НОСИ ЗАРЯД КАТО ЗА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА, А НЕ САМО ЗА ДВИГАТЕЛ.

BMW M

Динамиката на управлението на BMW M3 Седан.

НОСИ ЗАРЯД КАТО ЗА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА, А НЕ САМО ЗА ДВИГАТЕЛ.

Динамиката на управлението на BMW M3 Седан.

С поглед върху кривата на завоя и перфектне контрол върху автомобила. BMW M3 Седан е създадено за чиста динамика до граничния режим. М двигателят с 431 к.с. подава мощността си с 6-степенна механична скоростна кутия или без прекъсване със 7-степенната М скоростна кутия с два съединителя и гарантира мощно, прецизно шофиране. Новият Активен М диференциал осигурява оптимално сцепление, а M Servotronic осигурява фино адаптирани реакции на кормилното управление.

НОСИ ЗАРЯД КАТО ЗА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА, А НЕ САМО ЗА ДВИГАТЕЛ.Динамиката на управлението на BMW M3 Седан.

С поглед върху кривата на завоя и перфектне контрол върху автомобила. BMW M3 Седан е създадено за чиста динамика до граничния режим. М двигателят с 431 к.с. подава мощността си с 6-степенна механична скоростна кутия или без прекъсване със 7-степенната М скоростна кутия с два съединителя и гарантира мощно, прецизно шофиране. Новият Активен М диференциал осигурява оптимално сцепление, а M Servotronic осигурява фино адаптирани реакции на кормилното управление.

BMW M

ПАКЕТ COMPETITION.

Истинско състезателско усещане: с пакета Competition BMW M3 е още по-динамично на пътя, благодарение на повишената мощност на двигателя, специално регулираното М адаптивно окачване, динамичния контрол на стабилността (DSC) с нови настройки, М активния диференциал и 20-инчовите M алуминиеви джанти с различен размер гуми на предната и задната ос.

Мощността на 6-цилиндровия бензинов двигател M TwinPower Turbo е увеличена до 331 кВт/450 к.с. Спортният M ауспух произвежда изключително мощен и отличителен звук, който ще ви накара да настръхнете. Олекотените M спортни седалки са оборудвани с регулируеми по широчина задни облегалки с вертикални отвори. Коланите на предните седалки имат фини М ленти. Специално настроеното М адаптивно окачване осигурява оптимален контакт с пътната настилка, повишено сцепление и по-пъргава управляемост. В екстериора пакетът Competition впечатлява с ексклузивните ковани и гланцирани 20-инчови М алуминиеви джанти тип Star spoke 666 M с различен размер гуми. Спортното излъчване се допълва от външните гланцирани декоративни елементи „BMW Individual Shadow Line“, които обхващат предната декоративна решетка, страничните елементи, обозначението на модела в гланцирано черно, и достигат върховата си точка в черните хромирани ауспухови тръби.

АКТИВЕН М ДИФЕРЕНЦИАЛ.

Активният М диференциал оптимизира сцеплението и стабилността по курса при смяна на лентите и ускорение на излизане от завои, при висока скорост в завоите, както и при неравни пътни настилки.

LAUNCH CONTROL.

Launch Control позволява максимално ускорение от място при достигнал работна температура двигател. За тази цел трябва да деактивирате динамичния контрол на стабилността (DSC), да избирете секвенциалния режим с програма за шофиране 3, да натиснете спирачката и да натиснете педала на газта до долу. При светване на символа на стартов флаг на арматурното табло, при натиснат педал на газта двигателят се настройва в идеалните обороти за потегляне. Докато продължавате на натискате педала докрай, трябва да отпуснете спирачката и автомобилът ускорява максимално интензивно, докато не отнемете газта. М скоростната кутия с два съединителя винаги подбира моментите на превключване на предавките при най-подходящите за това обороти на двигателя. Тази функция е насочена да достави удоволствие на водачите с особено високи спортни амбиции.

BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT.

Интелигентната олекотена конструкция има най-висок приоритет при автомобилите М, защото ниското тегло е в основата на най-високата динамика на управлението и ефективността. BMW M постоянно прилага този принцип при конструирането на автомобилите – и непрестанно го усъвършенства. Нашите инженери не спират да се питат: къде има смисъл да се намали теглото и къде не? Резултатът: BMW EfficientLightweight.

Това включва използването на ултралеки материали като CFRP (армирана с въглеродни нишки пластмаса), магнезий или алуминий в определени зони на автомобила. Така например карданеният вал от CFRP намалява теглото на въртящите се маси, а прецизната греда от CFRP между опорите на окачването е значително по-здрава от алуминиева въпреки по-ниското си тегло. Изработените от леки материали преден капак и предни странични панели, греди и рамка на волана също понижават теглото.

