ЕЛЕКТРИФИЦИРАНЕ НА ДИНАМИКАТА НА ШОФИРАНЕ.

BMW Серия 2 Актив Турър Plug-in хибрид.

BMW iPerformance

ЕЛЕКТРИФИЦИРАНЕ НА ДИНАМИКАТА НА ШОФИРАНЕ.

BMW Серия 2 Актив Турър Plug-in хибрид.

Със своята комбинация от BMW eDrive и двигател BMW TwinPower Turbo, BMW 225xe iPerformance Актив Турър предлага както шофиране в електрически режим, така и неограничена мобилност. Интелигентното взаимодействие между двете системи довежда до появата на електрическо задвижване xDrive. Системата се регулира автоматично и предлага най-доброто възможно сцепление и пъргавост за всяка ситуация – с оптимизиран разход и CO2 емисии от съответно 2,1 до 2,0 л/100 км и 49 до 46 г/км.

ЕЛЕКТРИФИЦИРАНЕ НА ДИНАМИКАТА НА ШОФИРАНЕ.BMW Серия 2 Актив Турър Plug-in хибрид.

Със своята комбинация от BMW eDrive и двигател BMW TwinPower Turbo, BMW 225xe iPerformance Актив Турър предлага както шофиране в електрически режим, така и неограничена мобилност. Интелигентното взаимодействие между двете системи довежда до появата на електрическо задвижване xDrive. Системата се регулира автоматично и предлага най-доброто възможно сцепление и пъргавост за всяка ситуация – с оптимизиран разход и CO2 емисии от съответно 2,1 до 2,0 л/100 км и 49 до 46 г/км.

КОНЦЕПЦИЯ НА АВТОМОБИЛА.

Многофункционалността се среща с рентабилността, които се превъплъщават в удоволствието от шофирането: BMW 225xe iPerformance Актив Турър съчетава изпитаната гъвкавост и изключителен разход на гориво с типичната динамика при шофиране на BMW. Благодарение на технология BMW eDrive от BMW EfficientDynamics е възможен пробег от 41 километра в изцяло електрически режим – без никакви локални емисии и без да се използва капка гориво.

За компонентите по задвижването на eDrive е използван пестящ място дизайн – без да се прави компромис с комфорта, функционалността или пространството. Отвън автомобилът се различава от модела със стандартно задвижване по надписите „eDrive“ на задните колони, както и надписите „i“ на предните странични панели. Сините пластини на бъбрековидната радиаторна решетка и сините главини на колелата също подсказват за иновативната задвижваща технология на автомобила. В интериора буквите „eDrive“ могат да бъдат открити на превключвателя за режимите на шофиране, топката на скоростния лост и на арматурното табло, където остават видими през цялото време на пътуването.

ИНДИВИДУАЛНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА УПРАВЛЕНИЕ.

Като Plug-in хибрид BMW 225xe iPerformance Актив Турър разполага с различни режими на шофиране, които позволяват на водача значително да повлияе на реалния разход на гориво. Това зависи както от избрания режим на шофиране, така и от личния стил на шофиране. Когато акумулаторът е зареден напълно, можете да изминете до 41 километра, без да изразходвате капка гориво. В режим AUTO eDrive оптималната комбинация между електромотора и двигателя с вътрешно горене позволява фокусиране върху максимална ефективност.

  • Градско шофиране

    При шофиране в града BMW 225xe iPerformance Актив Турър разкрива напълно силните страни на Plug-in хибридното си задвижване. При напълно зареден акумулатор можете да изминете кратки отсечки (до 41 километра) при нулеви локални емисии – през града, без да използване и една капка гориво.

  • Ежедневно шофиране

    Взаимодействието между двете задвижващи системи на Plug-in хибрида впечатлява и при пътуванията във всекидневието. В режим AUTO eDrive интелигентната комбинация между двигателя с вътрешно горене и електромотора гарантира значително по-нисък разход на гориво в сравнение с бензиновите и дизеловите автомобили от този клас. Накратко: насладете се на гъвкавостта на BMW 225xe iPerformance Актив Турър.

  • Шофиране на дълги разстояния

    Насладете се на ефективната радост от шофирането – и на дълги разстояния. Plug-in хибридът има изключителни възможности за дълги пътувания без компромиси по отношение на пробега или функционалността на автомобила.

ЗАДВИЖВАНЕ.

Plug-in хибридът е изключително ефективна задвижваща концепция. Тя се състои основно от разположен отпред двигател с вътрешно горене и електромотор на задната ос. В зависимост от ситуацията и нивото на заряд на високоволтовия акумулатор те могат да задвижват Plug-in хибрида поотделно или заедно. Когато работи само двигателят с вътрешно горене, се задвижват предните колела. От друга страна, електромоторът подава мощността си към задните колела. По този начин чрез електронно управление може да бъде реализирани електрически eDrive на задната ос, задвижване на четирите колела xDrive или чисто предно задвижване.

При движение по инерция или спиране електромоторът работи като генератор и превръща кинетичната енергия на автомобила в електрическа. Тя се съхранява във високоволтовия акумулатор и впоследствие може да се използва за захранване на електромотора.

ИНТЕЛИГЕНТНО УПРАВЛЕНИЕ НА ЕНЕРГИЯТА.

Интелигентно управление на енергията е един от основните компоненти на концепцията BMW iPerformance. Системата координира взаимодействието на всички компоненти на задвижването на BMW с електрическия мотор, за да комбинира възможно най-добрата ефективност заедно с отлична динамиката на шофиране, както и да увеличи електрическия пробег.

