BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive50 Aventurine Red на фона на пустиня

630 KM

Електрически пробег

Напълно електрическо

Двигател и тип гориво

THE iX

BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive50 Aventurine Red на фона на пустиня

Новото BMW iX.

630 KM

Електрически пробег

Напълно електрическо

Двигател и тип гориво

THE iX Новото BMW iX.

ПЪРВОТО BMW iX: ПИОНЕР НА ЕДНА НОВА ЕРА.

Родено от една визия. Създадено за електрическата мобилност. Благодарение на ефективната технология BMW eDrive и напълно електрическото задвижване на четирите колела BMW iX постига изключителен пробег, както и впечатляващо ускорение от място. Интелигентната BMW Operating System 8 винаги се поддържа актуална и може да бъде управлявана напълно интуитивно.

Прочети повече

СРАВНЕТЕ BMW iX xDRIVE50 И BMW iX xDRIVE40.

BMW iX xDrive50

  • Повече от 600 км* пробег
  • От 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди
  • Повече от 120 км за 10 мин с бързо зареждане
BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive50 факти

BMW iX xDrive40

  • Повече от 400 км* пробег
  • От 0 до 100 км/ч за около 6 секунди
  • Повече от 90 км за 10 мин с бързо зареждане
BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive40 факти
  • BMW iX xDrive50
  • BMW iX xDrive40

Изпратете вашата заявка сега!

БЪДЕТЕ СРЕД ПЪРВИТЕ.

Подсигурете си още днес вашата предпочитана възможност за поръчка на едно от първите BMW iX. Вашият BMW партньор ще се свърже с вас. Или се регистрирайте, за да получавате новости за BMW iX.

Прочети повече

НАД 600 КМ* ПРОБЕГ С BMW iX.

BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive50 Aventurine Red на пътя в движение пробег

С пробега си от над 600 км* BMW iX xDrive50 (BMW iX xDrive40: над 400 км*) е идеално както за всекидневието, така и за дълги пътувания, което го превръща в автомобил за всеки ден. Благодарение на високо ефективната си конструкция то има великолепни аеродинамични качества. Това се вижда и от ниския разход на електроенергия от под 21 кВтч и изключителната стойност на въздушното съпротивление wот само 0,25, която е ненадмината в този сегмент.

BMW iX С НАД 500 К.С.*.

BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive50 Aventurine Red на пътя в движение динамика

BMW iX предлага изключителна електрическа динамика благодарение на двата мощни електромотора и електрическото задвижване на четирите колела BMW xDrive: Над 500 к.с.* ускоряват BMW iX xDrive50 за по-малко от 5 секунди от 0 до 100 км/ч (BMW iX xDrive40: над 300 к.с.*; 0–100 км/ч за 6 сек.). Наличният веднага въртящ момент и безстепенното ускорение от място позволяват на BMW iX да реагира прецизно и спонтанно на всяко движение на педала на газта. Същото време този SAV демонстрира изключително уверено и типично електрическо поведение на пътя.

BMW iX i20 електрически SUV време за зареждане

ПРОБЕГ ОТ 120 КМ ЗА ПОД 10 МИНУТИ.

BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive50 Aventurine Red на при зареждане на BMW Wallbox зареждане

Със зарядната мощност от до 200 кВт (BMW iX xDrive40: до 150 кВт) на обществена станция за бързо зареждане можете да заредите акумулатора на BMW iX за по-малко от 40 минути от 10 до 80% от цялостния му капацитет. У дома можете удобно за зареждате вашето BMW iX xDrive50 от вашата BMW Wallbox с до 11 кВт за по-малко от 11 часа до 100% (BMW iX xDrive40: под 8 часа). Получавате и BMW Flexible Fast Charger за зареждане у дома, Mode 3 заряден кабел за обществено зареждане и карта BMW Charging за достъп до обществената мрежа от зарядни станции на BMW Charging при атрактивни условия.

ПРЕОБМИСЛЕНИЯТ ДИЗАЙТ НА BMW iX.

BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive50 Aventurine Red изглед отстрани екстериор

Разточителните повърхности с малко характерни линии осигуряват уникално монолитната форма на BMW iX. Всеки детайл се слива плавно в модерния език на формите и автомобилът изглежда като едно цяло. Това аеродинамично високоефективно оформление на повърхностите в комбинация със специфични елементи като стесняващата се към задната част странична графика на прозорците „Streamflow“ има значителен принос за изключителната стойност на въздушното съпротивление wот само 0,25. За пръв път на BMW SAV се монтират скрити под повърхността дръжки на вратите и врати без рамки на прозорците, които още на пръв поглед демонстрират неговият пионерски дух.

КОНЦЕПЦИЯ BMW iX SHY TECH.

BMW iX i20 2021 електрически SUV BMW iX xDrive50 Aventurine Red изглед отпред BMW бъбрековидна радиаторна решетка Shy Tech

Концепцията Shy Tech поставя на преден план пътниците и позволява модерните технологии в BMW iX да останат на заден план, докато не бъдат ползвани или изрично поискани. На тази невидима интелигентност можете да се насладите в много детайли в екстериора и интериора: например бъбрековидната решетка, която изпълнява ролята на интелигентна площ и в която са монтирани камерните и радарните функции, високотехнологичните сензори и подгряващи елементи. Или в невидимо интегрираните високоговорители на озвучителната система и редуцираната концепция на бутоните в интериора.

Акценти във външния дизайн на BMW iX.

BMW iX електрически SUV Aventurine Red i20 зареждане изглед отпред

Дизайн на предната част.

Предната част на BMW iX е интерпретирана по нов начин в насочен към бъдещето стил. Прогресивният външен вид на SAV се подчертава преди всичко вертикално насочената бъбрековидна радиаторна решетка на BMW в комбинация с най-тесните двойни фарове, които BMW някога е произвеждало серийно.
BMW iX електрически SUV Aventurine Red i20 изглед отстрани

Изглед отстрани.

Разточителните правоъгълни контури около арките на калниците самоуверено открояват колелата и напомнят на първите BMW X модели. Скритите под повърхността дръжки на вратите, безрамковите врати и стесняващата се назад графика на прозорците „Streamflow“ са интегрирани хармонично във визията и осигуряват модерно излъчване.
BMW iX електрически SUV Aventurine Red i20 изглед отзад

Дизайн на задната част.

Големите повърхности, най-тесните задни светлини в BMW Group и интегрираният без фуги заден капак осигуряват модерно излъчване. Големите елементи на дифузора оптимизират аеродинамиката и подобряват пробега в комбинация с равното дъно на автомобила.

ЛЮБИМО МЯСТО НА КОЛЕЛА.

BMW iX i20 2021 електрически SUV Interieur Suite кожа Castanea

Интериорът на BMW iX е уникално място за разпускане и неговата архитектура е заимствана от модерния интериорен дизайн. Елементите като например ниското арматурно табло, разположеният върху него голям BMW Curved Display или елегантните седалки наподобяват мебели благодарение на висококачествения избор на цветове и материали. Свободно стоящата средна конзола, липсата на среден тунел и най-големият монтиран някога в BMW панорамен стъклен покрив осигуряват вълнуващо и гостоприемно усещане за простор.

BMW iDRIVE.

BMW iX i20 2021 електрически SUV iDrive контролер Interieur Suite кокпит

Новото BMW iDrive ще ви позволи да се потопите в едно напълно ново холистично изживяване в интериора и за пръв път да комуникирате с вашето BMW по естествен и емоционален начин. Запознайте се с вашия интелигентен дигитален асистент, който реагира на вашия глас и вашите жестове и който оформя максимално комфортно вашия престой в BMW iX. В допълнение към тактилния потребителски интерфейс на BMW iDrive, можете да контролирате цялата Infotainment система на вашето BMW iX по-естествено от всякога.

Акценти във вътрешния дизайн на BMW iX.

