НЕОГРАНИЧЕНА РАДОСТ ОТ ШОФИРАНЕТО.

BMW M

Динамиката на управлението на BMW M4 Кабриолет.

НЕОГРАНИЧЕНА РАДОСТ ОТ ШОФИРАНЕТО.

Динамиката на управлението на BMW M4 Кабриолет.

Когато BMW M4 Кабриолет ускори максимално бързо до лимита, ще доловите значението на мощността с всичките си сетива. Тягата се дозира фино, дори и при най-високи обороти. А благодарение на множеството технологии от моторните спортове като Активния М диференциал или М Servotronic BMW M4 Кабриолет във всяка ситуация реагира така, както очаквате от върхов атлет: с висока прецизност и абсолютно техническо съвършенство.

НЕОГРАНИЧЕНА РАДОСТ ОТ ШОФИРАНЕТО.Динамиката на управлението на BMW M4 Кабриолет.

Когато BMW M4 Кабриолет ускори максимално бързо до лимита, ще доловите значението на мощността с всичките си сетива. Тягата се дозира фино, дори и при най-високи обороти. А благодарение на множеството технологии от моторните спортове като Активния М диференциал или М Servotronic BMW M4 Кабриолет във всяка ситуация реагира така, както очаквате от върхов атлет: с висока прецизност и абсолютно техническо съвършенство.

ПАКЕТ COMPETITION.

Истинско състезателско усещане: с пакета Competition BMW M4 Кабриолет е още по-динамично на пътя благодарение на повишената мощност на двигателя, специално регулираното М адаптивно окачване, динамичния контрол на стабилността (DSC) с нови настройки, М активния диференциал и 20-инчовите M алуминиеви джанти с различен размер гуми на предната и задната ос.

Мощността на 6-цилиндровия бензинов двигател M TwinPower Turbo е увеличена до 331 кВт/450 к.с. Спортният M ауспух произвежда изключително мощен и отличителен звук, който ще ви накара да настръхнете. Олекотените M спортни седалки са оборудвани с регулируеми по широчина задни облегалки с вертикални отвори. Коланите на предните седалки имат фини М ленти. Специално настроеното М адаптивно окачване осигурява оптимален контакт с пътната настилка, повишено сцепление и по-пъргава управляемост. В екстериора пакетът Competition впечатлява с ексклузивните ковани и гланцирани 20-инчови М алуминиеви джанти тип Star spoke 666 M с различен размер гуми. Спортното излъчване се допълва от външните гланцирани декоративни елементи „BMW Individual Shadow Line“, които обхващат предната декоративна решетка, страничните елементи, обозначението на модела в гланцирано черно, и достигат върховата си точка в черните хромирани ауспухови тръби.

АКТИВЕН М ДИФЕРЕНЦИАЛ.

Активният М диференциал оптимизира сцеплението и стабилността по курса при смяна на лентите, при ускорение на излизане от завои, при висока скорост в завоите, както и при неравни пътни настилки, сняг, чакъл и лед. Дори и при екстремно странично ускорение той осигурява прецизна управляемост. Постоянния, плавен контрол на блокажа осигурява хармонизиране на поведението на пътя и по-добър контрол при екстремни ситуации на пътя.
Сцеплението се оптимизира чрез електронно управляван многодисков съединител, който намалява разликите в оборотите между задните колела. Тази система, взаимствана от моторните спортове, е свързана с управляващия блок, а динамичният контрол на стабилността (DSC) проактивно осигурява перфектното блокиране на диференциала между 0 и 100 процента. Така системата неутрализира дори и най-фините разлики в оборотите на задвижващите колела – без никаква тенденция към недозавиване. По този начин Активния М диференциал осигурява оптимално сцепление, стабилна и перфектна управляемост и без почти никакви загуби превръща задвижващата сила на двигателя в ускорение.

В ЦЕНТЪРА НА МОЩТА.

Насладете се на дизайна и динамиката на BMW M4 Кабриолет във филма.

В ЦЕНТЪРА НА МОЩТА.

Насладете се на дизайна и динамиката на BMW M4 Кабриолет във филма.

LAUNCH CONTROL.

М скоростна кутия с два съединителя и Drivelogic е иновативна 7-степенна скоростна кутия с два съединителя, която е създадена специално за високооборотните BMW M двигатели. Системата разполага с оптимизиран по отношение на сцеплението автоматичен избор на предавка, Launch Control, Low Speed Assistance, както и автоматична функция Старт/Стоп. Тя осигурява екстремно бързи превключвания без прекъсване в подаването на мощност. За тази цел двата отделни дяла на трансмисията, всеки със собствен съединител, постоянно подават мощността на двигателя към задните колела.
Управлението е автоматично или ръчно от лостчетата на волана или скоростния лост. Също като при Launch Control, който позволява максимално ускорение от място, резултатът е екстремно динамично изживяване при шофиране: превключването на предавките при пълна газ, без педал на съединителя и без прекъсвания в подаването на мощност. Drivelogic предлага по три програми за превключване при автоматизирано (режим D) и ръчно управление (режим S) – от екстремно спортни, през комфортни до икономични.

BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT.

Интелигентната олекотена конструкция има най-висок приоритет при автомобилите М, защото ниското тегло е в основата на най-високата динамика на управлението и ефективността. BMW M постоянно прилага този принцип при конструирането на автомобилите – и непрестанно го усъвършенства. Нашите инженери не спират да се питат: къде има смисъл да се намали теглото и къде не? Резултатът: BMW EfficientLightweight.