Бутонът eDrive позволява на водача да избира измежду три различни електрически режима на шофиране: стандартния AUTO eDrive, чисто електрическия MAX eDrive и SAVE BATTERY, при който нивото на заряд на акумулатора се поддържа на постоянно ниво.

  • Режим AUTO eDrive

    В режим AUTO eDrive интелигентната система BMW EfficientDynamics определя най-ефективната комбинация между електрическия двигател и този с вътрешно горене – в зависимост от скоростта на шофиране и нивото на заряд на акумулатора. Режимът е разделен на два етапа: ако статусът на зареждане на акумулатора е между 100 % и 7 %, можете да шофирате с до 80 км/ч – без локални емисии и без да използвате гориво. При по-висока скорост или при по-високо натоварване, бензиновият двигател се включва автоматично. Ако нивото на акумулатора падне под около 7 %, BMW 225xe iPerformance Актив Турър може да бъде шофиран в изцяло електрически режим при умерено ускорение до 20 км/ч и с плавно ускорение или постоянна скорост от 55 км/ч.

  • Режим MAX eDrive

    Максимална радост от шофирането в електрически режим: В режим MAX eDrive можете да се насладите на шофиране изцяло в електрически режим при скорости до 125 км/ч. При по-високи скорости или когато потенциалът за ускорение е изразходван, двигателят с вътрешно горене се включва автоматично.

  • Режим SAVE BATTERY

    Когато нивото на заряд на акумулатора е ниско, режимът SAVE BATTERY позволява акумулаторът да бъде зареждан от двигателя с вътрешно горене или дава възможност нивото на заряд да бъде поддържано на 90 %. По този начин водачът може да пести капацитета на акумулатора за по-късно, изцяло електрическо шофиране.

  • Прогнозно избиране

    След като крайната цел бъде въведена в навигационната система, прогнозното управление на енергията анализира планирания маршрут чрез използване на постоянни данни като например ограничението на скоростта и информация в реално време за пътната ситуация. Системата след това използва режима на шофиране изцяло в електрически режим ефективно и според ситуацията и преди всичко за участъци от маршрута, където той е най-полезен: например в градския трафик.

  • Drive Performance Control

    Driving Experience Control позволява на водача да избира между режим Comfort, за стандартни настройки на двигателя и трансмисията, ефективния режим ECO PRO, както и режим Sport, който позволява още по-динамично шофиране. Режимът ECO PRO регулира характеристиките на педала на газта и скоростната кутия, както и настройките на отоплението/климатика, за да оптимизира разхода на гориво.

    Режимът ECO PRO намалява разхода на гориво с до 20 процента. Допълнителен потенциал за икономия е възможен чрез маршрута ECO PRO, който предлага оптимизиран маршрут за ефективност. Той отчита трафика, както и индивидуалните стилове на шофиране и местните условия, за да предложи маршрут, който е по-ефективен и следователно намалява разхода на гориво.

    Режимът Comfort гарантира изключително комфортно шофиране като регулира по подходящ начин настройките на компонентите на окачването. В режим Sport всички настройки на задвижването и окачването се регулират за по-динамично шофиране. Двигателят реагира по-спонтанно, предавките на автоматичната скоростна кутия се превключват при по-високи обороти, точките за превключване на ръчната трансмисия се показват по-късно, и като цяло автомобилът реагира много по-бързо и динамично.

    Drive Performance Control се предлага както за моделите BMW Серия Актив Турър с традиционно задвижване, така и за BMW 225xe iPerformance Актив Турър.

ЗАРЕЖДАНЕ.

360° Electric включва множество иновативни продукти и услуги за комфортна и модерна електрическа мобилност във всекидневието: от зареждане у дома, през комфортното ползване на постоянно увеличаващите се на брой обществени зарядни станции до свързаната навигация.

Всеобхватна услуга за електрическа мобилност.

  • Зареждане у дома

    Автомобилът може лесно и бързо да бъде зареждан у дома за около 2 до 4 часа чрез свързването му към електрически контакт чрез включения в комплекта стандартен кабел за зареждане или чрез предлаганата отделно BMW i Wallbox. Буксата за зареждане на автомобила е разположена под капак на предния ляв страничен панел. Степента на зареждане се вижда отвън по светещия LED светлинен пръстен на буксата.

ИНТЕРИОР И ФУНКЦИОНАЛНОСТ.

BMW 225xe iPerformance Актив Турър е икономично по отношение на разхода на гориво − и повече от щедро по отношение на пространството. Благодарение на повдигната позиция на седалките, пътниците отзад се наслаждават на отлична видимост. Високоволтовия акумулатор е разположен компактно под задната седалка, което означава, че винаги разполагате с достатъчно място за пренасяне на багаж. Серийно разпредената в съотношение 40:20:40 задна седалка допълнително увеличава практичните качества на автомобила. Това увеличава гъвкавостта на багажника и също така улеснява пренасянето на обемисти предмети.

Разход на гориво и емисии на CO₂.

  • Разход на гориво, СО2 емисии и разход на енергия за BMW 225xe iPerformance Актив Турър:

    Разход на гориво в л/100 км (комбиниран): 2,1 до 2,0
    СО2 емисии в г/км (комбиниран): 49 до 46
    Потребление на енергия в кВт/100 км (комбиниран): 11,9 до 11,8

    Данните за разхода на гориво и СО2 емисиите са в зависимост от избрания размер гуми.
    Повече информация за официалния разход на гориво и официалните емисии на СО2 на новите леки автомобили може да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.