МОЩНОСТ+

Динамика на управлението и ефективност в новото BMW Серия 4 Гран Купе.

МОЩНОСТ+

Динамика на управлението и ефективност в новото BMW Серия 4 Гран Купе.

МОЩНОСТ+Динамика на управлението и ефективност в новото BMW Серия 4 Гран Купе.

При BMW Серия 4 Гран Купе можете да видите елегантността – и да се насладите на динамиката. Осезаемото единство на двигателя, окачването и аеродинамичния дизайн. Уверения начин, по който мощността се превръща в пъргавина. Задвижвано от мощни двигатели, по избор със задно или двойно задвижване и с перфектно разпределение на теглото между осите. За радост от шофирането на най-високо ниво.



BMW 440i Купе:
Среден разход на гориво в л/100 км: 6,8-6,6
CO₂ емисии в г/км: 159-154

Данните са измерени при тестовия цикъл на ЕСЕ и са в зависимост от избрания размер гуми. Моделите на изображенията са с допълнително оборудване.

 

ВПЕЧАТЛЯВАЩА ДИНАМИКА.

Амбициите на BMW Серия 4 Гран Купе се усещат ясно още от първия момент: възхитителният спортен дух, изключително прецизната управляемост и оптималният комфорт на возене са съчетани така, че да осигурят на водача усещане за вълнуваща динамика – при перфектно поведение на пътя и в завоите. В комбинация с интелигентната олекотена конструкция крайният резултат е максимална динамика и пъргавина на този спортно-елегантен автомобил с четири врати.

МОЩНИ ДВИГАТЕЛИ.

BMW TwinPower Turbo редови 6-цилиндров бензинов двигател.

За BMW TwinPower Turbo редовия 6-цилиндров бензинов двигател от най-новото семейство агрегати на BMW EfficientDynamics са характерни уверената мощ, нежният като коприна ход и въодушевяващият звук. Благодарение на двойния VANOS, Valvetronic, High Precision Injection и TwinScroll турбокомпресора той развива 240 кВт (326 к.с.) и изразходва средно само 7,4 до 6,6 литра на 100 километра.

BMW TwinPower Turbo 4-цилиндров бензинов двигател.

BMW TwinPower Turbo 2-литровият 4-цилиндров бензинов двигател от най-ново поколение гарантира максимална радост от шофирането. Той се отличава с темпераментно разгръщане на мощността, както и със спонтанни реакции още от ниски обороти и в същото време е изключително икономичен и екологичен.

BMW TwinPower Turbo редови 6-цилиндров дизелов двигател.

Благодарение на напредничавите технологии като турбокомпресор с променлива геометрия и директно впръскване CommonRail BMW TwinPower Turbo редовият 6-цилиндров дизелов двигател от най-ново поколение развива висока мощност, комбинирана с образцов разход на гориво. Той развива от 190 кВт (258 к.с.) до 230 кВт (313 к.с.) и разгръща впечатляващ въртящ момент о 560 до 630 Нм.

BMW TwinPower Turbo 4-цилиндров дизелов двигател.

BMW TwinPower Turbo 2,0-литровите 4-цилиндрови дизелови двигатели от най-ново поколение предлагат значително по-темпераментно разгръщане на мощността, както и със спонтанни реакции още от ниски обороти и в същото време са изключително икономични и екологични.

8-СТЕПЕННА ТРАНСМИСИЯ STEPTRONIC SPORT.

Опционалната 8-степенна спортна автоматична трансмисия осигурява най-високо ниво на динамика, ефективност и комфорт при пътуване. Кратките времена за превключване подобряват ускорението, а финото степенуване на 8-те предавки позволява почти неусетни смени на предавките. В същото време двигателят работи на идеално ниво на оборотите за оптимално разгръщане на мощността и понижаване на нивото на шума. При високи скорости осмата предавка понижава оборотите на двигателя, а по този начин и разхода на гориво и CO₂ емисиите.

СПОРТНО ПОВЕДЕНИЕ НА ПЪТЯ.

Поведението на пътя на BMW Серия 4 Гран Купе може да бъде описано с две думи: спиращо дъха. Защото типичното за BMW задно задвижване, ниския център на тежестта и перфектното разпределение на теглого между осите осигуряват чиста радост от шофирането. Това усещане се подсилва от серийното променливо спортно кормилно управление със Servotronic и опционалното Адаптивно М окачване. За изключително поведение на пътя, особено при спортен стил на шофиране и пътища с много завои.

  • 50:50 разпределение на теглото между осите

    Идеалното 50:50 разпределение на теглото между осите гарантира висока стабилност по курса, пъргава управляемост и прецизни реакции на кормилното управление. Освен това динамичните характеристики допълнително се подобряват от ниския център на тежестта, както и късите надвеси на каросерията.

  • Адаптивно М окачване

    Адаптивното М окачване може чрез електронен контрол по всяко време да се адаптира към условията на пътя и ситуацията. Освен това чрез контрола на шофирането водачът може да настройва характеристиките на окачването към предпочитания в момента стил на шофиране – от комфортен до особено спортен с подчертано пъргава управляемост.

  • Променливо спортно кормилно управление

    Променливото спортно кормилно управление със Servotronic осигурява директни и пъргави реакции на кормилното управление при малки физически усилия за въртене на волана. То реагира с различни предавателни числа на различните ъгли на завъртане на волана. Това подобрява управляемостта при спортен стил на шофиране и понижава усилията за въртене на волана при паркиране и завиване. Освен това оборудването е допълнено с избираемия режим SPORT+.

ДИНАМИКАТА НА МОДЕЛНОТО СЕМЕЙСТВО BMW СЕРИЯ 4.

ДИНАМИКАТА НА МОДЕЛНОТО СЕМЕЙСТВО BMW СЕРИЯ 4.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

По-нисък разход на гориво, повече радост от шофирането. Това е BMW EfficientDynamics. Зад него се крият редица различни технологии, които влияят на задвижването, управлението на енергията и автомобилната концепция. За по-нисък разход на гориво и по-ниски CO₂ емисии при същевременно повече динамика и радост от шофирането. Серийно при всяко BMW – и естествено и при BMW Серия 4 Гран Купе.

РАЗХОД НА ГОРИВО И CO₂ ЕМИСИИ.

Данните са измерени при тестовия цикъл на ЕСЕ и са в зависимост от избрания размер гуми. Моделите на изображенията са с допълнително оборудване.

Повече информация за официалния разход на гориво и официалните емисии на CO₂ на новите леки автомобили може да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

Данните не се отнасят до отделен автомобил и не са част от офертата, а служат само като база за сравнение между различни типове автомобили. Според директива 1999/94/EC при измерването на CO₂ емисиите не се взимат под внимание CO₂ емисиите, генерирани при производството и доставката на горивото респ. другите енергоносители.