ЗАДАВА ТЕМПОТО. С БЕЗКРАЙНИ ВЪЗМОЖНОСТИ.

Динамика на шофиране и ефективност в BMW Серия 3 Гран Туризмо.

ЗАДАВА ТЕМПОТО. С БЕЗКРАЙНИ ВЪЗМОЖНОСТИ.

Динамика на шофиране и ефективност в BMW Серия 3 Гран Туризмо.

Повече удоволствие от шофирането с по-малко емисии. BMW Серия 3 Гран Туризмо избирателно съчетава характеристики, които само на пръв поглед не си подхождат. Пълен технологичен пакет за отлична динамика по ефективен начин – от мерки BMW EfficientDynamics като 8-степенната скоростна кутия Steptronic до адаптивното окачване. Във визуално отношение активният заден спойлер безпогрешно подчертава неподправената динамика на BMW Серия 3 Гран Туризмо.

ЗАДАВА ТЕМПОТО. С БЕЗКРАЙНИ ВЪЗМОЖНОСТИ.Динамика на шофиране и ефективност в BMW Серия 3 Гран Туризмо.

Повече удоволствие от шофирането с по-малко емисии. BMW Серия 3 Гран Туризмо избирателно съчетава характеристики, които само на пръв поглед не си подхождат. Пълен технологичен пакет за отлична динамика по ефективен начин – от мерки BMW EfficientDynamics като 8-степенната скоростна кутия Steptronic до адаптивното окачване. Във визуално отношение активният заден спойлер безпогрешно подчертава неподправената динамика на BMW Серия 3 Гран Туризмо.

ДИНАМИКА В ОПТИМАЛНА ФОРМА.

ДИНАМИКА В ОПТИМАЛНА ФОРМА.

Окачване, чрез което неподправената мощ достига до пътното платно. И двигатели BMW TwinPower Turbo за максимална мощност. Насладете се на впечатляващата динамика на BMW Серия 3 Гран Туризмо – радвайте се на безкрайното удоволствие от шофирането.

 

BMW 340i Гран Туризмо:
Разход на гориво в л/100 км (комбиниран): 7,3 - 7,0
СО2 емисии в г/км (комбиниран): 166 - 159


Данните за разхода на гориво, СО2 емисиите и енергия зависят от размера на избраните гуми и джанти. Разходът на гориво е определен в съответствие с ECE цикъл на шофиране. Възможно е някои от показаните модели да включват допълнителни опции и аксесоари, които не са част от стандартното оборудване.


ДИНАМИЧНА ЕФЕКТИВНОСТ.

BMW Серия 3 Гран Туризмо задава стандартите по отношение на динамика и комфорт на шофиране. Взаимодействайки си с мощността на двигателите BMW TwinPower Turbo 8-степенната скоростна кутия Steptronic позволява оптимална тяга при всякакви скорости. Адаптивното M окачване добавя дори още по-голямо усещане за динамика на шофиране.

  • Двигатели BMW TwinPower

    Благодарение на технологията BMW TwinPower Turbo иновативното поколение бензинови и дизелови двигатели от гамата BMW EfficientDynamics осигуряват гъвкава динамика и отлични реакции дори при ниски обороти, като в същото време са изключително икономични и с ниски емисии. Подобрената ефективност и оптимална динамика гарантират значително по-голяма радост от шофирането.

    Тези бензинови двигатели разполагат с иновативни турбокомпресори, изцяло променливо управление на клапаните Valvetronic, включително двоен Vanos, както и прецизно впръскване. Комбинация от сложни елементи предлага едновременно впечатляваща мощност и висока ефективност. Турбокомпресори с променлива геометрия на турбината и най-новото поколение директно впръскване на горивото Common Rail също се съчетават в дизеловите двигатели. Това ниво на оптимизирано изгаряне допринася дори още повече за намаления разход на гориво и вредни емисии.

  • 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic

    8-степенната автоматична скоростна кутия Steptronic задава нови стандарти за комфорт и динамика и е ключов елемент от BMW EfficientDynamics. Необичайно прецизните преходи между предавките спомагат за оптималното разгръщане на скоростта при всякакви скорости. По този начин значително се намалява разходът на гориво, което позволява на шофьора да се наслади на подобрено спортно усещане и динамика. Оборотите на двигателя са намалени, особено при високи скорости, което от своя страна намалява както разхода на гориво, така и шума от двигателя.

    Електронно контролираният преобразовател на въртящия момент също помага – дори ако автомобилът се шофира в ръчен режим. Бързите преходи на оборотите на двигателя и прецизната настройка на скоростната кутия гарантират невероятно плавни превключвания на предавките.

    В режим SPORT управлението е по-атлетично и директно, а режим COMFORT активира ориентирана към комфорта програма за превключване на предавките с по-ниски обороти на двигателя. Дори вградените функции – като например предвиждащото управление, постоянното наблюдение на движенията на автомобила и ситуацията с трафика – повлияват значително на начина, по който скоростната кутия превключва предавките. Независимо от текущия режим на шофиране, системата винаги избира най-подходящата предавка.

  • Адаптивно M окачване

    Адаптивното M окачване е снижено с десет милиметра, за да увеличи динамичния потенциал на автомобила. Шофьорът може да регулира поведението на автомобила чрез функцията за Контрол на шофирането, за да активира най-желания от него стил на шофиране в конкретния момент – от удобен до изключително спортен. Независимо коя настройка бъде избрана, електронно контролираните амортисьори на адаптивното M окачване се калибрират, за да реагират на пътните условия за части от секундата. Системата използва и множество сензори, за да измерва вибрациите на колелата, а също и скоростта на автомобила, с цел постигане на оптимално управление на амортисьорите и безопасност за автомобила.

