ДИНАМИКАТА РЯДКО Е ИМАЛА ТОЛКОВА МНОГО ВЪЗДУХ.

Динамиката на управлението и ефективността на BMW Серия 6 Кабриолет.

ДИНАМИКАТА РЯДКО Е ИМАЛА ТОЛКОВА МНОГО ВЪЗДУХ.

Динамиката на управлението и ефективността на BMW Серия 6 Кабриолет.

Двигателите с висок въртящ момент и високотехнологичното окачване са съгласувани перфектно и гарантират изключително изживяване при шофиране - допълнено от динамичния звук на спортната изпускателна система. Високата динамика и пъргавина на BMW Серия 6 Кабриолет се дължат и на технологиите BMW EfficientDynamics, както и на мощните и изключително ефективни BMW TwinPower Turbo двигатели или 8-степенната трансмисия Steptronic Sport.

ДИНАМИКАТА РЯДКО Е ИМАЛА ТОЛКОВА МНОГО ВЪЗДУХ.Динамиката на управлението и ефективността на BMW Серия 6 Кабриолет.

Двигателите с висок въртящ момент и високотехнологичното окачване са съгласувани перфектно и гарантират изключително изживяване при шофиране - допълнено от динамичния звук на спортната изпускателна система. Високата динамика и пъргавина на BMW Серия 6 Кабриолет се дължат и на технологиите BMW EfficientDynamics, както и на мощните и изключително ефективни BMW TwinPower Turbo двигатели или 8-степенната трансмисия Steptronic Sport.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Независимо дали става дума за максимална динамика или минимален разход на гориво – при BMW всичко е подчинено на типичната за BMW радост от шофирането. BMW EfficientDynamics е стратегията, разработена от BMW, за понижаване на разхода на гориво и емисиите на СО2 при увеличаване до максимум на динамиката и радостта от шофирането. Това е всеобхватен пакет от технологии, който включва управлението на енергията и BMW EfficientLightweight автомобилната концепция – и то серийно при всяко BMW.
 

Новото поколение двигатели на BMW TwinPower Turbo - както бензиновите, така и дизеловите - се отличават с по-висока мощност при по-нисък разход на гориво. Принос за повишаването на ефективността има и оптимизираната аеродинамика.

СПОРТНА ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА

Плътният звук на спортната изпускателна система е в съзвучие с цялостната атлетичност на автомобила. В същото време звукът може да се променя чрез интегрираните клапи, които се контролират от избраните чрез Контрола на шофирането програми на движение.
Динамичните програми SPORT и SPORT+ се съпровождат от емоционален, още по-впечатляващ звук, докато при ориентираните към по-висок комфорт програми звукът е по-дискретен и по-подходящ за дълги пътувания и по-луксозно изживяване при шофиране.

ДИНАМИКА НА УПРАВЛЕНИЕТО.

Това, което изглежда лесно, често е резултат от тежка работа. BMW Серия 6 Кабриолет не прави изключение. Лекотата, която се управлява, е резултат от старателните и прецизни настройки на окачването. Технологиите BMW EfficientDynamics, BMW TwinPower Turbo редовите 6-цилиндрови и 8-цилиндрови агрегати с висок въртящ момент и серийната 8-степенна трансмисия Steptronic Sport превръщат това открито BMW Серия 6 в динамичен кабриолет, в който можете да се насладите на слънцето и вятъра.

  • Окачване

    BMW Серия 6 Кабриолет впечатлява с прецизната си управляемост и абсолютната стабилност по курса. Техническата база за това е окачването, което осигурява оптимален контакт с пътното платно и идеално поведение на пътя при всякакви ситуации. Окачването на BMW Серия 6 Кабриолет комбинира перфектно съгласувани технически компоненти, балансирано разпределение на тежестта между двете оси от 50:50 и задно задвижване.
    И докато задната ос динамично пренася мощността на двигателя до пътя, кормилното управление е освободено от влиянията на задвижването. Окачването включва предна ос с двойни напречни носачи и интегрална ос отзад. За понижаване на теглото на автомобила те до голяма степен са изработени от алуминий. Защото по-малко означава повече: по-ниско тегло – по-висока пъргавина, комфорт и сигурност.

