ДВИГАТЕЛ+

BMW M

3-литровият M TwinPower Turbo редови 6-цилиндров бензинов двигател.

ДВИГАТЕЛ+

3-литровият M TwinPower Turbo редови 6-цилиндров бензинов двигател.

ДВИГАТЕЛ+3-литровият M TwinPower Turbo редови 6-цилиндров бензинов двигател.

Сърцевината на BMW M3 Седан: новоразработеният М TwinPower Turbo редови 6-цилиндров бензинов двигател. С брутална мощ и неподражаем звук. Взаимодействието между оптимално съгласуваните технологии от моторните спортове осигурява непосредствено разгръщане на мощността и тяга от 317 кВт (431 к.с.).

BMW M

ОТ 0 ДО 100 ЗА 4,1 СЕКУНДИ.

ОТ 0 ДО 100 ЗА 4,1 СЕКУНДИ.

3-литровият M TwinPower Turbo редови 6-цилиндров двигател съчетава най-доброто от двата свята: високооборотни характеристики до 7 600 об/мин и ненадмината мощ с 550 Нм въртящ момент. Битурбо свръхпълненето, директното впръскване и типичните за М фини настройки осигуряват директни реакции на двигателя, неудържима тяга и уверена гъвкавост при най-лекото докосване на педала на газта. Множеството иновации като конструкцията без цилиндрови гилзи или по-лекия кован колянов вал са част от интелигентната олекотена конструкция, подобряват динамиката и ускорението, понижават разхода на гориво и осигуряват оптимално разпределение на теглото между осите от близо 50:50. Резултатът: ненадминато пъргаво поведение на пътя, което впечатляващо се подчертава от неподражаемия звук на М двигателя.

Разход на гориво и CO₂ емисии.

  • BMW M3 Седан:
    Разход на гориво в л/100 км (комбинирано): 8.8 (8.3)
    CO2 емисии вг/км (комбинирано): 204 (194)

    Данните в скобите са за автомобил със 7-степенна М скоростна кутия с два съединителя.

    Данните са измерени при тестовия цикъл на ЕСЕ и са в зависимост от избрания размер гуми. Моделите на изображенията са с допълнително оборудване.

    Повече информация за официалния разход на гориво и официалните емисии на СО2 на новите леки автомобили може да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните не се отнасят до отделен автомобил и не са част от офертата, а служат само като база за сравнение между различни типове автомобили. Според директива 1999/94/EC при измерването на СО2 емисиите не се взимат под внимание СО2 емисиите, генерирани при производството и доставката на горивото респ. другите енергоносители.