    Режимът COMFORT гарантира изключително комфортно шофиране и с него неравните повърхности почти да не се усещат. Режимът SPORT предлага фантастично спортно очакване със значително по-втвърдени настройки на амортисьорите. Забележителна динамика при шофиране с по-директни реакции от волана и скоростната кутия са част от режима SPORT+. Той също така деактивира функцията Динамичен контрол на сцеплението (DTC), което позволява повече приплъзване на колелата при трудни условия на шофиране за феноменално спортно шофиране.

    Функцията за Динамичен контрол на сцеплението (DTC) не е изцяло деактивирана; вместо това тя се намесва много по-късно, за да гарантира, че автомобилът в крайна сметка – и в рамките на физически възможното – остава стабилен.

АКТИВЕН ЗАДЕН СПОЙЛЕР.

Активният заден спойлер автоматично се отваря при скорости над 110 км/ч и се прибира щом скоростта падне до 70 км/ч, за да подобри стабилността. Също така може да бъде ръчно активиран чрез бутона на шофьорската врата.

ИНТЕЛИГЕНТНО УПРАВЛЕНИЕ НА ЕНЕРГИЯТА.

Стандартни технологии на BMW EfficientDynamics – като автоматична функция Старт/Стоп, режим ECO PRO, регенерация на спирачната енергия и електро-механично серво управление – формират интелигентна система за управление на енергията, която намалява разхода на гориво и така допринася за устойчивата мобилност. Високото ниво на динамика и радост от шофирането са запазени, без да се правят компромиси.

  • Контрол на шофирането, включително ECO PRO

    Контролът на шофирането предлага на водача избор между режим COMFORT, насочен към ефективност режим ECO PRO, режим SPORT, който позволява спортно и динамично управление или режим SPORT+, който отвежда динамиката при шофиране до върхово ниво. Режимът ECO PRO регулира характеристиките на скоростната кутия Steptronic (ако е налична) и настройките на отоплението/климатичната система, за да направи шофирането колкото се може по-икономично. Той може да намали разхода на гориво с до 20 процента. Допълнителен потенциал за икономия е възможен чрез функцията за движение по инерция и маршрута ECO PRO, който предлага оптимизиран за ефективност път за придвижване, отчитащ трафика и индивидуалните стилове на шофиране и местните условия, за да предложи маршрут, който е по-ефективен и следователно намалява разхода на гориво. Функцията за движение по инерция позволява на автомобила да се движи в този режим при скорости до 160 км/ч без допълнително подаване на газ, когато водачът махне крака си от педала на газта и не натиска спирачката.

    Режимът COMFORT гарантира изключително приятно шофиране, като регулира по подходящ начин настройките на компонентите на окачването. В режими SPORT и SPORT+ всички настройки на задвижването и окачването се регулират за по-динамично шофиране. Двигателят реагира по-спонтанно, предавките на автоматичната скоростна кутия се превключват при по-високи обороти, точките за превключване на ръчната трансмисия се показват по-късно. Като цяло автомобилът реагира много по-бързо и динамично.

    * резултат от вътрешно проучване на BMW за разхода на гориво; зависи от индивидуалния стил на шофиране

  • Автоматична функция Старт / Стоп

    Автоматичната функция Старт/Стоп изключва двигателя, когато автомобилът спре временно (например на светофар или в задръстване), за да се намали допълнително общият разход на гориво. Когато шофьорът натисне съединителя (механична скоростна кутия) или вдигне крака си от спирачката (скоростна кутия Steptronic ), двигателят автоматично стартира отново за части от секундата.

  • Регенерация на спирачната енергия

    Всеки процес на спиране генерира кинетична енергия; доскоро тази енергия оставаше неизползвана. Регенерацията на спирачната енергия се възползва от този потенциал. Тя усвоява енергията от движението по инерция, което се генерира при натискане на спирачките от водача, или когато водачът вдигне крака си от педала на газта, и го превръща в електричество. Това електричество после се използва за зареждане на акумулатора. Интелигентната система за управление на енергията означава, че вече не е необходимо алтернаторът да произвежда енергия постоянно, което от своя страна намалява натоварването на мотора. Резултатът: намален разход на гориво и повишена тяга – класически характеристики на BMW EfficientDynamics.

  • Електрическо сервоуправление

    Електрическото сервоуправление регулира по оптимален начин подпомагането на завиването според текущата скорост. Резултатът от това е директно, прецизно управление при висока скорост и безпроблемно маневриране при паркиране. Воланът изразходва енергия само когато е необходимо. Това спестява гориво и намалява емисиите.

    Вместо на хидравлична помпа, разчита на електрически мотор. При традиционните системи тази помпа трябва постоянно да бъде задвижвана от двигателя, но това електрическо управление работи само когато воланът бъде преместван. Когато шофирате право напред или поддържате един и същ ъгъл на завиване (напр. при дълги завои), електрическият мотор не работи и не изразходва енергия. Чрез гъвкава настройка на подпомагането на завиването според текущата ситуацията на шофиране и скоростта, комфортът при управление се подобрява.

Разход на гориво и емисии на CO₂.

  • Допълнителна информация за официалния разход на гориво и за официалните емисии на CO2 за новите пътнически автомобили можете да намерите в брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.


    Данните не са базирани на конкретен автомобил и не представляват част от офертата за продукта; предоставени са единствено за целите на сравнението между различни типове автомобили. CO2 емисиите, получени при производството и доставката на гориво или други енергийни източници, не са взети предвид в изчисляването на СО2 емисиите, съгласно Директива 1999/94/ЕО.