  • Интегрално активно кормилно управление

    Интегралното активно кормилно управление за автомобили със задно задвижване комбинира завиващи задни колела с променливо предавателно отношение на кормилното управление на предната ос. При скорост под 60 км/ч предните и задните колела завиват в противоположни посоки, което субективно сякаш скъсява междуосието на автомобила и повишава маневреността и пъргавината. При скорост над 60 км/ч задните колела завиват в същата посока като предните. Това води до субективно усещане за удължаване на междуосието и повишава стабилността по курса и комфорта – особено при бързи и резки смени на лентата.

  • Контрол на шофирането вкл. ECO PRO

    Контролът на шофирането ви дава избор между режимите COMFORT със стандартни настройки на двигателя и трансмисията, насочения към максимална ефективност режим ECO PRO и режима SPORT, който позволява още по-динамично шофиране. Режимът ECO PRO адаптира настройките на педала на газта, трансмисията и стратегията за управление на отоплението и климатизацията към възможно най-ефективно шофиране. Режимът ECO PRO понижава разхода на гориво с до 20 процента. Допълнителни 5 процента потенциал за икономии осигуряват функциите „безмоторно” движение, предвиждащият асистент и режима ECO PRO Route. Въз основа на данните от навигационната система предвиждащият асистент разпознава локалните дадености по маршрута и ви дава своевременни съвети. Ако след следващия завой има участък с ограничение на скоростта, системата ви препоръчва да отнемете газта още преди завоя.
    Особено икономично оползотворяване на горивото гарантира и режимът ECO PRO Route. В зависимост от актуалната ситуация на пътя, индивидуалното поведение зад волана и състоянието на пътя той препоръчва маршрут с максимална ефективност. Функцията „безмоторно движение” позволява на автомобила да се движи с до 160 км/ч по пътя, когато водачът отнеме газта и не натисне спирачката. В режим SPORT автомобилът реагира по-директно и позволява още по-спортен стил на шофиране.

8-СТЕПЕННА ТРАНСМИСИЯ STEPTRONIC SPORT

8-степенната трансмисия Steptronic Sport се адаптира към индивидуалния стил на шофиране. Тя е перфектна както за комфортно пътуване, така и за много динамично шофиране. Освен автоматичното превключване винаги имате възможност да сменяте предавките и ръчно. Смяната на предавките се извършва чрез динамично оформения селектор на трансмисията или от лостчетата на волана.
В режим Sport превключванията са насочени към максимална ефективност. Благодарение финото степенуване на предавателните числа на осемте предавки двигателят винаги работи в режим на оптимално разгръщане на мощността и ефективността. По този начин се подобрява и ускорението, например при изпреварване.
Допълнителните предавки понижават оборотите, особено при висока скорост, и така понижават както разхода, така и шума на двигателя. За това допринася и съединителят на хидротрансформатора – дори и при ръчно превключване на предавките. 8-степенната трансмисия Steptronic Sport предлага най-висок комфорт на превключване при максимална ефективност.

  • Launch Control

    Launch Control е функция на 8-степенната трансмисия Steptronic Sport, която осигурява максимално ускорение от място. За тази цел чрез кратко натискане на бетона DSC (Динамичен контрол на стабилността) се активира функцията DTC (Динамичен контрол на сцеплението), селекторът на трансмисията се поставя в позиция S, натиска се спирачката, а педалът на газта се натиска до кикдаун. След това при натиснат педал на газта се отпуска спирачката и автомобилът ускорява максимално, докато натискате педала на газта. Това е оборудване, което ще достави особено удоволствие на водачите със спортни амбиции.

BMW xDrive.

BMW xDrive.

