ВКЛЮЧИТЕЛНО ШОФЬОР: BMW ACTIVE ASSIST.

Частично и високо автоматизираното шофиране на BMW ConnectedDrive.

ВКЛЮЧИТЕЛНО ШОФЬОР: BMW ACTIVE ASSIST.

Частично и високо автоматизираното шофиране на BMW ConnectedDrive.

Ние работим по бъдещето за вас. Един от нашите проекти е BMW Active Assist. Зад него се крият технологии, които позволяват частично и високо автоматизирано шофиране за по-висока сигурност, комфорт и ефективност. Това означава, че в определени ситуации вашето BMW ще поеме ролята на водача напълно или частично. Тук ще ви запознаем със статуса на разработките за високо автоматизирано шофиране и ще научите, какви впечатляващи функции вече са възможни още днес при нашите изследователски прототипи.

ВКЛЮЧИТЕЛНО ШОФЬОР: BMW ACTIVE ASSIST.Частично и високо автоматизираното шофиране на BMW ConnectedDrive.

Ние работим по бъдещето за вас. Един от нашите проекти е BMW Active Assist. Зад него се крият технологии, които позволяват частично и високо автоматизирано шофиране за по-висока сигурност, комфорт и ефективност. Това означава, че в определени ситуации вашето BMW ще поеме ролята на водача напълно или частично. Тук ще ви запознаем със статуса на разработките за високо автоматизирано шофиране и ще научите, какви впечатляващи функции вече са възможни още днес при нашите изследователски прототипи.

В ДВИЖЕНИЕ.

Запознайте се с актуалния статус на разработката и вижте какво всъщност е високо автоматизираното шофиране.

В ДВИЖЕНИЕ.

Запознайте се с актуалния статус на разработката и вижте какво всъщност е високо автоматизираното шофиране.

В ОГЛЕДАЛОТО ЗА ОБРАТНО ВИЖДАНЕ.

2014: Асистент за сигурност.

На изложението Consumer Electronics Show (CES) в Лас Вегас BMW Group представи едно ново измерение на BMW Active Assist: асистент за сигурност, който дори и в много сложни ситуации а пътя връща автомобила по курса му без намесата на водача.

2012: Асистент за аварийно спиране.

В рамките на изследователския проект SmartSenior BMW представи асистента за аварийно спиране. При предизвикана от проблем със здравето аварийна ситуация автомобилът преминава в автономен режим на движение и изпълнява сигурно аварийно спиране. При активирани аварийни светлини автомобилът маневрира контролирано и в зависимост от ситуацията на пътя към дясната част на пътя, където впоследствие спира и автоматично активира интелигентното аварийно телефонно обаждане.

2006: BMW Track Trainer.

Изследователския проект BMW Track Trainer на BMW Group се движи високо автоматизирано по идеалната линия на Северната отсечка на Нюрбургринг и други състезателни писти, с което поставя основите за BMW Active Assist. В момента BMW Track Trainer се използва при обученията на водачи на BMW, за да могат участниците да получат непосредствено изживяване при шофиране (зад волана, а не на седалката до водача).

В БЪДЕЩЕ.

Следващата голяма цел на BMW Group е високо автоматизираното шофиране по европейските магистрали с всичките свързани с това предизвикателства като преминаване на държавни граници или шофиране през участъци в ремонт.
От 2020 година трябва да бъдат създадени предпоставките на магистрален пилот, за да могат серийните автомобили да пътуват високо автоматизирано.