. Спортният характер на автомобила се вижда през цялото време. Прецизното взаимодействие между двигател с вътрешно горене и електрическо задвижване осигуряват ефективност и динамика в еднаква степен.

СПОРТЕН ПРОВОДНИК НА ЕНЕРГИЯ.Задвижването на i8 BMW.

Комбинацията от електрически мотор и мощен бензинов двигател формират основата за един от най-иновативните спортни автомобили на нашето време – BMW i8. Спортният характер на автомобила се вижда през цялото време. Прецизното взаимодействие между двигател с вътрешно горене и електрическо задвижване осигуряват ефективност и динамика в еднаква степен.

BMW i

BMW eDRIVE.

Технологията BMW eDrive е резултат от дългогодишната работа по разработките на BMW EfficientDynamics. Пълният въртящ момент на пъргавия електромотор е наличен още при тръгване от място и доставя ненадминато удоволствие от шофирането. В същото време, иновативната система за охлаждане поддържа високоволтовите батерии на тяхната оптимална работна температура, което увеличава производителността и срок на експлоатация.


Интелигентното управление на енергията координира взаимодействието между електромотора с батерията и електромотора с двигателя с вътрешно горене, и винаги е насочено към максимална ефективност с минимален разход. Резултатът е мощна и ефикасна plug-in хибридна система.

BMW eDrive като plug-in хибрид.

Първият спортен автомобил с разход на гориво на компактен автомобил.

  • Мощна plug-in хибридна система

    Помислете отвъд границите. Интелигентната eDrive задвижваща система на BMW i8 съчетава предимствата на електромотор и бензинов двигател в plug-in хибрид, за да ви предостави вълнуващо преживяване зад волана: изключителна ефективност и максимална динамика са едновременно възможни. Електрозадвижването от мощен 96 кВт (131 к.с.) електромотор се намира на предната ос на автомобила. А пък мощния BMW TwinPower Turbo 1,5-литров трицилиндров бензинов двигател с 170 кВт (231 к.с.) е разположен на задната ос и разполага с въртящ момент до 320 Nm; в съчетание с електрическото задвижване на хибридната система, това ви гарантира типичното за BMW удоволствие от шофирането. Тези две задвижващи системи се комбинират, за да ускори BMW i8 от 0 до 100 км/ч за едва 4,4 секунди - с разход на гориво от само 2,1 л на 100 км и CO2 емисии от 49 г/км .

  • Интелигентно управление на енергията

    Впечатляващата ефективност на BMW i8 е резултат от перфектното взаимодействие между технологията BMW eDrive и бензинов двигател. Двата системни компонента се координират взаимно според режима на шофиране и на ситуацията, за да отговорят максимално на специфичните изисквания. В същото време се регенерира спирачната енергия и при намаляване на скоростта се осигурява ефективно увеличаване на електрическия пробег. Аеродинамично оптимизираният дизайн на BMW i8 допълнително допринася за качествата му на истински спортен автомобил и същевременно постига потребление и емисионни стойности, сравними с тези на компактен автомобил.

BMW TWINPOWER TURBO 1,5-ЛИТРОВ ТРИЦИЛИНДРОВ БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ.

BMW TWINPOWER TURBO 1,5-ЛИТРОВ ТРИЦИЛИНДРОВ БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ.

BMW TwinPower Turbo 1,5-литровият трицилиндров бензинов двигател, който е разработен като част от EfficientDynamics стратегията за BMW, обединява всички предимства, които човек би очаквал от силовия агрегат на спортен автомобил. Управлението на двигателя гарантира оптимално пълнене, променяйки процесите на запалване и мигновена реакция на турбокомпресора. По време на управление, двигателят с 170 кВт (231 к.с.) е много пъргав и осигурява до 320 Нм въртящ момент. В същото време, динамиката и високото ниво на спортно представяне са придружени от изключителна ефективност, както демонстрира комбинирания разход от едва 2,1 л / 100 км и емисии на CO2 от 49 г/км.

Олекотен и компактен.

BMW TwinPower Turbo двигателят демонстрира силно представяне с нисък разход на гориво.

  • Намаляване на CO₂

    Повече информация за официалния разход на гориво и официалните емисии на СО2 на новите леки автомобили може да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.


    Отработените газове на двигателя за зареждане на високоволтовата батерия отговарят на нормата за вредни емисии EU6. Разходът на гориво е установен по цикъла на движение ECE. Той се състои от една трета движение при градски условия и две трети извънградско движение (на база на изминатото разстояние). Освен емисиите на СО2 се измерва и разходът на енергия. Данните за разхода на гориво се отнасят за автомобилите със серийно оборудване. Допълнителното оборудване може да се отрази на разхода на гориво.


