НАДЕЖДЕН ПАРТНЬОР, НА КОЙТО МОЖЕ ДА РАЗЧИТАТЕ В ИЗВЪНРЕДНИ СИТУАЦИИ.

BMW Пътна помощ и помощ при произшествие.

В ръцете на професионалисти във всеки един момент: насладете се на радостта от шофирането, безопасността и ненадминатия комфорт на вашето BMW. Нашите BMW Пътна помощ и помощ при произшествие ще се погрижат за вас в случай на инцидент. 365 дни в годината, 24 часа в денонощието. Просто се свържете с BMW Мобилен сервиз, ако се нуждаете от помощ на място: ние ще изпратим сервизен автомобил или пътна помощ чрез някои от нашите партньори. Ако е необходимо, ще организираме и пристигането на такси или престоя ви в хотел. В случай на произшествие, специалистите на BMW Помощ при произшествие са насреща. Те знаят точно какво трябва да бъде направено, за да продължите пътуването си без излишно забавяне. Независимо накъде пътувате, никога няма да сте сами с BMW Пътна помощ и помощ при произшествие.

ГОРЕЩА ЛИНИЯ ПРИ ИНЦИДЕНТИ НА BMW.

Обаждането към горещата линия при произшествия на BMW е първото ви действие в случай на произшествие. Имаме предвид буквално това, защото ние ще ви предложим съвети и техническа помощ, ще се погрижим за всички детайли: уведомяване на полицията, организиране на изтегляне, осигуряване на заместващ автомобил или съставяне на първоначален протокол за застрахователя. BMW Помощ при произшествие ви позволява да се справите бързо и лесно дори и с най-трудните ситуации. Може да разчитате на нашите експерти денонощно.

  • Как да използвате Горещата линия при произшествия на BMW

    INSERT YOUR MARKET SPECIFIC CONTENT

  • Услугите на Горещата линия при произшествия на BMW

    Едно обаждане. Всички отговори. Теглене, заместващ автомобил или уреждане на спорове: BMW Управлението на инциденти се грижи за всички важни детайли при аварии.
    Преглед на услугите:
    • XXX-часова гореща телефонна линия, безплатна за всички клиенти на BMW, независимо къде се намират.
    •Организиране на изтегляне на автомобила или заместващ автомобил (автомобил под наем) за периода на ремонта.
    • Уведомяване на най-близкия сервизен партньор на BMW.
    • BMW съдейства при завеждането на щетата във вашата застрахователна компания.
    • Гарантиране, че вашият автомобил ще бъде ремонтиран в одобрен от BMW сервиз.
    • Уреждане на фактури и експертни претенции със застрахователните компании.
    • Общи препоръки как да се процедира след инцидент.
    • Съвети за алтернативни възможности за пътуване.
    В услугата не са включени разходите за допълнителните услуги като пътна помощ, разходи по ремонта, заместващ автомобил и т.н.

  • Професионален ремонт след инцидент.

    Най-високо качество, оптимално запазване на стойността – от важно значение за вашето BMW: успоредно с технологичния напредък ремонтът на автомобилите BMW се превръща във все по-сложна задача. Единствено вашият сервизен партньор на BMW е в състояние да извърши работата прецизно според установените стандарти. Високо квалифицираните специалисти възстановяват вашето BMW технически и визуално до оригиналното му състояние и могат да гарантират, че то ще отговаря на всички спесификации на краш-тестовете. Както и можете да очаквате, всички ремонти се извършват с оригинални части BMW, изработени с голямо внимание към детайла и подложени на строги тестове. А когато вашето BMW се нуждае от ремонт на лаковото покритие, той ще се извърши с екологично чисти бои на BMW ColorSystem.

BMW СПАСИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ НА ПЪТНИЦИТЕ.

Особено след сериозна автомобилна катастрофа времето е от съществено значение, когато спасителните служби трябва да извадят пътниците от автомобила. Ето защо те се нуждаят възможно най-бързо от пълна информация за автомобила. Къде са акумулаторите? Къде са въздушните възглавници? На кои места автомобилът може да бъде разрязан бързо и безопасно? Затова ние предоставяме BMW спасителна информация за спешните служби, BMW Спасителни карти, както и специален стикер на предното стъкло.