Това включва използването на ултралеки материали като CFRP (армирана с въглеродни нишки пластмаса), магнезий или алуминий в определени зони на автомобила. Така например карданеният вал от CFRP намалява теглото на въртящите се маси, а прецизната греда от CFRP между опорите на окачването е значително по-здрава от алуминиева въпреки по-ниското си тегло. Изработените от леки материали преден капак и предни странични панели, греди и рамка на волана също понижават теглото.

Всичко това осигурява намаляване на теглото на автомобила и снижаване на центъра на тежестта, като в същото време той отговаря на най-високите изисквания за сигурност, постига по-висока пъргавина и динамика в завоите и ускорява и спира по-добре.

АДАПТИВНО М ОКАЧВАНЕ.

Електронно управляваните амортисьори на Адаптивното М окачване се адаптират за милисекунди към вашия стил на шофиране, както и към условията на пътя, за да осигурят оптимален контакт с пътя при всяка ситуация, оптимално сцепление и още по-пъргава управляемост. Настройките на окачването могат да бъдат конфигурирани от комфортни до спортно-динамични чрез режимите Comfort, Sport и Sport+.
Режимът Comfort осигурява комфортно придвижване във всекидневието, като повишава и сигурността при резки маневри за избягване на препятствия. В режим Sport се запазва достатъчно високо ниво на комфорт, но движенията на колелата са по-редуцирани и контактът с пътната настилка е по-директен – идеалните настройки за междуградските пътища и неравните състезателни писти. В режим Sport+ движенията на колелата се намаляват до минимум за максимална динамика на управлението по равни отсечки и състезателни трасета.

СПИРАЧКИ.

Решаващ фактор за изключително динамичното изживяване в BMW M4 Кабриолет е спирачната система. Благодарение на изключителната си прецизност M Карбоновите керамични спирачки и M Compound спирачките осигуряват ненадмината динамика.

  • M Carbon керамични спирачки.

    M Carbon керамичните спирачки са резултат на трансфер на технологии от моторните спортове. Благодарение на използването на иновативен композит от карбон и керамика спирачната мощ е още по-директна, а стабилността спрямо фадинг е още по-висока. Освен това те не корозират, по-издръжливи са на висока температура, износват се по-малко и допринасят за понижаването на теглото на автомобила. Благодарение на олекотената им конструкция се понижава теглото на въртящите се и подресорните маси, което води до подобряване на ускорението, на реакциите и на управляемостта на автомобила, както и до повишена динамика на управлението и сцепление, както и по-висок комфорт на возене и понижен разход на гориво.

    С необичайно големите си спирачни дискове (410 мм отпред, 396 мм отзад), 6-буталните спирачни апарати отпред и еднобуталните апарати отзад M Carbon керамичните спирачки се отличават с много висока устойчивост към високи температури, благодарение на което са подходящи и за състезателна писта. Перфорираният, вентилиран пръстен на диска осигурява значително по-фини реакции при мокра настилка и по-интензивно отвеждане на топлината. M Carbon керамичните спирачки се разпознават лесно благодарение на лакираните в цвят matt Gold спирачни апарати с класическото лого на М.

    Поради специфичните характеристики на материала в зависимост от ситуацията и износването могат да се чуят шумове, особено при мокра настилка и малко преди спиране на автомобила.

  • M Compound спирачки

    Благодарение на трансфера на технологии от моторните спортове M Compound спирачките запазват ефективността и устойчивостта си към фадинг дори и при високо натоварване. Благодарение на използването на различни, високо устойчиви материали M Compound спирачките постигат превъзходни стойности на отрицателното ускорение и висока стабилност към топлинно натоварване при много дълъг живот и прецизен контрол. Освен това те са и по-леки, което се отразява положително на пъргавината, динамиката, ускорението и разхода на гориво.
    Перфорираните вентилирани спирачни дискове (с диаметър 380 мм отпред и 370 мм отзад) и спирачните апарати с 4 бутала отпред и 2 отзад осигуряват оптимални реакции на мокро, както и подобрено отвеждане на топлината. Спирачните апарати в цвят Blue Metallic с логото на М подчертават спортното излъчване на дисковете и изискания, автентичен М дизайн.

M SERVOTRONIC.

M Servotronic адаптира сервоусилването на волана към скоростта и осигурява директни и прецизни реакции на кормилното управление при висока скорост. То осигурява и изключителен комфорт чрез намаляване на усилията за въртене на волана, както и максимална повратливост при паркиране, маневриране и при шофиране по тесни пътища с много завои.

7-СТЕПЕННА М СКОРОСТНА КУТИЯ С ДВА СЪЕДИНИТЕЛЯ С DRIVELOGIC.

М скоростна кутия с два съединителя и Drivelogic е иновативна 7-степенна скоростна кутия с два съединителя, която е създадена специално за високооборотните BMW M двигатели.
Системата разполага с оптимизиран по отношение на сцеплението автоматичен избор на предавка, Launch Control, Low Speed Assistance, както и автоматична функция Старт/Стоп. Тя осигурява екстремно бързи превключвания без прекъсване в подаването на мощност. За тази цел двата отделни дяла на трансмисията, всеки със собствен съединител, постоянно подават мощността на двигателя към задните колела.
Управлението е автоматично или ръчно от лостчетата на волана или скоростния лост. Също като при Launch Control, който позволява максимално ускорение от място, резултатът е екстремно динамично изживяване при шофиране: превключването на предавките при пълна газ, без педал на съединителя и без прекъсвания в подаването на мощност. Drivelogic предлага по три програми за превключване при автоматизирано (режим D) и ръчно управление (режим S) – от екстремно спортни, през комфортни до икономични.