    Тези спецификации са за превозни средства на българския пазар. Тестваните модели може отчасти да включват допълнително оборудване и аксесоари, които да не част от базовото оборудване. Според специфичните изисквания на други пазари, отклонения от зададените стойности могат да настъпят по отношение модели, стандартно и допълнително оборудване, както е описано в текста и илюстрациите. За точна информация, моля, свържете се с вашия BMW i агент. Подлежи на промени по отношение на конструкцията и дизайна. Специфичното оборудване за различните пазари не е описано.


    Собствено тегло по нормите на EU: стойностите включват пълен на 90 процента резервоар за гориво, водач с тегло 68 кг и 7 кг багаж. Собственото тегло важи за автомобили със серийно оборудване. Допълнителното оборудване може да увеличи тази стойност.


    Мощност на двигателя: BMW препоръчва употребата на безоловен бензин А95Н. Допуска се и използването на безоловен бензин с октаново число 91 и по-високо с максимално съдържание на етанол от 10% (Е10). Данните за мощността и разхода на гориво се отнасят за автомобили, работещи с А98Н.


    Данните не се отнасят до отделен автомобил и не са част от офертата, а служат само като база за сравнение между различни типове автомобили. Според директива 1999/94/EC при измерването на СО2 емисиите не се взимат под внимание СО2 емисиите, генерирани при производството и доставката на горивото респ. другите енергоносители.

РЕЖИМИ НА УПРАВЛЕНИЕ.

Разнообразие от режими за изключително преживяване зад волана: COMFORT, ECO PRO, SPORT и бутона eDrive оптимизират качествата на вашето BMW i8, за да отговарят на всяка ситуация на шофиране. 100% електрическо шофиране е възможно в обсег до 37 km*, като е изключително атлетичен спортен автомобил за шофиране извън града. Между двете е най-доброто от двата свята: бензиновият двигател и електромоторът постоянно демонстрират, че се допълват в перфектна техническа симбиоза.


Натискането на бутона eDrive адаптира BMW i8 за чисто електрическо шофиране. Това е възможно в режими COMFORT и ECO PRO. В режим COMFORT с eDrive, BMW i8 се управлява без допълнителната подкрепа от двигателя с вътрешно горене, докато батерията е почти изтощена. Чисто електрическо шофиране при скорост до 120 кмч е възможно с eDrive. Ако бутонът не е натиснат, двигателя с вътрешно горене се активира при 60 км/ч.
 

* Потвърдено при вътрешни проучвания за потреблението на BMW. Обсегът на шофиране е в зависимост от различни фактори, и по-специално: личен стил на шофиране, избран маршрут, метеорологични условия, използването на отопление / охлаждане и предварително кондициониране.

  • Режим COMFORT

    Цялата мощност, която ви е необходима, е налична още при потегляне. В режим COMFORT, напълно заредения BMW i8 потегля изцяло електрически. Чисто електрическото шофиране е възможно до около 65 км/ч, и обхваща също така и тръгване от светофари и изпреварване. При по-високи скорости, двигателят с вътрешно горене се активира, като гарантира оптимален комфорт при шофиране.

  • Режим ECO PRO

    Режим ECO PRO спомага на BMW i8 да докаже своята ефективност. Скоростната кутия и ускорението, както и системите за охлаждане и подгряване са пригодени и синхронизирани по оптимален начин, за да бъдат максимално ефективни. Чисто електрическо шофиране е възможно до скорост около 65 км/ч. В допълнение към това, двигателят с вътрешно горене се активира при високи скорости или когато нивото на заряд на батерията падне под определен минимум.

  • Режим SPORT

    Като алтернатива на настройката "D" за автоматично управление, водачът също така може да използва скоростния лост, за да привключи в режим SPORT. Този режим включва и ръчно превключване на предавките - чрез скоростния лост или лостчетата на волана. Режимът SPORT също така активира допълнителни настройки на автомобила, подходящи за спортно шофиране. Двигателят с вътрешно горене и електромотора разгръщат своя висок въртящ момент с максимална динамика, педала на газта е програмиран да реагира спонтанно, а водачът се радва на пълното ускорение с допълнителната мощност на електромотора. За да гарантира, че винаги има достатъчно налична енергия, настройките на режим SPORT също така се грижи за максимална регенерация на енергия във фазите, когато се отпуска педала на газта или се натискат спирачките.

ЗАДВИЖВАНЕ НА ВСИЧКИ КОЛЕЛА.

С натискането на бутон eDrive, 100% електрическото шофиране става възможно в BMW i8, с мощност произлизаща само от предната ос. Хибридният режим позволява интелигентната комбинация от два вида управление, които осигуряват оптимално сцепление във всяка ситуация. Електрозадвижването се намира на предната ос, а мощният 3-цилиндров бензинов двигател задвижва задната ос. Всички четири колела може по този начин да се захранват едновременно от двата двигателя, и - в зависимост от ситуацията при шофиране - това предоставя предимствата на предно задвижване или задвижване на всички колела. Извън града, пълното задвижването на всички колела на BMW i8 показва истинската си сила - при скорост до 250 км/ч.