ФОКУС ВЪРХУ СЪВЪРШЕНСТВОТО.

BMW Сервиз.

Качество, ефективност и иновация: трите крайъгълни камъка на професионалното сервизно обслужване, което предлага BMW Сервиз - днес и в бъдеще. Още преди да започне производството на нов модел BMW, нашите инженери разработват иновативни, удобни и насочени към водача услуги, които гарантират отличното състояние на всеки автомобил във всеки един момент през годината. Ние се посвещаваме на предоставянето на първокласно сервизно обслужване за вашия автомобил, осигурявайки ви безкомпромисна радост от шофирането.

АВТОМОБИЛНАТА ТЕХНИКА НА BMW.

Сервиз, който мисли: винаги можете да проверите сервизния статус на автомобила - който зависи от ситуацията - във вашия автомобил. Връзката между бордните системи, сервизния център на BMW и централата на BMW винаги се използва целенасочено за оптимизиране на сервизния процес. Това позволява по-лесно предварително планиране на посещенията в сервиза, като така ви се спестяват и ненужни разходи.

BMW СЕРВИЗЕН ЦЕНТЪР.

Винаги на вашите услуги: най-близкият BMW Сервизен център никога не е далеч, благодарение на нашата международна мрежа. Където и да се намирате, тази международна мрежа и постоянната обмяна на опит гарантира винаги оптималното сервизно обслужване на автомобила ви.
Вашият местен BMW Сервизен център предлага поглед върху това, което може да очаквате: отлично сервизно обслужване и ремонти, извършени от висококвалифицирани специалисти с помощта на компютърна диагностика.

ON-BOARD ДИАГНОСТИКА

Високотехнологично сервизно обслужване: интегрираната в автомобила On-Board диагностика своевременно разпознава и запаметява евентуалните проблеми в електрическите или електронните системи на автомобила. Въз основата на тази диагностика компютърната система осигурява бърз и точен анализ на повредите. Освен това интерактивната, двустранна комуникация осигурява връзка между Сервизния център на BMW и специалистите в централата на BMW, за да се гарантира най-високо качество на сервизното обслужване.

ВИНАГИ ЕДНА КРАЧКА ПРЕДНИНА С ОБСЛУЖВАНЕТО В ЗАВИСИМОСТ ОТ УСЛОВИЯТА НА ЕКСПЛОАТАЦИЯ.

Още през 1982 година BMW бе първият автомобилен производител, който отмени твърдите интервали за сервизно обслужване и въведе обслужването в зависимост от условията на експлоатацията. В зависимост от модела днес състоянието на консумативите и работните течности се определя от сензори и алгоритми или от параметри като пробега и стила на шофиране.
Когато стартирате двигателя, на дисплея се изобразява информация за статуса на автомобила и следващото сервизно обслужване - като преимуществото е, че то ще бъде извършено само когато наистина е необходимо.

ЧЕТЕЦ ЗА КЛЮЧОВЕ.

Иновативно, бързо и надеждно: при моделите на BMW, произведени след 2000 година, важните данни за автомобила като номера на шасито, пробега или предстоящата нужда от сервизно обслужване могат да бъдат съхранени в ключа. Вашият сервизен център може да прочете тези данни с четец на ключа, когато автомобилът пристигне в сервиза за обслужване. По този начин се избягват неяснотите или грешките при прехвърлянето на данни, а вие винаги имате на разположение повече време за индивидуален разговор с вашия съветник от сервизния център.