BMW iX i20 електрически SUV задна част интериорен дизайн Suite Castanea

Редуциран вътрешен дизайн.

Интериорният дизайн се характеризира с модерност и редукция до най-важното, например дисплеите и елементите за управление. Централен елемент за управление е контролерът на iDrive с кристална визия на средната конзола, ограден от изискано поле за управление от FSC сертифицирано дърво. С активната си тактилна функция и тъч управление то замества конвенционалните бутони при избор на менютата на iDrive.
BMW iX i20 електрически SUV задна част интериорен дизайн Suite кожа Castanea

Lounge седалки отзад.

Благодарение на липсата на среден тунел и хомогенния преход на страничните седалки в тапицерията на вратите задната седалка предлага разточителен простор и спокойна Lounge атмосфера. Задните седалки опционално се оборудват с подгряване и интегрирани в подглавниците 3D високоговорители. Облегалката на задната седалка може да се сгъва в съотношение 40 : 20 : 40, като по този начин се увеличава вместимостта на багажника.
BMW iX i20 електрически SUV панорамен стъклен покрив интериор

Панорамен стъклен покрив.

Преминаващият по цялата дължина панорамен стъклен покрив Sky Lounge осигурява усещане за простор и разпускаща Lounge атмосфера в интериора. Той може да бъде затъмнен електрохроматично, за да ви осигури повече лично пространство, и благодарение на липсата на щора предлага още повече пространство над главите и модерна атмосфера.
BMW iX i20 електрически SUV BMW Curved Display интериор

BMW Curved Display.

Монтираният за пръв път серийно BMW Curved Display като централен елемент за индикации и управление се превръща в напълно дигиталната сцена в BMW iX. При това 12,3-инчовият информационен дисплей се слива с 14,9-инчовия контролен дисплей в едно цяло и прилича на модерна рамка за картина върху арматурното табло.

НАСЛАДЕТЕ СЕ НА BMW iX ВЪВ ВИДЕОТО:

BMW iX i20 2021 електрически SUV видео

ЦЯЛОСТНА КОНЦЕПЦИЯ ЗА УСТОЙЧИВОСТ НА BMW iX.

BMW iX i20 2021 електрически SUV Interieur Suite устойчивост

Благодарение на всеобхватната концепция за устойчивост при сравнение на парниковите газове през целия жизнен цикъл BMW iX е с 45 процента под SAV със сравнима мощност с дизелов двигател. Причината за това са мерките като използването на само възобновяеми енергийни източници при производството и на естествени и рециклирани материали в интериора. Примери за това са кожата Castanea с естествена обработка с маслинови листа или стелките, произведени на 100% от Econyl.

Изпратете вашата заявка сега!

Разход на гориво и CO₂ емисии.


* измерени по тестовия цикъл WLTP

BMW iX xDrive40(1):
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 20
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0

BMW iX xDrive50(1):
Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: под 21
Среден разход на гориво в л/100 км: 0
CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0

Данните за автомобилите, обозначени с (1), са предварителни.

Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.

Прочети повече

Разход на гориво и CO₂ емисии.

  • * измерени по тестовия цикъл WLTP

    BMW iX xDrive40(1):
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: 20
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0

    BMW iX xDrive50(1):
    Среден разход на електроенергия в кВтч/100км: под 21
    Среден разход на гориво в л/100 км: 0
    CO2 емисии в г/км (комбинирани): 0

    Данните за автомобилите, обозначени с (1), са предварителни.

    Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и разхода на електроенергия са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. Данните се отнасят за превозно средство с основна конфигурация в Германия и показаният диапазон отчита различния размер на избраните колела и гуми и опционалното допълнително оборудване и могат да се променят по време на конфигурацията.

    Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните СО2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните вече са измерени на базата на новия тестов цикъл WLTP и са преизчислени обратно към NEDC за сравнимост на автомобилите. При тези автомобили установяването на данъците и другите свързани с автомобилите данни, които (също) са базирани на емисиите на СО2, могат да са различни от указаните тук данни.