  • BMW Спасителни карти

    BMW Спасителните карти осигуряват на спешните служби важна информация, която им помага да получат бърз и безопасен достъп до пътниците.
    Можете да разпечатате BMW Спасителната карта от PDF-файла и да я поставите под сенника на водача. Спасителните карти са цветни за по-лесно разчитане. Затова ние препоръчваме да разпечатате спасителната карта на цветен принтер.
    Правни указания: съдържанието на спасителната карта е предназначено само за обучени служители на спешните служби за техническото спасяване на пътниците.

  • Стикер на предното стъкло

    Вашият дилър на BMW може да ви предостави стикер „Спасителна карта в автомобила“. За да могат спешните служби веднага да видят, че в автомобила има спасителна карта, стикерът трябва да бъде залепен в долната част на предното стъкло от страната на водача. Вашият дилър на BMW с удоволствие ще ви помогне със съвети.

BMW ПЪТНА ПОМОЩ: МОБИЛНА ГРИЖА.

В ръцете на професионалисти във всеки един момент: насладете се на радостта от шофирането, безопасността и ненадминатия комфорт на вашето BMW. Нашите BMW Пътна помощ и помощ при произшествие ще се погрижат за вас в случай на инцидент. 365 дни в годината, 24 часа в денонощието. Просто се свържете с BMW Мобилен сервиз, ако се нуждаете от помощ на място: ние ще изпратим сервизен автомобил или пътна помощ чрез някои от нашите партньори. Ако е необходимо, ще организираме и пристигането на такси или престоя ви в хотел. В случай на произшествие, специалистите на BMW Помощ при произшествие са насреща. Те знаят точно какво трябва да бъде направено, за да продължите пътуването си без излишно забавяне. Независимо накъде пътувате, никога няма да сте сами с BMW Пътна помощ и помощ при произшествие.

  • Пътна помощ на място.

    В повечето случаи можем да ви помогнем и по телефона. Ако се нуждаете от помощ на място, незабавно ще изпратим BMW Сервизен автомобил или ще организираме пътна помощ чрез някои от нашите квалифицирани партньори.

  • Помощ при спукана гума и инциденти.

    В случай, че спукате гума, ако е необходимо, можем да ви предложим помощ на място. Допълнителни услуги от BMW Мобилна грижа се предлагат единствено при наличието на гуми с runflat технология, в случай, че резервните гуми не могат да се поставят в рамките на четири часа.
    При възникване на други инциденти, като например изгубване на ключовете за автомобила, зареждане с неправилно гориво или празен резервоар, ние с удоволствие ще помогнем, намирайки решения за вашия проблем. Не може да бъде предявен иск за покриване на разходите за пътна помощ на място или допълнителните услуги.

  • Изтегляне до най-близкия сервиз на BMW.

    Ако повредата не може да бъде отстранена на място, ние поемаме разходите за изтеглянето до най-близкия партньор на BMW Сервиз.

  • Продължаване на пътуването с такси.

    Ако в случай на повреда се нуждаете от такси, ние ще поемем разходите за едно или няколко пътувания.

  • Настаняване в хотел.

    Ако се нуждаете от настаняване за една нощ, поради повреда, ние ще поемем разходите за хотел на всички пътници до края на ремонта или до не повече от четири нощувки (хотел с максимум 4 звезди) Условие: Повредата трябва да е възникнала на повече от 50 км от вашия дом.

  • Продължаване на пътуването със заместващ автомобил.

    Ние ще поемем разходите за заместващ автомобил до края на ремонта. До 3 работни дни, вкл. уикендите, в страната, до 5 работни дни, вкл. уикендите, в чужбина.

  • Други услуги за пълната ви мобилност.

    Освен горепосоченото можем да ви предложим следните услуги, осигуряващи вашата мобилност - по отделно или комбинирани - до максимална сума от 500 евро за всеки възникнал инцидент.

    Продължете или се приберете
    Ако обстоятелствата го налагат, ние ще поемем разходите за продължаване на пътуването ви или прибирането ви у дома с влак или самолет - в рамките на гореспоменатата сума.

