СПИРАЩО ДЪХА+

Динамиката на управлението и ефективността на BMW Серия 4 Купе.

СПИРАЩО ДЪХА+

Динамиката на управлението и ефективността на BMW Серия 4 Купе.

СПИРАЩО ДЪХА+Динамиката на управлението и ефективността на BMW Серия 4 Купе.

Още на пръв поглед ще видите колко спортно е BMW Серия 4 Купе. А колко е динамично, че усетите още при първото натискане на педала на газта. Задвижвано от мощни двигатели, по избор със задно или задвижване на всички колела и с перфектно разпределение на теглото между осите. Всяка предавка е наслада. Всеки завой е чисто очакване за следващия. А всеки километър е завладяващо изживяване.

 

 

BMW 440i Купе:
Среден разход на гориво в л/100 км: 7,7-7,4
СО2 емисии в г/км: 179-172

 

Данните са измерени при тестовия цикъл на ЕСЕ и са в зависимост от избрания размер гуми. Моделите на изображенията са с допълнително оборудване.

ЧИСТА ДИНАМИКА.

Темпераментен спортен дух и перфектна динамика. С опционалното адаптивно М окачване, променливото спортно кормилно управление и опционалната 8-степенна трансмисия Steptronic BMW Серия 4 Купе мощно пренася забележителната динамика на мощното задвижване на пътя. Насладете се на безграничната радост о шофирането с BMW Серия 4 Купе.

МОЩНО ЗАДВИЖВАНЕ.

BMW TwinPower Turbo редови 6-цилиндров бензинов двигател.

За BMW TwinPower Turbo редовия 6-цилиндров бензинов двигател от най-новото семейство агрегати на BMW EfficientDynamics се характеризира с уверена мощ, нежният като коприна ход и въодушевяващият звук. Благодарение на двойния VANOS, Valvetronic, High Precision Injection и TwinScroll турбокомпресора той развива 240 кВт (326 к.с.) и изразходва средно само 7,9 до 7,4 литра на 100 километра.

BMW TwinPower Turbo 4-цилиндров бензинов двигател.

BMW TwinPower Turbo 2-литровият 4-цилиндров бензинов двигател от най-ново поколение гарантира максимална радост от шофирането. Той се отличава с темпераментно разгръщане на мощността, както и със спонтанни реакции още от ниски обороти и в същото време е изключително икономичен и екологичен.

BMW TwinPower Turbo редови 6-цилиндров дизелов двигател.

Благодарение на напредничавите технологии като турбокомпресор с променлива геометрия и директно впръскване CommonRail BMW TwinPower Turbo редовият 6-цилиндров дизелов двигател от най-ново поколение развива висока мощност, комбинирана с образцов разход на гориво. Той развива от 190 кВт (258 к.с.) до 230 кВт (313 к.с.) и разгръща впечатляващ въртящ момент от 560 до 630 Нм.

BMW TwinPower Turbo 4-цилиндров дизелов двигател.

BMW TwinPower Turbo 2-литровите 4-цилиндрови дизелови двигатели от най-ново поколение предлагат значително по-темераментно разгръщане на мощността, както и със спонтанни реакции още от ниски обороти и в същото време са изключително икономични и екологични.

8-СТЕПЕННА ТРАНСМИСИЯ STEPTRONIC SPORT.

Опционалната 8-степенна спортна автоматична трансмисия осигурява най-високо ниво на динамика, ефективност и комфорт при пътуване. Кратките времена за превключване подобряват ускорението, а финото степенуване на 8-те предавки позволява почни неусетни смени на предавките. В същото време двигателят работи на идеално ниво на оборотите за оптимално разгръщане на мощността и понижаване на нивото на шума. При високи скорости осмата предавка понижава оборотите на двигателя, а по този начин и разхода на гориво и СО2 емисиите.

СПОРТНО ПОВЕДЕНИЕ НА ПЪТЯ.

Добро настроение само с натискане на бутон? Това ви предлага BMW Серия 4 Купе с превключвателя на контрола на шофирането. Когато изберете режим SPORT или опционалния SPORT+, се активират по-стегнати настройки на амортисьорите. Автомобилът реагира още по-директно, а двигателят – още по-спонтанно. Това е идеално за още по-пъргава управляемост при динамично шофиране. Най-вече в комбинация с опционалното адаптивно М окачване, което чрез електронен контрол се адаптира към стила на шофиране и условията на пътя.

  • 50:50 разпределение на теглото между осите

    Идеалното 50:50 разпределение на теглото между осите гарантира висока стабилност по курса, пъргава управляемост и прецизни реакции на кормилното управление. Освен това динамичните характеристики допълнително се подобряват от ниския център на тежестта, както и късите надвеси на каросерията.

  • Адаптивно М окачване

    Адаптивното М окачване може чрез електронен контрол по всяко време да се адаптира към условита на пътя и ситуацията. Освен това чрез контрола на шофирането водачът може да настройва характеристиките на окачването към предпочитания в момента стил на шофиране – от комфортен до особено спортен с подчертано пъргава управляемост.

  • Променливо спортно кормилно управление

    Променливото спортно кормилно управление със Servotronic осигурява директни и пъргави реакции на кормилното управление при малки физически усилия за въртене на волана. Управлението реагира с различни предавателни числа на различните ъгли на завъртане на волана. Това подобрява управляемостта при спортен стил на шофиране и понижава усилията за въртене на волана при паркиране и завиване. Освен това оборудването е допълнено с избираемия режим SPORT+.

ДИНАМИКАТА НА МОДЕЛНОТО СЕМЕЙСТВО BMW СЕРИЯ 4.

ДИНАМИКАТА НА МОДЕЛНОТО СЕМЕЙСТВО BMW СЕРИЯ 4.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

По-нисък разход на гориво, повече радост от шофирането. Това е BMW EfficientDynamics. Зад него се крият редица различни технологии, които влияят на задвижването, управлението на енергията и автомобилната концепция. За по-нисък разход на гориво и по-ниски СО2 емисии при същевременно повече динамика и радост от шофирането. Серийо при всяко BMW – и естествено и при BMW Серия 4 Купе.

Разход на гориво и CO₂ емисии.

  • Данните са измерени при тестовия цикъл на ЕСЕ и са в зависимост от избрания размер гуми. Моделите на изображенията са с допълнително оборудване.

    Повече информация за официалния разход на гориво и официалните емисии на СО2 на новите леки автомобили може да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.

    Данните не се отнасят до отделен автомобил и не са част от офертата, а служат само като база за сравнение между различни типове автомобили. Според директива 1999/94/EC при измерването на СО2 емисиите не се взимат под внимание СО2 емисиите, генерирани при производството и доставката на горивото респ. другите енергоносители.