Всичко това осигурява намаляване на теглото на автомобила и снижаване на центъра на тежестта, като в същото време той отговаря на най-високите изисквания за сигурност, постига по-висока пъргавина и динамика в завоите и ускорява и спира по-добре.

АДАПТИВНО М ОКАЧВАНЕ.

АДАПТИВНО М ОКАЧВАНЕ.

Постоянно адаптиране към условията на пътя и стила на шофиране.

Електронно управляваните амортисьори на Адаптивното М окачване се адаптират за милисекунди към вашия стил на шофиране, както и към условията на пътя, за да осигурят оптимален контакт с пътя при всяка ситуация, оптимално сцепление и още по-пъргава управляемост. Настройките на окачването могат да бъдат конфигурирани от комфортни до спортно-динамични чрез режимите Comfort, Sport и Sport+.
Режимът Comfort осигурява комфортно придвижване във всекидневието, като повишава и сигурността при резки маневри за избягване на препятствия. В режим Sport се запазва достатъчно високо ниво на комфорт, но движенията на колелата са по-редуцирани и контактът с пътната настилка е по-директен – идеалните настройки за междуградските пътища и неравните състезателни писти. В режим Sport+ движенията на колелата се намаляват до минимум за максимална динамика на управлението по равни отсечки и състезателни трасета.

СПИРАЧКИ.

Решаващ фактор за изключително динамичното изживяване в BMW M3 Седан е спирачната система. Благодарение на изключителната си прецизност M Карбоновите керамични спирачки и M Compound спирачките осигуряват ненадмината динамика.

  • M Carbon керамични спирачки.

    M Carbon керамичните спирачки са резултат на трансфер на технологии от моторните спортове. Благодарение на използването на иновативен композит от карбон и керамика спирачната мощ е още по-директна, а стабилността спрямо фадинг е още по-висока. Освен това те не корозират, по-издръжливи са на висока температура, износват се по-малко и допринасят за понижаването на теглото на автомобила. Благодарение на олекотената им конструкция се понижава теглото на въртящите се и подресорните маси, което води до подобряване на ускорението, на реакциите и на управляемостта на автомобила, както и до повишена динамика на управлението и сцепление, както и по-висок комфорт на возене и понижен разход на гориво.

    С необичайно големите си спирачни дискове (410 мм отпред, 396 мм отзад), 6-буталните спирачни апарати отпред и еднобуталните апарати отзад M Carbon керамичните спирачки се отличават с много висока устойчивост към високи температури, благодарение на което са подходящи и за състезателна писта. Перфорираният, вентилиран пръстен на диска осигурява значително по-фини реакции при мокра настилка и по-интензивно отвеждане на топлината. M Carbon керамичните спирачки се разпознават лесно благодарение на лакираните в цвят matt Gold спирачни апарати с класическото лого на М.

    Поради специфичните характеристики на материала в зависимост от ситуацията и износването могат да се чуят шумове, особено при мокра настилка и малко преди спиране на автомобила.

  • M Compound спирачки

    Благодарение на трансфера на технологии от моторните спортове M Compound спирачките запазват ефективността и устойчивостта си към фадинг дори и при високо натоварване. Благодарение на използването на различни, високо устойчиви материали се постигат превъзходни стойности на отрицателното ускорение и висока стабилност към топлинно натоварване при много дълъг живот и прецизен контрол. Освен това те са и по-леки, което се отразява положително на пъргавината, динамиката, ускорението и разхода на гориво.
    Перфорираните вентилирани спирачни дискове (с диаметър 380 мм отпред и 370 мм отзад) и спирачните апарати с 4 бутала отпред и 2 отзад осигуряват оптимални реакции на мокро, както и подобрено отвеждане на топлината. Спирачните апарати в цвят Blue Metallic с логото на М подчертават спортното излъчване на дисковете и изискания, автентичен М дизайн.

M SERVOTRONIC.

M Servotronic адаптира сервоусилването на волана към скоростта и осигурява директни и прецизни реакции на кормилното управление при висока скорост.

M DCT DRIVELOGIC.

М скоростна кутия с два съединителя и Drivelogic е иновативна 7-степенна скоростна кутия с два съединителя, която е създадена специално за високооборотните BMW M двигатели. Системата разполага с оптимизиран по отношение на сцеплението автоматичен избор на предавка, Launch Control, Low Speed Assistance, както и автоматична функция Старт/Стоп.