    Транспортиране или връщане на автомобила
    В случай, че възникнат разходи за транспортирането на автомобила, ние ще ги поемем до горепосочената сума. Ако е необходимо, ще организираме връщането на автомобила. Условието за това е времето от момента, в който вашият автомобил пристигне в сервиза до предполагаемото завършване на ремонта да надвишава 3 работни дни. Освен това, разстоянието между дома ви и мястото на възникване на повредата трябва да е по-голямо от 100 км. Връщането на автомобила от чужбина може да отнеме около 10 дни (координация).

ВЪЗСТАНОВЯНАНЕ НА РАЗХОДИ.

Обикновено се възстановяват единствено разходи, потвърдени като размер и основание от Услуги за мобилност. В общия случай, ние поемаме разходите за всички BMW услуги за мобилност вместо вас. Ако случайно ви се наложи да заплатите определени разходи, те ще бъдат възстановени незабавно. За целта, трябва да ни предоставите оригинални касови бележки за услугите (напр. изтегляне) заедно с копие от касовите бележки за ремонтите, както и правилно попълнен подробен протокол за повредата.

ПОКРИТИЕ.

BMW Мобилна грижа предлага пътна помощ в следните европейски държави:

Албания, Андора, Австрия, Белгия, Босна и Херцеговина, България, Великобритания, Германия, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Испания (вкл. Канарските острови), Италия, Кипър, Латвия, Лихтенщайн, Литва, Люксембург, Македония, Малта, Монако, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Сърбия, Словакия, Словения, Турция, Унгария, Финландия, Франция, Холандия, Хърватска, Черна гора, Чехия, Швеция и Швейцария

Въпроси относно BMW Мобилна грижа? Може да ни се обадите на телефон +35928060765

ВАЛИДНОСТ НА УСЛУГИТЕ НА BMW МОБИЛНА ГРИЖА.

С Мобилна грижа BMW ви предлага гаранция за мобилност, която важи в цяла Европа за срок до 5 години, считано от датата на първоначална регистрация на автомобила.

  • Две години всеобхватни мобилни услуги.

    BMW Мобилна грижа ви предоставя пълен набор от услуги в съответствие с приложимите договорни условия, гарантирайки мобилността на вашия нов автомобил, регистриран на или след 1 януари 2011 г, в продължение на две години.

  • Подновяване на гаранцията за мобилност.

    След изтичане на двугодишния срок може да решите дали желаете да подновите гаранцията за мобилност на вашето BMW. Ако посетите оторизиран сервиз на BMW за смяна на маслото, гаранцията за мобилност на BMW Мобилна грижа се подновява автоматично за още 24 месеца, но в рамките на до пет години, считано от датата на първоначална регистрация.
    Датата за смяна на моторното масло се определя от бордовия компютър в зависимост от индивидуалния стил на управление на водача. Записът в електронното сервизно досие на автомобила играе ролята на удостоверение.

    Дори и моторното масло да не е било сменено от оторизиран BMW Сервиз, нищо не ви пречи да подновите вашата гаранция за мобилност. Ако посетите оторизиран BMW Сервиз за смяна на маслото, гаранцията за мобилност на BMW Мобилна грижа се подновява автоматично за още 24 месеца, но в рамките на до пет години след датата на първоначална регистрация. Моля, имайте предвид: Гаранцията за мобилност на BMW Мобилна грижа става невалидна при всички положения след края на петата година от датата на първоначална регистрация на автомобила.

  • Задължения на мобилната грижа.

    Задълженията по силата на BMW Мобилна грижа не отпадат, ако автомобилът се обслужва или ремонтира - включително и при допълнителна смяна на моторно масло - от неоторизирани сервизи. Услугите, включени в пакета BMW Мобилна грижа не се предоставят в случаите, в които загубата на мобилност се дължи на неспазване на посочените от производителя интервали за прегледи и сервизно обслужване или в резултат на това, че инспекциите, обслужването и ремонтните дейности, извършени от неоторизирания сервиз не отговарят на изискванията на производителя.