Интелигентната система за двойно задвижване BMW xDrive се адаптира перфектно и към най-тежките ситуации на пътя, като винаги предлага ненадминато сцепление. С xDrive и динамичния контрол на стабилността (DSC) автомобилът винаги остава стабилен по курса. Контролирано от сензора на DSC, xDrive своевременно разпределя задвижващата мощност между осите, за да предотврати презавиването и недозавиването в завоите още в зародиш. С това повишава стабилността по курса, а и се гарантира пъргаво и сигурно потегляне при хлъзгава настилка и наклони. Дори и при критични ситуации на пътя се налагат по-редки намеси на DSC.

Намесите на DSC се налагат само при критични ситуации на пътя. По този начин xDrive ефективно комбинира преимуществата на двойното задвижване – сцепление, стабилност по курса и сигурност на пътя - с типичната за BMW пъргавина.

ИНТЕЛИГЕНТНО УПРАВЛЕНИЕ НА ЕНЕРГИЯТА.

Интелигентното управление на енергията на BMW Серия 6 Кабриолет серийно включва технологиите на BMW EfficientDynamics режим ECO PRO, автоматичната функция Старт/Стоп и регенерацията на спирачната енергия. Взаимодействието на тези технологии осигурява устойчива мобилност и максимална ефективност.

  • Режим ECO PRO.

    В зависимост от индивидуалния стил на шофиране режимът ECO PRO ви помага да намалите разхода на гориво с до 20 процента, както бе установено при вътрешно изследване на BMW. Допълнителни 5 процента потенциал за икономии осигуряват функциите „безмоторно” движение, Предвиждащият асистент и режима ECO PRO Route.
    Функцията „безмоторно” движение отделя двигателя от задвижването и автомобилът се движи без спирачното въздействие на двигателя, когато при скорост между 50 и 160 км/ч водачът отнеме газта и не натисне спирачката. При необходимост предвиждащият асистент може интелигентно да управлява режима на „безмоторно” движение.
    Въз основа на данните от навигационната система предвиждащият асистент разпознава ограниченията на скоростта, населените места, завоите, кръговите движения и изходите от магистралата по маршрута ви и може да ви даде предвидливи съвети за своевременно отнемане на газта.
    В зависимост от актуалната ситуация на пътя, индивидуалното поведение зад волана и състоянието на пътя, режимът ECO PRO Route препоръчва маршрут с максимална ефективност. Бордният компютър ви показва колко процента гориво може да спестите при избора на ECO PRO Route.

  • Автоматична функция Старт/Стоп.

    Автоматичната функция Старт/Стоп гарантира, че вашият автомобил ще изразходва гориво, само когато се движи.
    При престой, например на светофари и в задръствания, автоматичната функция Старт/Стоп се възползва от наличния потенциал за икономии и изключва двигателя, когато автомобилът не се движи и спирачката е натисната.
    Индикатор на информационния дисплей показва кога автоматичната функция Старт/Стоп е активна. Когато отпуснете спирачката, двигателят стартира автоматично.
    Автоматичната функция Старт/Стоп не допуска никакви компромиси с комфорта и сигурността и не се активира, докато двигателят не е достигнал оптималната си работна температура, интериорът не е затоплен/охладен до желаната степен, ако акумулаторът не е зареден достатъчно или вие въртите волана. Управляващият блок при необходимост стартира двигателя дори и когато автомобилът е спрял. Например когато автомобилът потегли леко по инерция или предното стъкло се изпоти. Автоматичната функция Старт/Стоп може винаги да бъде изключена с натискане на бутон.

  • Регенерация на спирачната енергия.

    При всяко спиране се освобождава енергия, която дълго време оставаше неоползотворена. Регенерацията на спирачната енергия ползва този подценяван досега потенциал и произвежда електричество от освободената при движение по инерция или спиране кинетична енергия.
    С тази електроенергия се зарежда акумулаторът. Благодарение на тази система за интелигентно управление на енергията алтернаторът не трябва да работи постоянно, което намалява натоварването върху двигателя. Разходът на гориво намалява, а мощността се увеличава – напълно в духа на BMW EfficientDynamics.